//

Iphone 4> IOS 6

Iphone 4> IOS 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een beta versie van ios 6 maar wil de originele hebben. Kan niet via itunes dowloaden Maar waar kan ik de originele wel vinden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 28-09-12, 01:28
Ceesre Ceesre is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 36
Standaard IOS 6 downloaden

Heb een beta versie van ios 6 maar wil de originele hebben.
Kan niet via itunes dowloaden
Maar waar kan ik de originele wel vinden zonder de verwijzing naar itunes.
Dus de losse download ios 6
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #42  
Oud 28-09-12, 21:33
deleon deleon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ergoboy Bekijk bericht
Soms blijft het scherm ook aan staan bij mijn zwarte iphone4..het staat op 1minuut maar blijft soms constant aan staan..raar maar mijn witte iphone4 heeft er geen last van mijn ipod touch ook niet ..en mijn ipad laat ik voorlopig nog op 5.1.1staan..
Same here. Heb er hier ook een topic over geopend. Geen reacties. Niemand verder last van blijkbaar.

Enne mijn iPad blijft ook voorlopig op 5.1.1 . Laat ik het anders zeggen; als iOS 6 er niet was geweest, had ik het niet gemist..
  #43  
Oud 28-09-12, 21:46
kevin95 kevin95 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 15
Post

Voor degene die iOS 6 niet geüpdate krijgen, dat gaat ook via de iPhone zelf, Instellingen > Algemeen > Software-update
dus dan heb is iTunes niet nodig...

zelf heb ik een iPhone 4S, en ik geen nadelen gevonden aan iOS 6, ikzelf vind persoonlijk de VIP functie in de email applicatie erg handig, en de uitbreiding van Siri is ook wel prettig nu die ook in Nederland locaties kan voorzien...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 updaten van ios 5.0.1 naar ios 6 error Michiel1983 iPhone algemeen 10 30-09-12 20:21
iPhone: Iphone met ios 4.3.2 jailbreak updaten naar ios 5 amoreappel Jailbreak 5 01-01-12 23:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:30.