//

Een soort van vastlopen

Een soort van vastlopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo dames en heren. Gisteren heb ik de Iphone gekocht en gelijk thuis (bij vrienden in Amerika) geunlockt. Alles werkte prima tot vanochtend. Ik wilde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-05-08, 19:02
Jerreby Jerreby is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 28
Standaard Een soort van vastlopen

Hallo dames en heren.

Gisteren heb ik de Iphone gekocht en gelijk thuis (bij vrienden in Amerika) geunlockt. Alles werkte prima tot vanochtend. Ik wilde hem ontgrendelen en hij bleef hangen daarbij. Na dik 2 minuten deed hij het weer en ik kon vrolijk verder. Toen een half uurtje later deed hij precies hetzelfde. Dit keer ging hij echter niet door en heb ik de aan/uitknop met het knopje onder van je schermpje ingedrukt gehouden. Hij deed toen even vaag maar ik kwam uiteindelijk weer in het ontgrendel schermpje terecht en alles deed het weer.

Nu het grootste probleem. Sinds een uurtje doen soms alle 'apps' het gewoon niet meer (gewoon alles wat ik in mijn menu zie, agenda, sms youtube etc.). Wanneer ik deze opstart krijg ik alleen de achtergrond van de app te zien en na een seconden of 15 gaat hij terug naar het menu. Wanneer ik hem dan uit en aan zet, doet alles het weer.

Dit gebeurt regelmatig dus ik zou graag advies willen.

Alvast bedankt.

ps. Heb je nog garantie als je je iphone geunlockt hebt?

EDIT:

Dit alles gebeurde dus net, en nu heb ik hem opnieuw opgestart maar toch niet alles blijkt te werken na het uit/aan zetten.

Laatst gewijzigd door Jerreby; 08-05-08 om 19:05.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Movies in iTunes in een soort album zetten Carlo_1983 iPad algemeen 0 17-04-10 09:25
SMS achtig iets, een soort waarschuwing akire iPhone algemeen 6 24-05-09 11:55
Zelf een soort van uitzending gemist site maken? mathijs666 iPhone Apps 11 26-01-09 19:27
soort van vastlopen geen enkel geluid meer bramsko iPhone algemeen 4 19-05-08 16:26
Een soort van MMS app. Zou dit kunnen met andere providers? lakes Jailbreak apps en thema's 0 04-12-07 18:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:15.