iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iOS 6 mail probleem (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/125928-ios-6-mail-probleem.html)

lowitn007 25-09-12 16:25

iOS 6 mail probleem
 
Hallo,

Sinds de update naar ios 6 wilt mijn iPhone 4, 16GB de nieuwe mails niet ophalen "email ophalen mislukt"
"De verbinding met de server is mislukt"
Kan iemand helpen ?
Met vriendelijke groeten,
Louis

Ipadistop 25-09-12 16:32

Is je account misschien geblokeerd

lowitn007 25-09-12 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ipadistop (Bericht 825510)
Is je account misschien geblokeerd

Nee totaal niet want op mijn mac of pc kan ik wel nog mijn mails lezen…

haawee 03-10-12 23:07

Ik heb het probleem ook met mijn prive mail. mijn hotmail account geeft het probleem niet... nog steeds geen oplossing gevonden

lowitn007 04-10-12 07:38

Nee, jammergenoeg niet.

KvdS 04-10-12 08:18

Kijk naar je POP instellingen, maar alle waarschijnlijkheid is daar iets niet goed over gekomen. Kan je wel verzenden? Zo ja dan staan de SMTP instellingen wel goed, zo nee kijk dan ook naar je SMTP instellingen.

Welke provider gebruik je?

haawee 04-10-12 09:31

Ik heb voor de uitgaande mail kpn en de inkomende mail mijn eigen domein mail.

inkomend: pop: mail.eigennaam.nl
uitgaand: smtp: smtp.kpnplanet.nl

Zijn precies de zelfde gegevens als die ik gebruik in outlook.

Krijg de melding:

E-mail ophalen mislukt.
De mailserver 'mail.eigennaam.nl' reageert niet. Controleer of u de juiste accountinfo hebt ingevoerd in de e-mailinstellingen.

Account verwijderd en opnieuw aangemaakt. ook dat werkt niet.

KvdS 04-10-12 11:04

voer het ww nog eens in

Pikkelateur 04-10-12 12:07

Ik heb dit probleem ook gehad en heb het kunnen oplossen door de SMTP van vodafone in te stellen. Misschien is het dus een idee om de smtp van je telefoonprovider in te vullen.

KvdS 04-10-12 14:23

Misschien dat het bij mij daarom steeds goed werkt, daar de provider Online van T-Mobile is.

haawee 04-10-12 19:09

WW opnieuw ingevoerd, smtp server van de telecomprovider geprobeerd, aan uit zetten niks werkt tot nu toe...

KvdS 04-10-12 22:49

Volgende optie.
Verwijder het account
Maak het opnieuw aan.
Werkt het, dan feliciteer ik je.
Zo nee?
Verwijder het opnieuw aangemaakte account.
Gooi je iPhone aan de kabel aan je PC en sync die weer met Outlook.
Kijk wel in de tabbladen van iTunes of ook de mail account gesynchroniseerd worden, als dat zo is worden alle zettingen van je PC overgezet naar je iPhone en dan zou het ook weer moeten werken.

progrie 09-10-12 11:18

Was bij mij ook t geval. Mail haalde niets meer op en bleef oneindig laden.
Alle mail adressen verwijderd en opnieuw ingesteld en voila hij deed t weer. En snel ook.

KvdS 09-10-12 22:34

Bij mij wou GMail geen post meer ophalen op mijn iMac.
Volgens mij stond alles goed, maar het werkte niet.
Toch maar weer goed kijken in de settings en ja hoor bij de gebruikersnaam ontbrak "@gmail.com" vraag me niet hoe die in een keer gewist kan zijn, maar het was wel zo.

Ik schrijf dit, omdat je denkt dat alles goed staat en daardoor lees je er overheen.
Kijk nogmaals heel erg goed naar de instellingen, misschien vind je daar toch iets wat niet helemaal goed staat.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:01.