iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Verzekering voor iPhone 5 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/125616-verzekering-voor-iphone-5-a.html)

maddutchy 23-09-12 00:15

Verzekering voor iPhone 5
 
Hey allemaal,

hebben jullie nog tips voor een goede verzekering. Ik heb me iphone 5. ik ben er erg zuinig op en hij is altijd in me buurt te vinden. is het niet in me blikveld dan is het wel in me zak, maar niks is hinderlijker dan een kapotte beschadigde of gestolen iphone 5. Ik zit dus te denken aan een iphone 5 verzekering.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met verzekeraars.

borgqueenx 23-09-12 00:42

Anwb heb ik nu afgesloten...hoor daar nooit klachten over, kost de helft als andere iphone verzekeringen en betaalt in geld en niet in natura. Perfect.

dannyhtek 23-09-12 00:55

Het ligt eraan waar je de iPhone gaat kopen. Als je bij TMobile hebt besteld, kun je alleen ProAssist afsluiten of natuurlijk een inboedelverzekering. Ga je bij de phonehouse, dan zit je vast aan (toentertijd) LifeLine Insurances.

Ikzelf ga weer naar ProAssist omdat ik daar mijn huidige ook nog heb lopen.

borgqueenx 23-09-12 01:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek (Bericht 823592)
Het ligt eraan waar je de iPhone gaat kopen. Als je bij TMobile hebt besteld, kun je alleen ProAssist afsluiten of natuurlijk een inboedelverzekering. Ga je bij de phonehouse, dan zit je vast aan (toentertijd) LifeLine Insurances.

Ikzelf ga weer naar ProAssist omdat ik daar mijn huidige ook nog heb lopen.

Waarom?
Je kan elk object van jou is ook laten verzekeren waar jij wilt?

Ik had ook pro assist en heb er goede ervaringen mee:)

dannyhtek 23-09-12 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 823602)
Waarom? Je kan elk object van jou is ook laten verzekeren waar jij wilt?

Ja dat weet ik, ik bedoelde eigenlijk de vaste verzekeringsmaatschappij van TMobile :d

Jisse 23-09-12 11:57

Kunnen ook niet ANWB leden de iPhone verzekeren bij de ANWB?

swennl 23-09-12 13:12

Ja ook niet ANWB leden kunnen hun iPhone daar verzekeren, krijg je alleen niet de 5% ledenvoordeel (2,- per jaar dus dat valt ook wel mee).

c89Vl 23-09-12 17:42

Proassist heeft zijn (voor mijn iphone 4 betaal ik nu minder) prijzen aangepast. Dit is namelijk 10,95 per maand geworden en de eigen risico verhoogd van 30 naar 40 euro. Dit is best duur.
Nu is bij ANWB (als je er van uit gaat dat de iphone 5, 750 euro gaat kosten) betaal je 43 premie PER JAAR. Met daarbij een eigen risico van 40 euro.

Toch heb ik even snel de voorwaarden gelezen van ANWB, maar staat in dat binnenshuis niks vergoed wordt. Buitenshuis alleen voor diefstal, beschadiging door neerslag, storm en brand.

Nu is mijn vraag, wanneer de telefoon op je werk in de wc valt, dekt de ANWB verzekering dat dan nog? (om maar even voorbeeld te noemen?) Over hardware problemen kan ik weinig vinden, ja er moet eerst een gigantische overstroming plaats vinden ofzo:p..
Maar dit vind ik een beetje vaag, stel dat je een hardware probleem krijgt buitenshuis(spontaan?), wordt dat dan vergoed ja of nee?


Proassist mag dan duur zijn, maar daar vergoeden ze alles, val stoot, water enz..

Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.

vuurvreter 23-09-12 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door c89Vl (Bericht 824020)
Proassist mag dan duur zijn, maar daar vergoeden ze alles, val stoot, water enz..

Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.

Daar ben ik ook wel heel erg benieuwd naar, ander ga ik morgen naar de Belcompany.

borgqueenx 23-09-12 19:08

de vrouw van de anwb aan de telefoon zei dat het tegen alle schade verzekerd is buitenshuis incl diefstal. behalve dan de standaard extreme dingen zoals kernsplitsing, aardbevingen, burger oorlogen ect. die staan bij elke verzekering als niet vergoed.

vuurvreter 23-09-12 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 824078)
de vrouw van de anwb aan de telefoon zei dat het tegen alle schade verzekerd is buitenshuis incl diefstal. behalve dan de standaard extreme dingen zoals kernsplitsing, aardbevingen, burger oorlogen ect. die staan bij elke verzekering als niet vergoed.

En hoe zit het met een vervangend toestel bij een defect?

Binnenshuis zijn uw waardevolle bezittingen gedekt onder de inboedelverzekering.
Bron: http://www.anwb.nl/verzekeringen/mobiel-verzekering
Dus als je hem thuis laat vallen, geldt het niet onder deze verzekering.

borgqueenx 23-09-12 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 824090)
En hoe zit het met een vervangend toestel bij een defect?

Binnenshuis zijn uw waardevolle bezittingen gedekt onder de inboedelverzekering.
Bron: Mobiel verzekering - voordelige verzekering voor mobiel en gadgets - ANWB
Dus als je hem thuis laat vallen, geldt het niet onder deze verzekering.

Klopt...ik neem aan dat iedereen een inboelverzekering heeft....

vuurvreter 23-09-12 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 824102)
Klopt...ik neem aan dat iedereen een inboelverzekering heeft....

Niet iedere inboedelverzekering dekt schade aan de telefoon, dit is wel van belang om bij je verzekering na te vragen ;)

borgqueenx 23-09-12 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 824106)
Niet iedere inboedelverzekering dekt schade aan de telefoon, dit is wel van belang om bij je verzekering na te vragen ;)

Dat is zo.

c89Vl 23-09-12 23:01

Nou ik heb alles nog eens goed bekeken en gelezen. Ervaringen over ANWB gelezen en deze is dus zoals ik al zei erg vaag over het dekken van hardware problemen. De meeste zeggen wel dat ze netjes de reparatie kosten kregen vergoed, maar het is ook een kwestie van of ANWB meegaat met je..
ANWB:
Artikel 21. Verzekerd is:
Schade ten gevolg van:
1. Brand
schade ontstaan door brand;
2. Diefstal
diefstal van de verzekerde mobiele apparatuur uit een recreatieverblijf of
afgesloten voertuig is alleen verzekerd indien sporen van braak aanwezig zijn;
3. Neerslag en storm
a. schade door neerslag, behalve door geleidelijke inwerking (art. 22.2.a);
b. schade door storm en vallende voorwerpen door storm;
4. Andere oorzaken
schade door enig ander plotseling van buitenkomend onheil

Kwam ook volgende tegen ergens uit een eerder topic over iphone verzekeren:
En ja, wat is 'eigen gebrek en/of (bewuste) roekeloosheid'. Een keer laten vallen is voor mij niet roekeloos maar de verzekering kan het daar op gooien.
Dus ANWB is zeker goedkoop, maar voor een dure telefoon als de iphone 5 waag ik het toch niet.

Ik heb in mijn familie kringen iemand die erg goed is met het uitzoeken van goede en goedkope verzekeringen (erg handig soms!)
Ik kom dan uit op Coveryou, ik had er nog nooit van gehoord, MAAR! ze hebben een goede dekking en zijn goedkoper dan de duurdere Proassist..
Waarschijnlijk ga ik hier mijn Iphone verzekeren.
Iemand hier ervaring mee met Coveryou?

Hoor het graag weer!


GSM Verzekering van CoverYou, de beste GSM verzekering!

Check maar even. Ik zou dan wel voor de Excel pakket gaan.

Let wel op! Eigen risico is wel erg hoog! (Altijd minder dan wat je bij proassist uiteindelijk betaald)

vuurvreter 23-09-12 23:27

Ik mis de diefstal verzekering, dat is bij Pro Assist wel aanwezig.

Bron ProAssist
- een verzekering van laptops en mobiele telefoons tegen schade, defect en diefstal;

borgqueenx 24-09-12 07:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 824255)
Ik mis de diefstal verzekering, dat is bij Pro Assist wel aanwezig.

Bron ProAssist
- een verzekering van laptops en mobiele telefoons tegen schade, defect en diefstal;

Diefstal is ook aanwezig bij anwb..

TimmmmmW 24-09-12 09:03

ProAssist is volgens mij niet verzekerd tegen zakkenrollen, hetgeen wat 't meest voorkomt....

------

Ik ga ook de iPhone 5 halen, maar ben pas 15 dus m'n vader wil echt een verzekering afsluiten, ook tegen diefstal etc.
Wat vinden jullie de beste verzekering en hebben jullie beste ervaring mee? Wil graag tegen zoveel mogelijk verzekeren. Het liefst ook verlies/vermissing, maar ook diefstal door bv zakkenrollen.

Jodinho112 30-09-12 16:08

Ik zit ook te twijfelen waar ik hem nu ga verzekeren...

pdavie2311 30-09-12 21:38

Die coveryou lijkt mij niet gek? Heb nu nog mijn iPad verzekerd via dixons/hsc rosemont..deze ga ik opzeggen en wil dan mijn Iphone 5 verzekeren..

Jodinho112 30-09-12 21:42

Ik heb hem bij de belcompany gekocht met een abonnement van vodafone, kan ik dan gewoon bij de T-Mobile binnenlopen en daar vragen of ik hem kan verzekeren? Hoe kun je anders via ProAssist verzekeren?

raydrum 30-09-12 22:18

dit lijkt me ook een goede telefoon verzekering / telefoon verzekeren

scoop1 30-09-12 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raydrum (Bericht 830135)

PLATINUM SERVICE

De Platinum Service is voor de zekere beller, iemand die in het zakenleven bereikbaar moet blijven of degene die de mobiele telefoon als primair communicatie middel heeft. Dit pakket dekt namelijk de onkosten bij :


Wereldwijd voorziet dit pakket in dekking in geval van beschadiging of totaal verlies als gevolg van vallen, stoten en overige van buiten komende onheilen, waarbij na schade het toestel (of de restanten daarvan) nog aan assuradeuren kunnen worden overlegd.
Verklaarbaar verlies
Diverse vormen van afdreiging
Diefstal uit auto's voor zover niet zichtbaar en braakschade aanwezig is
Verlengde garantiedekking
Kosten voor het eventueel heraansluiten van apparatuur op het netwerk na een gedekte gebeurtenis
Dekking tegen misbruik van de aansluiting na diefstal van de apparatuur of een ander gedekt evenement tot een bedrag van max € 3.500,00
Een tijdelijk vervangend toestel bij gedekte reparatieschade binnen Nederland en betaling van eventuele huurkosten in het buitenland
Diverse vormen van diefstal (zonder diefstal uit auto's)


De kosten voor het Platinum Service pakket zijn:
€ 8,25 per maand voor toestellen t/m € 600
€ 9,95 per maand voor toestellen t/m € 1200

- voor het afsluiten van een verzekering worden eenmalig € 13.50 administratiekosten in rekening gebracht.


iPhone 3G/3Gs, iPhone 4, iPhone 4S & iPhone 5

Bij ons is het ook mogelijk om een Apple iPhone te verzekeren.
Het pakket voor deze toestellen is Platinum (t/m EUR 1200)

Jodinho112 30-09-12 23:24

Scoop, dat klinkt inderdaad goed. Maar ik kan niet duidelijk vinden hoe ze dat nou afhandelen wanneer je schade hebt..
Krijg je dan gewoon de nieuw waarde contant? Of proberen ze hem te maken? En wanneer dit duurder is dan een nieuw toestel, geven ze je een nieuw toestel of een bepaald deel van de nieuw waarde?
En hoe zit dit allemaal als jou telefoon in het tweede jaar kapot gaat? Krijg je een minder percentage?

scoop1 30-09-12 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jodinho112 (Bericht 830183)
Scoop, dat klinkt inderdaad goed. Maar ik kan niet duidelijk vinden hoe ze dat nou afhandelen wanneer je schade hebt..
Krijg je dan gewoon de nieuw waarde contant? Of proberen ze hem te maken? En wanneer dit duurder is dan een nieuw toestel, geven ze je een nieuw toestel of een bepaald deel van de nieuw waarde?
En hoe zit dit allemaal als jou telefoon in het tweede jaar kapot gaat? Krijg je een minder percentage?

VOORWAARDEN :rolleyes:

Artikel 6 Omvang van de verzekering
De verzekering verleent dekking aan de verzekerde voor de kosten van herstel of vervanging, tot ten hoogste het maximumbedrag volgens artikel 7, als gevolg van schade aan de apparatuur, alsmede andere kosten als hierna omschreven, die het gevolg zijn van gebeurtenissen die zich hebben voorgedaan tijdens de verzekeringsduur en verzekerd zijn onder het soort verzekering als aangeven in het aanvraagformulier, indien en voor zover niet elders in deze verzekering uitgesloten.

Verzekerd zijn de navolgende gebeurtenissen.

Onder het Platinum Service Plan
c. de gebeurtenissen verzekerd onder het Gold Service Plan. Voorts zijn onder het Platinum Service Plan, mits en voor zover er sprake is van een gedekt evenement, naast de kosten van herstel of vervanging, de volgende andere kosten resp. voorzieningen gedekt:
1. een fout in ontwerp, een constructie-, materiaal- of gietfout, dan wel een bewerkings- of montagefout gemaakt door de fabrikant van de apparatuur;
2. kosten voor het heraansluiten van apparatuur op het netwerk, na een gedekte gebeurtenis;
3. gesprekskosten tot maximaal € 3.500,00 per gebeurtenis, ontstaan door misbruik van de apparatuur door derden, gedurende een periode van maximaal 48 uur voorafgaande aan de schademelding aan assuradeuren:
4a. het gedurende maximaal 30 dagen gratis ter beschikking stellen van vervangende standaard apparatuur, indien reparatie van de apparatuur na schade niet binnen 7 werkdagen na in ontvangstneming door assuradeuren gerealiseerd kan worden. Het vervangende toestel is in beginsel tenminste geschikt om daarmee te telefoneren. Indien ondanks deze bepaling geen tijdelijk vervangend toestel is uitgereikt en met de reparatie een langere periode dan 7 werkdagen gemoeid is, ontvangt verzekerde met terugwerkende kracht ingaande de 4e reparatiedag € 5,75 korting per dag op het geldende eigen risico met als totaal het maximum van het geldende eigen risico;
b. indien verzekerde in het buitenland verblijft en er is gedekte schade aan de apparatuur, dan kan verzekerde - na overleg met assuradeuren - een vervangend toestel huren, mits en voor zover assuradeuren de regeling onder 4a aldaar niet bieden kan. De vergoeding hiervoor bedraagt max. € 5,75 per dag met een maximum van € 170,00 voor de totale periode van maximaal 30 dagen;
c. in tegenstelling tot hetgeen is vermeld onder Artikel 8. Uitsluitingen sub p en q, voorziet Het Platinum Service Plan tevens in diefstal van mobiele apparatuur uit vervoermiddelen mits en voor zover de mobiele apparatuur is geborgen in een met een deugdelijk slot afsluitbare kofferruimte of handschoenenkastje e.d. in een goed afgesloten vervoermiddel en verbreking van beide wordt aangetoond d.m.v. het originele politieaangifte bewijs.

Voor apparatuur tot een ongesubsidieerde waarde van € 300,00 dient in geval van schade binnen de eerste twaalf maanden na aankoop van het toestel een prijsopgave van de reparatie te worden verstrekt aan Actua. Afhankelijk van deze prijsopgave wordt beslist of tot reparatie mag worden overgegaan of dat de schade op basis van totaal verlies zal worden afgewikkeld.
In geval van schade aan apparatuur vanaf een ongesubsidieerde waarde van € 300,00 kan gebruik worden gemaakt van een reparatieservice. Onder het Silver Service Plan en het Gold Service Plan wordt door het servicecentrum een portvrije envelop verstrekt waarin het beschadigde toestel ter reparatie kan worden ingezonden. De reparatie wordt uitgevoerd door een door de fabrikant geautoriseerde reparateur.
Onder het Platinum Service Plan wordt het beschadigde toestel thuis opgehaald door een koerier en na reparatie weer thuis afgeleverd. Indien gebruik gemaakt wordt van de reparatieservice vergoeden assuradeuren slechts de hieraan verbonden kosten; zij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor doorlooptijden tijdens reparatieprocessen.

Verzekerde draagt in iedere schade een eigen risico. Dit eigen risico bedraagt:

tot een ongesubsidieerde
waarde van

met betrekking tot van
buiten komende onheilen

met betrekking tot
(verlengde) garantie

€ 300,00 € 25,00 € 25,00
€ 600,00 € 35,00 € 25,00
€ 1.200,00 (+ alle iPhones) € 50,00 € 25,00

In de kosten in dit artikel onder sub 3 omschreven draagt verzekerde een aanvullend eigen risico van € 45,00 per gebeurtenis. In geval van schade, ontstaan binnen 6 maanden na de ingangsdatum van de verzekering, als gevolg van diefstal of vermissing geldt voor een verzekerde of gebruiker beneden de leeftijd van 25 jaar een extra eigen risico van 25% van het schadebedrag, echter met een maximum van € 65,00.

Artikel 7 Schadevergoeding
Schadevergoeding door assuradeuren vindt uitsluitend in natura plaats via een door haar aan te wijzen partij, tenzij anders met assuradeuren wordt overeengekomen. Met betrekking tot de kosten als bedoeld in artikel 6 onder 3 en 4b zal vergoeding in geld plaatsvinden. In geval van beschadiging worden de reparatiekosten vergoed, tenzij deze meer bedragen dan de waarde van de apparatuur. In dit laatste geval en indien de apparatuur teniet of verloren gaat, vindt schadevergoeding plaats door levering van nieuwe apparatuur van hetzelfde merk en type of - indien die niet meer leverbaar is - gelijkwaardige apparatuur. Als waarde van de apparatuur worden door assuradeuren de volgende percentages van de op de aankoopnota vermelde waarde van de oorspronkelijke apparatuur, zonder korting in verband met abonnement, vergoed. Indien op de aankoopnota geen ongesubsidieerde waarde is vermeld, zullen onderstaande percentages van de laatst bekende verkoopprijs worden uitgekeerd:
• apparatuur tot 6 maanden oud: 95%
• apparatuur ouder dan 6 en niet ouder dan 12 maanden: 85%
• apparatuur ouder dan 12 maanden: 75%

Voor rekening van verzekerde komt het van toepassing zijnde eigen risico en het verschil tussen de prijs van de vervangende apparatuur en de hiervoor gestaffelde waarde. Verzekerde heeft het recht door middel van bijbetaling te kiezen voor duurdere apparatuur. In geval van totaal verlies wordt de vervangende apparatuur eerst aan verzekeringnemer toegezonden nadat hij het van toepassing zijnde eigen risico, de afschrijving alsmede het eventuele restant van de 1e jaarspremie aan Actua Assurantiën B.V. heeft voldaan d.m.v. een acceptgirokaart. Indien verzekerde de schade-afhandeling wenst te bespoedigen kan hij/zij desgewenst gebruik maken van telefonische overboeking, waarbij de daaraan verbonden kosten voor rekening komen van assuradeuren. Indien verzekerde recht heeft op vooraftrek BTW dan zal deze door middel van een BTW-nota in rekening worden gebracht aan verzekerde. Incasso hiervan zal eveneens zoals hierboven eerder is bepaald geschieden.

Artikel 8 Uitsluitingen
Niet verzekerd is schade aan of verlies dan wel diefstal van de apparatuur:
a. veroorzaakt door bewerking, reparatie, reiniging, corrosie, oxidatie, batterij-lekkage en enig ander geleidelijk inwerkend defect;
b. veroorzaakt door experimenten, opzettelijke overbelasting, abnormale beproeving en/of ander gebruik dan waar voor de apparatuur is bestemd als ook het nalaten van normaal of voorgeschreven onderhoud;
c. tijdens het in pand of huur geven of in bruikleen afstaan van de apparatuur buiten eigen bedrijf of inwonende gezinsleden;
d. welke voor verzekerde en degenen die daarmede krachtens het voorgaande lid gelijk kunnen worden gesteld het beoogde of zekere gevolg is van hun handelen of nalaten;
e. als gevolg van verbeurdverklaring of inbeslagneming door of op last van enige overheid;
f. veroorzaakt door of ontstaan uit een gewapend conflict, burgeroorlog, opstand, binnenlandse onlusten, oproer of muiterij, zoals nader gedefinieerd in de tekst welke door het Verbond van Verzekeraars in Nederland ter griffie van de Arrondissementsrechtbank te ’s Gravenhage is gedeponeerd, alsmede als gevolg van terrorisme;
g. bestaande uit krassen, schrammen of deuken die de normale gebruiksmogelijkheden niet beïnvloeden;
h. veroorzaakt door, optredende bij of voortvloeiende uit atoomkernreacties, onverschillig hoe ontstaan;
i. veroorzaakt door aardbevingen, vulkanische uitbarstingen, overstromingen e/o andere natuurrampen;
j. door reparaties en/of veranderingen uitgevoerd door een niet door assuradeuren erkend reparatiebedrijf;
k. aan lampen, buizen, batterijen, GSM-kaarten, accu’s, antennes, programmatuur, tassen, draagriemen en andere aan- en toebehoren welke door de aard van het gebruik aan een normale en snelle slijtage en/of achteruitgang onderhevig zijn;
l. garantieschade binnen de door de fabrikant of importeur verleende garantietermijn van minimaal 12 maanden;
m. welke door verzekerde onder een standaard uitgebreide inboedel- of inventarisverzekering, verzekerd zou kunnen worden, alsmede alle schade welke verhaalbaar is onder een andere door verzekerde of ten behoeve van verzekerde gesloten verzekering, ongeacht of deze gesloten is vóór of na de ingangsdatum van deze verzekering. Als uitgangspunt voor de dekking zoals die wordt geboden onder een uitgebreide inboedelverzekering zal worden uitgegaan van de standaard voorwaarden zoals die bij assuradeuren worden gehanteerd;
n. bestaande uit onverklaarbaar verlies of vermissing, waaronder in ieder geval wordt verstaan het laten liggen/ vergeten van de apparatuur en/of het niet weten waar de apparatuur is gebleven e.d.;
o. als gevolg van gebeurtenissen die niet zijn verzekerd onder het soort verzekering als aangegeven in het aanvraagformulier;
p. door diefstal uit en/of beschadiging in een onbeheerd achtergelaten vervoermiddel, tenzij sprake is van vast gemonteerde - niet mobiele - apparatuur en sporen van braak aan het vervoermiddel kunnen worden aangetoond. Alsmede door diefstal uit scholen, clubgebouwen en sportcomplexen;
q. door diefstal van het gehele vervoermiddel, tenzij sprake is van vast gemonteerde - niet mobiele- apparatuur;
r. welke ontstaat tijdens het anders dan als handbagage vervoeren van de apparatuur tijdens het reizen met een openbaar vervoermiddel, zoals vliegtuig, trein etc.

Jodinho112 01-10-12 16:32

Deze had ik al gevonden, alleen is het mij nog niet helemaal duidelijk..

pdavie2311 03-10-12 21:25

Net glipte mijn Iphone uit mijn broekzak..gelukkig zat hij in mijn sleeve..Morgen toch maar eens bellen voor een verzekering..ANWB denk ik...Deze kun je per dag opzeggen lees ik..

Als ik bijvoorbeeld de auto uitstap en mijn Iphone 5 glipt op de grond, dan wil ik dat dit verzekerd is..ongeluk zit in een klein hoekje...

ergoboy 03-10-12 21:40

mijn iphone4 en iphone5 zijn verzekerd bij mobistar voor 9 eu in de maand (nog nooit gebruik van moetten maken) maar voorkomen is beter dan genezen :p

Jodinho112 03-10-12 22:24

Ik heb gisteren mijn 5 verzekerd bij T-Mobile (Pro Assist). 10,95 per maand. 40 eigen risico. Is goed te doen!

borgqueenx 03-10-12 22:37

ga NIET naar actua. ik heb daar de grootse problemen mee. opzeggen moet je 2 maand van tevoren doen want ze laten je rustig minstens een maand wachten met de reactie zodat ze nog mooi even geld kunnen afschrijven. geld innen van een eigen risico kunnen ze als de snelste, en ze zijn vergeleken andere verzekeraars de duurste zo ongeveer.

Oh en hun leen toestel is ook gaaf, het betreft een bekraste vieze nokia mobiel uit het jaar 2000 ofzo.

met pro-assist heb ik wel goede ervaringen, behalve dat ze 3 en een half week nodig hadden om mijn toestel voor een nieuwe in te wisselen...

Nu een polis van de ANWB. kijken hoe dat gaat...maar liever houd ik mn mooie lieve iphone 5 heel ;D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:50.