//

iPhone 5 komt bekrast nieuw uit doos??

iPhone 5 komt bekrast nieuw uit doos?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Hebben jullie nog geen last van krasjes en kleine deukjes in de rand van de zwarte iPhone 5? Op macrumors.com is hier een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-09-12, 17:03
Gewoon.Tim Gewoon.Tim is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 46
Standaard Scratchgate iPhone 5

Hallo allemaal,

Hebben jullie nog geen last van krasjes en kleine deukjes in de rand van de zwarte iPhone 5? Op macrumors.com is hier een heel lang topic over. Hebben de mensen die hem uit Duitsland hebben gehaald hier ook last van of merken jullie dat de rand heel snel krast?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-12, 20:48
deuxani's schermafbeelding
deuxani deuxani is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 144
Standaard

Hier ben ik inderdaad ook wel nieuwsgierig na. Op MacRumors blijkt dat bijna 50% van de nieuwe iPhone 5 bezitters of lichte krasjes hebben of kleine deukjes.... en dat nieuw in doos!! Echt heel bizar om te lezen en om de foto's te zien.
  #3  
Oud 22-09-12, 20:55
nienques nienques is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 72
Standaard

Ik ga hem denk ik vrijdag bij een T-mobile of Vodafone winkel halen. Denk je dat het mogelijk is hem meteen te ruilen als hij beschadigd uit de doos komt, of zul je dan echt naar Amsterdam naar de Apple Store moeten?
  #4  
Oud 22-09-12, 21:13
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Pff wel slecht hoor dit, je betaalt een vermogen voor die telefoons en dan krijg je niet eens een 'nieuwe'.

Hoop dat het meevalt met de 1e launch hier in Nederland, heb al slechte ervaring met kapotte iphones...
  #5  
Oud 22-09-12, 21:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Pff wel slecht hoor dit, je betaalt een vermogen voor die telefoons en dan krijg je niet eens een 'nieuwe'.
Begin niet te huilen voor dat je geslagen bent

Wij hebben vier (4) zwarte iPhone 5 meegebracht uit Duitsland en die zijn allemaal tip top in orde.

Als je een zwarte iPhone 5 met gelakt aluminium in een broekzak gaat steken waar ook nog 1 Kg sleutels en 2 Kg wisselgeld in zit dan krijg je natuurlijk krasjes.
  #6  
Oud 22-09-12, 21:21
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

ik had ook 2 mini krasjes op de achterkant, nieuw in doos. kon ze al zien door het plastic. maarja ze zijn beide net iets kleiner als 1mm dus had geen zin er moeilijk over te doen.
  #7  
Oud 22-09-12, 21:27
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Begin niet te huilen voor dat je geslagen bent

Wij hebben vier (4) zwarte iPhone 5 meegebracht uit Duitsland en die zijn allemaal tip top in orde.

Als je een zwarte iPhone 5 met gelakt aluminium in een broekzak gaat steken waar ook nog 1 Kg sleutels en 2 Kg wisselgeld in zit dan krijg je natuurlijk krasjes.
Dan ben jij 1 van de gelukkige en ik huil niet hoor want heb nog geen Iphone 5 gehaald

Maar je snapt toch wat ik bedoel, je betaalt al zoveel en dan zitten er mankementen aan.
  #8  
Oud 22-09-12, 22:59
Tasty Tasty is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rumst
Berichten: 173
Standaard

Check hoeveel mensen dat hebben meegedaan aan die poll: 800 man ofzo. Dat wil zeggen dat 350 mensen dit probleem hebben, van de 2mil die een preorder hadden gedaan. Lijkt mij gewoon weer gezaag, net als antennagate. Ook nooit last van gehad.
  #9  
Oud 22-09-12, 23:01
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Klopt dat is wel zo, antennagate maar had wel andere probleem met mijn Iphone 4. Wat nog steeds niet is opgelost..

Maar stel je bent 1 van die eigenaren met een kapotte Iphone 5 of waar krassen op zit of iets anders. En je hebt het toestel nieuw gehaald, dan word je ook wel gek.
  #10  
Oud 22-09-12, 23:01
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Bij normaal gebruik is er niks aan de hand
  #11  
Oud 22-09-12, 23:11
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Nee maar wat als er al mankementen zitten als je het net koopt en open maakt
  #12  
Oud 22-09-12, 23:42
Tasty Tasty is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rumst
Berichten: 173
Standaard

Het zou inderdaad niet mogen neen, maar de kans om zo 1tje te krijgen is waarschijnlijk erg klein. Je hebt trouwens nog altijd het recht om hem binnen de 14 dagen terug te brengen!
  #13  
Oud 22-09-12, 23:46
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

Ik denk dat je niet teveel op de MacRumors fora moet kijken, ik heb daar de meest domme en onzinnige postings gezien die helemaal uit zij verband worden gerukt, en dat als bla bla....gate wordt bestempelt.

als er meer dan 4 mensen (van de duizenden verkochtte iPhones) klagen, (dat doen ze op het MacRumors forum graag) dan is het gelijk een werelds groot probleem, en gaan andere twijfelen of ze de iPhone wel moeten kopen omdat ze horen dat alle iPhones beschadigd zijn als ze uit de doos komen.

als ik naar mijn gekochte elektro spullen kijk, die rond de zelfde prijsklasse liggen, en daar ook met een vergrootglas op gaat zitten, zou ik alles moeten terugbrengen.

men begint naar de iPhone te kijken als een soort juweel die vlekkeloos moet zijn :?
ware het niet dat het een gebruiksvoorwerp is.
  #14  
Oud 22-09-12, 23:54
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Het is zeker normaal dat 4 op de 1000 kapot kan zijn. Maar het probleem is dat als je een kapotte Iphone 5 heb en dat terwijl die bij aanschaf al kapot was. Dat ze dan heel moeilijk doen en lang over doen om je een nieuwe te geven, kom op zeg je betaalt er een x vermogen voor. Maarja ik ga niet meer zeuren, hopen dat we met z'n allen gewoon een goed werkende Iphone 5 krijgen

Ben zo gefrustreerd omdat mijn Iphone 4 gewoon misaankoop was door die problemen.
  #15  
Oud 23-09-12, 00:01
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Die antenne probleem bij de 4 was zeker geen zever, ik heb het aan mijn rekker gehad.
  #16  
Oud 23-09-12, 00:05
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Ja bij mij was iets anders, antennegate viel wel mee
  #17  
Oud 23-09-12, 00:22
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

ik heb boven 1 antenneband een heel licht krasje en vannochtend ontdekte ik er nog 1tje. klein stipje op de rand achterkant....zit inmiddels een hoesje omheen Weet niet of dit al was of niet. zo klein zijn ze.

en voor de rest...tja het is een gebruiksvoorwerp dus dit ''hoort'' als ik hier over ga zeiken,dan heb ik straks een heel leeg huis..kan deze laptop weg, kan me tv weg, kan me bed weg,kan me bureau weg( ik voel me net jan smit z'n ma). Het is vervelend maar is niet anders. blijft wel zo dat de eerste krasjes altijd het meeste pijn zullen blijven doen.
  #18  
Oud 23-09-12, 00:29
Gewoon.Tim Gewoon.Tim is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 46
Standaard

Hmm. Het gaat mij er meer om of die heel snel krast. Als er gewoon krasjes op zitten uit de doos, ga ik gewoon terug en vraag ik een nieuwe. Tenzij blijkt dat deze krasjes er binnen een aantal dagen weer opzitten. Dan ga ik niet al die moeite nemen om hem om te wisselen. Dus ik vroeg me meer af of sommige mensen al na een dag zagen dat het anodisatielaagje eraf komt.
  #19  
Oud 23-09-12, 00:41
courske courske is offline
• iOS 9.3.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 53
Standaard Heeft de zwarte iPhone 5 zo snel krasjes?

Heeft de zwarte iPhone 5 zo snel krasjes?
  #20  
Oud 23-09-12, 00:54
jevamo jevamo is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 220
Standaard

De witte ook
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit Cdrazar iPhone algemeen 0 08-07-11 23:47
iPhone nieuw uit doos start niet op eQuation iPhone algemeen 9 23-04-09 18:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:18.