iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 4> IOS 6 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/125914-iphone-4-ios-6-a.html)

Hermadrid 25-09-12 13:57

Iphone 4> IOS 6
 
Wat zijn de ervaringen met IOS voor de Iphone 4?

Twijfel op mijn telefoon te updaten, want hij word waarschijnlijk (nog) slomer. Of valt dit wel mee en

Zijn jullie nog andere problemen tegen gekomen?

Ipadistop 25-09-12 15:58

Het valt mee maar de batterij gaat ****ing snel leeg dus wacht maar een beetje ;s

amier97 25-09-12 16:07

Niet updaten. Alles ziet er wel mooi uit enzo maar het is het niet waard.
Heb zelf spijt ervan, telefoon is niet slomer ofzo maar batterij gaat idd sneller leeg.

Groeten

Hermadrid 25-09-12 16:17

ahh oke dat is minder... maar wat is er mooier dan? Heb gehoord dat whatsapp enzo vernieuwd is. Of kan dat ook op ios 5.1

XIII 25-09-12 16:37

Misschien het iOS 6 dossier van iPhoneclub eens lezen?

Shorty007 25-09-12 16:52

Ik heb ook ios erop staan en mijn batterij gaat absoluut niet sneller leeg ofzo.. Gaat bijna twee dagen mee.
Merk ook niet echt sloomheid ofzo, alleen de camera doet er iets langer over om te laden....

Mug 25-09-12 18:44

Ik heb geen nadelen ondervonden tot nu toe, behalve de al veelbesproken kaarten app van Apple..

verder vind ik de extra funties wel handig, de "niet storen" functie is wel handig vind ik, en zo zijn er nog wel een paar voordelen..

Hermadrid 25-09-12 22:29

ah oke, dus het verschilt per persoon. Ene heeft er wel last van (batterij snel leeg) en andere weer niet.

deleon 25-09-12 22:37

Ik dacht anders maar ben -na de update- op mijn iPhone 4S er niet zo warm of koud van geworden. Daarom blijft mijn iPad lekker op IOS 5 nog even. Vind het prima.:o

Hermadrid 25-09-12 22:44

Ik ben alleen bang voor batterij problemen, dat ik het snel moet gaan opladen :p

deleon 25-09-12 22:50

Weet niet van de iPhone 4 maar even dacht ik ook dat de batterij van mijn iPhone 4S sneller leeg ging. Maar nee, toch niet...echt.

Wat trekt je het meest in IOS 6? Ikzelf dacht de 'niet storen' functie....maar om nou te zeggen...

Hermadrid 25-09-12 23:41

weet niet wat mij het meest trekt, heb me er eigenlijk nog niet in verdiept. Ben niet echt iets boeiends tegengekomen van woow dat moet ik hebben. Dus misschien laat ik het bij IOS 5.1

joost1234 26-09-12 07:30

Batterij van mijn 4 gaat stuk langer mee op iOS6, wel push uitgeschakeld. Voelt ook allemaal net iets sneller aan dan iOS5. Echter, qua functies op een 4 is het verschil minimaal, het belangrijkste verschil vind ik die 'niet-storen'-functie.

Wi-Fi leekt de eerste dagen een drama te zijn, ruim 500Mb is via 3G verstookt, maar na wat knutselwerk lijkt Wi-Fi nu ook goed te werken.

In eerste instantie had ik een backup van gejailbreakte iOS5 teruggezet, dit was een drama! Daarna de iPhone herstel als nieuwe telefoon, sindsdien werkt alles prima.

Shorty007 26-09-12 12:08

Zoals ik hierboven al aangeef gaat mijn batterij makkelijk 1,5 dag mee met gewoon gebruik.
Gewoon gebruik houd voor mij in: facebook en twitter paar keer per dag, spelletje soms, telefoontje, paar berichtjes... Niet heel veel dus misschien..
Zit zowel thuis als op me werk wel op Wi-Fi, 3G zet ik niet specifiek uit ofzo maar gebruik het dus niet veel. Wel schakeld Wi-Fi (bij mij in ieder geval) na een minuut uit en gaat de iphone op 3G over als deze stand bye staat. Een vriendin van mij zegt dat ze dit niet heeft dus weet niet hoe dat zit verder :)

Hermadrid 26-09-12 15:10

Batterijprobleem is eigenlijk ook niet zo erg, neem dan wel gewoon mijn oplader mee. Wat is het Wi-Fi probleem dan?

Als je het gewoon update krijg ikdan ook problemen met Wi-Fi? Of hebben jullie gejailbreaked.

MathieuL 26-09-12 16:33

Persoonlijk vind ik de upgrade naar iOS6 niet bijzonder.
Ik zie geen vooruitgang terwijl ik stiekem toch een aantal verbeteringen had verwacht, zoals bijvoorbeeld de mogelijkheid om vaste Apps te verwijderen of om de lijst van de computers, waarmee je synct, te beheren (aan te passen).
En de manier waarop de contacten in iOS6 werken vind ik niet prettig. Ik snap niet waarom Apple dat gedaan heeft.

putnik 26-09-12 17:47

Ik heb ook lichte terugslag in batterijduur t.o.v. 5.1.1, maar wie weet zal het later beter worden, wellicht na een update.

MathieuL 26-09-12 17:55

Hoe meten jullie de batterijduur? Die is toch geheel afhankelijk van het dagelijks gebruik?
Als ik 'm de hele dag laat liggen is ie 's avonds nog helemaal vol, maar als ik 'm de hele dag gebruik is ie een heel stuk leeg.
En ik kan echt niet zeggen welke batterijslurpende activiteiten ik gisteren of eergisteren heb gedaan. Dus van een goede vergelijking is m.i. geen sprake.

FvGunst 26-09-12 19:20

Ik heb volgens mij een bugje ontdekt in het berichtencentrum. Als je die naar beneden swiped dan kun je kiezen voor het lokale weer. Swipe je die naar links krijg je het week overzicht van het weer. De data die daar staat klopt niet helemaal. Hebben meerdere mensen daar laat van?

Guest-20180925190238 26-09-12 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FvGunst (Bericht 826513)
De data die daar staat klopt niet helemaal.

Welke data klopt er dan niet?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:42.