//

Iphone 4S cannot be restored HELP!!

Iphone 4S cannot be restored HELP!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste apple gebruikers, Ik heb een vervelend probleem met mijn iphone 4s 16 gig. ik wilde hem herstellen omdat hij mijn simkaart niet meer las ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-09-12, 13:46
mickv10's schermafbeelding
mickv10 mickv10 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Question Iphone 4S cannot be restored HELP!!

Beste apple gebruikers,

Ik heb een vervelend probleem met mijn iphone 4s 16 gig.

ik wilde hem herstellen omdat hij mijn simkaart niet meer las en op aanraden van een vriend die zei je moet hem herstellen (resetten) dan leestie hem weer.
het probleem is dat als ik hem herstel alles gaat tot 70% in het laadbalkje van de iphone. hij stopt bij het verifieren van de firmware en ik krijg dan een foutcode -1. Iphone .... could not be restored. ik draai nog op 5.1.1. maar wilde gelijk de nieuw update er natuurlijk op zetten. dit lukt dus allemaal niet. en ik kan hem nu ook niet gebruiken want als ik hem aanzet (los van mn mcbook) krijg ik op mijn scherm het itunes logo en usb logo.

als ik hem vervolgens weer aan de mcbook hang herkent hij wel ene iphone die in herstel modus is en dat die eerst hersteld moet worden voor ik hem kan gebruiken. en dan begint alles weer opnieuw...

kan iemand mij helpen?
ik heb zelf ook lang gezocht op internet en heb het ook op een windows pc geprobeerd. Verder is al mijn software op laptop en mb up to date.

ps het is geen jailbreak en verder nooit problemen gehad met de telefoon of updates. hij is van november 2011.


ps. heb nog verder gekeken op het forum en ik zie iets met hosts files. op de windows pc vind ik deze wel maar daar staat helemaal geen apple server link in om aan te passen of te verwijderen. dus als het eventueel dat is kan iemand me daar op wijzen hoe en wat?


thanks alvast!

2 afbeeldingen meegeleverd de foutcode en wat er gebeurt als ik na de foutcode de 2 knoppen ingedrukt hou en dan de bovenste los.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Screen Shot 2012-09-24 at 11.21.11 PM.jpg‎ (57,6 KB, 9x gelezen)
Bestandstype: jpg Screen Shot 2012-09-25 at 1.25.11 PM.jpg‎ (54,4 KB, 6x gelezen)

Laatst gewijzigd door mickv10; 25-09-12 om 14:26. Reden: extra image
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone restored / upgrade niet. Xaer0 iPhone algemeen 5 29-12-11 20:54
Restored mislukt (iPhone3G blijft in restore mode) cloverfield Archief 2 18-06-09 20:30
iPhone restored niet meer PkertNL Archief 1 26-08-08 22:40
The iPhone “iPhone” could not be restored. An unknown error occurred (1015)¨. Help! ivancito Archief 2 19-03-08 14:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:36.