//

hoe mijn iphone 3gs opnieuw te activeren??

hoe mijn iphone 3gs opnieuw te activeren?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) i-tunes heeft mijn gejailbreakd toestel willen updaten met gevolg dat hij gecrasht is. ik heb een 3gs. ik heb opnieuw willen jailbreaken maar bij het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-09-12, 15:33
spike12 spike12 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Standaard hoe mijn iphone 3gs opnieuw te activeren??

i-tunes heeft mijn gejailbreakd toestel willen updaten met gevolg dat hij gecrasht is. ik heb een 3gs. ik heb opnieuw willen jailbreaken maar bij het uploaden geeft hij een error aan. wat doe ik verkeerd?? of wat ik kan ik doen om hem terug te activeren??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
iphone 3gs



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe sla ik mijn agenda op in mijn laptop? (iphone 3gs) tanja1966 iPhone algemeen 1 21-02-12 17:22
Hoe krijg ik mijn apps en instellingen die nu op de 3gs staan precies zo op mijn 4s? Besie iCloud 2 23-01-12 11:25
iPhone 3GS: Hoe kan mijn iphone 3gs activeren via itunes kaanco Unlock 1 02-12-10 14:18
iPhone 3GS: Iphone 3Gs Uit Frankrijk (SFR) Activeren!? HOE ? Baksteen88 Unlock 47 01-11-10 23:56
Iphone opnieuw activeren martijnsnoek Ontwikkelen voor iOS 7 09-05-09 00:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:25.