//

Reserve kopie na installatie IOS6

Reserve kopie na installatie IOS6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben weinig actief op dit forum maar als ik met een vraag zit kom ik regelmatig hier terecht. Wellicht is de volgende vraag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-09-12, 17:52
mkur mkur is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 5
Standaard Reserve kopie na installatie IOS6

Hallo,

Ik ben weinig actief op dit forum maar als ik met een vraag zit kom ik regelmatig hier terecht.
Wellicht is de volgende vraag al eens aan bod hier gekomen maar ben hem niet tegengekomen.

Gisteren nieuwe IOS6 geďnstalleerd op de iPhone en daarna hem weer opnieuw geďnstalleerd dmv een herstelpunt.
Wat bleek is dat maar beperkte info is teruggezet en heel veel ontbrak (contacten, agenda. APO's etc.). Ik baalde enorm!!! Het leek wel een herstelpunt van een tijd geleden. Nu dacht ik dat elke keer de iPhone aan iTunes wordt gekoppeld hij automatisch een back-up maakt. Net ook nog eens handmatig een reservekopie gemaakt maar deze wordt dus niet gebruikt als herstelpunt. Ook de favorieten zoals deze staan op mijn laptop worden niet overgenomen.

Wat gaat er verkeerd?
Straks iPhone 5 en dan wil ik niet weer een halve dag kwijt zijn alles goed en terug te zetten.

Alvast bedankt voor het meedenken!!

Maarten Kurpershoek
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na installatie iOS5 contacten weg, reserve kopie zet hij niet terug windhoos iPhone algemeen 24 28-05-12 17:45
reserve kopie EssieB1972 iPhone algemeen 1 26-05-12 19:21
Windows: Reserve kopie jimspeed1998 iTunes 2 13-05-11 22:44
Windows: reserve kopie dwight11 iTunes 3 19-11-10 10:52
Reserve kopie. Drime iPhone algemeen 0 02-08-10 20:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:00.