//

Naar Samsung??

Naar Samsung?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Cosmobreaker ik vraag me eigenlijk ook wel af dan samsung of nokia een soort icloud hebben voor hun phones of devices ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-09-12, 20:49
lgxmkl1 lgxmkl1 is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cosmobreaker Bekijk bericht
ik vraag me eigenlijk ook wel af dan samsung of nokia een soort icloud hebben voor hun phones of devices , wat dat vind ik echt altijd nog wel een goede stap voorruit ze
Volgens mij heeft Samsung zelf geen iCoud-variant, maar hebben ze een samenwerking met Dropbox.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 28-09-12, 20:49
stefan195 stefan195 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: 25km van circuit zolder
Berichten: 28
Standaard

Kijk.
Sinds de ios 6 update heb ik nog maar weinig plezier in de iphone.
Met de nieuwe maps heb ik geen problemen,gebruik ze nauwelijks.
Maar mijn baterij... man man.. vandaag de hele nacht tot 14.30 opgeladen.
Effe gebeld,effe fb nagezien en een 20 min gegamed.Om 18u nog maar 35% meer over

Ik heb een topic gelezen hier op het forum voor een betere batery life.Je moet reboot doen,24u aan de lader en dan zou het beter moeten zijn.Dit is de laatste kans anders ga ik over naar de s3......miss
  #23  
Oud 28-09-12, 20:53
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefan195 Bekijk bericht
Kijk.
Sinds de ios 6 update heb ik nog maar weinig plezier in de iphone.
Met de nieuwe maps heb ik geen problemen,gebruik ze nauwelijks.
Maar mijn baterij... man man.. vandaag de hele nacht tot 14.30 opgeladen.
Effe gebeld,effe fb nagezien en een 20 min gegamed.Om 18u nog maar 35% meer over

Ik heb een topic gelezen hier op het forum voor een betere batery life.Je moet reboot doen,24u aan de lader en dan zou het beter moeten zijn.Dit is de laatste kans anders ga ik over naar de s3......miss
nee je moet niet gamen op de iphone 5. daar kan de batterij niet goed tegen
  #24  
Oud 28-09-12, 21:46
deleon deleon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 143
Standaard

Uhm beiden in handen gehad. Vergelijk de kleuren opnhet scherm van de Swamsung met de iPhone. Tja, als je houdt van te, te en te......neem dan de Samsung. Hoe ik het ook geprobeerd heb, ik kan niet zoveel vinden aan Samsung. Nooit gehad en hoef er ook geen toestellen van. Maar das een mening.....
  #25  
Oud 28-09-12, 23:29
MacRoels's schermafbeelding
MacRoels MacRoels is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Scheveningen
Berichten: 21
Standaard

Tja, ik ben in mei overgestapt van een iPhone 4 naar een HTC One X. Dat nadat ik 2 jaar een iPhone 3 had gehad en 2 jaar die iPhone 4. De HTC leek een gaaf toestel, groot scherm, snel, goede en snelle camera. Ik dacht "Ik wen wel aan Android". Nu, 4 maanden later, heb ik de HTC verkocht.
Op de HTC vond ik veel dingen niet werken. Het begon al met het overzetten van mijn gegevens van de iPhone. Er was zelfs een optie om vanaf de iPhone gegevens over te zetten, maar dat werkte dus echt niet! Daarnaast kon ik niet verbinden met mijn bluetooth carkit (dat was wel een belangrijk punt). Daarnaast miste ik het gebruikersgemak (oa. een knop voor het geluid uit te zetten en (dat geldt alleen voor de HTC) een fysieke homebutton). Ik heb spijt gekregen van de switch naar Android, dus zit nu te wachten tot mijn iPhone 5 binnenkomt.
  #26  
Oud 29-09-12, 01:39
dhrlok dhrlok is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 46
Standaard

heel kortgezegd,
iphone 5 is veel sneller kwa CPU dan samsung,
krasbestendigheid is 10X beter,
als je de samsung s3 laat vallen, en de iphone 5 laat vallen, van circa 1,75 meter,
is de samsung zijn scherm kapot, iphone niet...
enja, dit heb ik getest.
  #27  
Oud 07-10-12, 17:40
Akela Wilmans Akela Wilmans is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 15
Standaard

Over de valbestendigheid van Samsung (S2) versus de Iphone:

iPhone 4S vs. Samsung Galaxy S II Drop Test - YouTube

Ik ken geen vergelijkbare filmpjes over de S3. Ik hou me aanbevolen.

-Ik ben een tevreden S3 gebruiker. Ik heb nooit iets ontdekt van vastlopen of wat dan ook, alles doet het.
-Mijn S3 heeft een valpartij terwijl ik reed met de fiets prima overleefd, ik had wel een hoesje er om.
-Het is een prettig toestel waar je makkelijk de batterij of het geheugen verwisselt.
-Over gebruiksgemak: ik heb nog nooit moeite met het gebruik van de telefoon gehad.
-Ik heb geen ervaring met betaalde apps, bijna alles is gratis te verkrijgen, dus nog nooit voor een app betaald, Ik wil ook geen creditcard.
  #28  
Oud 07-10-12, 18:59
Jusuuu's schermafbeelding
Jusuuu Jusuuu is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Hoogeveen
Berichten: 22
Standaard

Mijn zus heeft ook een S3 en ik vind het toestel naar mijn mening wel iets te groot, kan ook komen omdat ik mijn iPhone ben gewend.
En wat betreft apps kopen, daar ben je niet perse een creditcard voor nodig
  #29  
Oud 07-10-12, 19:00
DoValentine DoValentine is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

Paar maanden geleden had ik nog de S3, meegenomen op mijn rondreis door de USA, om en nabij 1000 foto's geschoten.
Wilde mijn foto's terugkijken, al mijn foto's weg! toestel uitzicht alles gewist.

Nee voor mij geen galaxy meer.
( Al waren de foto's, als hij ze bewaarde, wel van zeer goede kwaliteit )
  #30  
Oud 07-10-12, 21:47
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jusuuu Bekijk bericht
Mijn zus heeft ook een S3 en ik vind het toestel naar mijn mening wel iets te groot, kan ook komen omdat ik mijn iPhone ben gewend.
En wat betreft apps kopen, daar ben je niet perse een creditcard voor nodig
Ik gebruik visa of gewoon een itunes kaart vanuit de winkel.
  #31  
Oud 07-10-12, 23:40
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Ik heb de s3, ik schrijf er op dit moment mee en dit gaat heel soepel.
Mijn android ervaring is wel heel goed. Als ik bv real racing of asphalt speel erg goede grafics en kleueren
Het bellen is zeer duidelijk, het grote scher word je wel gewoon, nu vins ik mijn ipod touch scerm zo klein dat ik hem niet meer gebruik! En die ios 6 heeft er dan de druppel gegeven
Wat ik eigenlijk echt leuk vind is dat je zelf alles kan beheren en niet die lastige itunes moet hebben!
Ook de batterij gaat lang genoeg mee, mijn langste tijd met de batterij zonder opladen is 5 dagen en in die 5 dagen een regelmatig gebruik. Met de iphone 5 zou dit echt niet mogelijk zijn en weet je hoe dat komt?? Dat is omdat samsung andere schermen gebruikt dan apple
Die van samsung verbruiken minder dan die van apple.
Ook kan je alles aanpassen zoals je toetsen enzo
En nu ga je denken maar de iphone heeft een betere prosessor dan die van de s3, dan zeg nou en?! Voor mij gaat die snel genoeg.

Ps de achterkand van de s3 dus dat plastieken deksel dat je ervan kan nemen he die is krasbestendig, dus al laat je hem telkens over tafel glijden of drop je hem op tafel je achterkant zal niet bekrast zijn ofzo
+ hier kan je tenminste een geheugenkaart in zetten, en bij de iphone hoe zit dat??

Internetten gaat zeer goed, kan alle websites bekijken enzo
Sommige mensen zijn gevmwoon te lui om even in te zoemen?! Onbegrijpelijk

Nu gaat de s3 zeer soepel maar binnen enkele dagen krijgt die een software update en die zou nog veel sneller moeten gaan, veel geluk in je keuze

Mvg,
  #32  
Oud 07-10-12, 23:58
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

We hebben hier een iPad en een Android tablet.

En als ik iOS dan vergelijk met Android 4,x, dan is dat toch nog steeds wel schrikken.

Want een rommelig geheel is dat Android.
Alles kan op drie manieren gedaan worden, installeren, verwijderen, verplaatsen, etc.
Instellingen op verschillende onlogische plekken.

Alles is net even (nou ja, een stuk) minder helder, logisch en soepeler dan op iOS.
  #33  
Oud 08-10-12, 00:16
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

@Stefan195

Op deze site zal je altijd een mening krijgen die redelijk pro Apple is.
Ga je de zelfde vraag op een Android site stellen dan krijg je antwoorden in de pro Android sfeer.

Kortom je zult zelf een beslissing moeten nemen.
Op een Android systeem heb je meer vrijheid maar ook niet alle vrijheid, wil je die wel hebben, dan moet je je device gaat 'root-en' maar dan vervalt je garantie ook.

Succes met je beslissing.
  #34  
Oud 08-10-12, 00:37
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Ps de achterkand van de s3 dus dat plastieken deksel dat je ervan kan nemen he die is krasbestendig, dus al laat je hem telkens over tafel glijden of drop je hem op tafel je achterkant zal niet bekrast zijn ofzo
+ hier kan je tenminste een geheugenkaart in zetten, en bij de iphone hoe zit dat??

op wat slaagt dit? ik heb veel gsm's met plastic achterkant nog in m'n kast liggen, en allemaal bekrast, dus dit is je reinste onbenul!

en een geheugenkaart in de iPhone? kom je dan niet toe met 16 gb? maar man toch, zoek eerst deftige argumenten en schrijf dan? geen enkel probleem met je mening dat S3 beter is, maar geef deftige argumenten...
  #35  
Oud 08-10-12, 01:52
Akela Wilmans Akela Wilmans is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
@Stefan195

Op deze site zal je altijd een mening krijgen die redelijk pro Apple is.
Ga je de zelfde vraag op een Android site stellen dan krijg je antwoorden in de pro Android sfeer.

Succes met je beslissing.
Stefan, ik ben het gewoon niet met je eens.

Ik vind dat Apple mooie spullen maakt, en veel mensen hebben Apple spullen, wat reparatie eenvoudiger maakt. Echter, ik vind de hele Apple wereld iets van een religie, een sekte hebben. Kritiek op Apple wordt slecht verdragen, Steve Jobs was God, wiens sterfdag velen in rouw dompelden, en de Apple stores zijn ware cathedralen. Ik weet gewoon hoe er over Android gedacht wordt hier, het is heel eenvoudig voorspelbaar. Want ga eens zoeken op de Iphone 5 op het androidworld forum, het is geen punt van discussie, controverse of weet ik wat. Men is er niet mee bezig.

Zal ik eens iets aardigs zeggen over de Iphone 5? Hij is steviger dan een Samsung S3. Heb ik inmiddels vernomen via youtube tests waar ik net aan refereerde. Maar toch is de S3 een erg goede telefoon.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2012 om 00:54 ----------

Oja, vergeten te vermelden, techradar heeft een top 20 van beste mobiele telefoons van dit ogenblik. Iphone 5 op 3, HTC oneX op 2, Samsung Galaxy S3 op een. Heel uitgebreidde tests. See for yourself:

20 best mobile phones in the world today | News | TechRadar
  #36  
Oud 08-10-12, 02:02
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i Bekijk bericht
Wat ik eigenlijk echt leuk vind is dat je zelf alles kan beheren en niet die lastige itunes moet hebben!
Ook de batterij gaat lang genoeg mee, mijn langste tijd met de batterij zonder opladen is 5 dagen en in die 5 dagen een regelmatig gebruik. Met de iphone 5 zou dit echt niet mogelijk zijn en weet je hoe dat komt?? Dat is omdat samsung andere schermen gebruikt dan apple
Die van samsung verbruiken minder dan die van apple.
Ook kan je alles aanpassen zoals je toetsen enzo
En nu ga je denken maar de iphone heeft een betere prosessor dan die van de s3, dan zeg nou en?! Voor mij gaat die snel genoeg.

Ps de achterkand van de s3 dus dat plastieken deksel dat je ervan kan nemen he die is krasbestendig, dus al laat je hem telkens over tafel glijden of drop je hem op tafel je achterkant zal niet bekrast zijn ofzo
+ hier kan je tenminste een geheugenkaart in zetten, en bij de iphone hoe zit dat??

Internetten gaat zeer goed, kan alle websites bekijken enzo
Sommige mensen zijn gevmwoon te lui om even in te zoemen?! Onbegrijpelijk

Nu gaat de s3 zeer soepel maar binnen enkele dagen krijgt die een software update en die zou nog veel sneller moeten gaan, veel geluk in je keuze

Mvg,
Wtf? De s3 heeft een betere processor dan de iPhone 5 maar er spelen andere zaken mee qua snelheid en dat is oa de os, Apple scoort daar gewoon beter in.

Ik heb geen probleem met itunes en hetgeen niet mijn ding is die ik via een app.

Een geheugenkaart, bah, ik heb zelf android gehad, ik moest er telkens mijn batterij uithalen,ppff en ik kon er ook apps soms niet naar overplaatsen + als de phone opstarte duurde dat een tijd eer ik ermee kon beginne werken. Ik heb nu een 64GB, kom ik mee toe, geen kaartje nodig.

En ook plastic krast weldegelijk, heb een s2 gehad. De s2 voelde voor mij als ne plastic fake phone aan zoals in de speelgoed winkel die je aan 10-20 euro kan kopen.

Nog iets: ik zou u graag eens willen zien verticaal typen op die s3, dat moet echt wel lachen zijn . Da gaat gewoon niet, ik typ altijd verticaal en met de rechterduim, ik kan nog steeds tot aan het einde mee mijn duim en de phone ligt goed in de hand, een s3 of note 2 die ligt niet goed in de hand, goed voor filmpjes en youtube te kijken dat zeker maar voor de vele andere zaken is zo'n toestel te groot.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2012 om 01:07 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akela Wilmans Bekijk bericht
Stefan, ik ben het gewoon niet met je eens.

Ik vind dat Apple mooie spullen maakt, en veel mensen hebben Apple spullen, wat reparatie eenvoudiger maakt. Echter, ik vind de hele Apple wereld iets van een religie, een sekte hebben. Kritiek op Apple wordt slecht verdragen, Steve Jobs was God, wiens sterfdag velen in rouw dompelden, en de Apple stores zijn ware cathedralen. Ik weet gewoon hoe er over Android gedacht wordt hier, het is heel eenvoudig voorspelbaar. Want ga eens zoeken op de Iphone 5 op het androidworld forum, het is geen punt van discussie, controverse of weet ik wat. Men is er niet mee bezig.

Zal ik eens iets aardigs zeggen over de Iphone 5? Hij is steviger dan een Samsung S3. Heb ik inmiddels vernomen via youtube tests waar ik net aan refereerde. Maar toch is de S3 een erg goede telefoon.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2012 om 00:54 ----------

Oja, vergeten te vermelden, techradar heeft een top 20 van beste mobiele telefoons van dit ogenblik. Iphone 5 op 3, HTC oneX op 2, Samsung Galaxy S3 op een. Heel uitgebreidde tests. See for yourself:

20 best mobile phones in the world today | News | TechRadar
Als ik allemaal lees wat android fanboys posten dan stel ik me de vraag wie er een sekte is. Op youtube word bewezen de iPhone 5 op vele vlakken beter is dan bv de s3, ge moet eens die reacties lezen man, en uitvluchten dat ze zoeken, net een bende kinders die niet kunnen verdragen de iPhone een beetje beter is, who the **** cares? Wa interesseerd mij dat nu dat binnen een 6tal maand samsung een nog ietsje beter uitbrengt? Interesseerd mij niet.
Ik maak alleen de fout dat ik me telkens laat meeslepen en me verlaag tot het niveau van android fanboys waarvan de meeste nog nooit mee nen iPhone hebbe gewerkt.
  #37  
Oud 08-10-12, 08:27
poldervrouw poldervrouw is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 50
Standaard

Na 3 jaar Samsung. Nu iPhone .. De eenvoud van Apple , het intuïtieve gebruik van de iphone, de degelijkheid van de telefoon zelf.. Je ze hem aan en het werkt. Zoek je een instelling, dan zit ie ook onder het menu instelling .. Samsung is niet slecht maar het toestel is van plastic, accu is nog slechter als die van iPhone , formaat koelkast (alsof het daar om gaat) en al die menu's . Als ik daar mijn instellingen wilde wijzigen moest ik goed zoeken waaronder het viel. Nee naar jaren Samsung nu eindelijk Apple .

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2012 om 07:38 ----------

Waarom zou het zijn dat Samsung tig telefoons op de markt brengt .. Ieder model,nóg beter dan de vorige ... En Apple maar 1 keer in de zoveel jaar ?

Omdat een Samsung na twee jaar echt op is en de iPhone nog mee kan ( mijn man heef een iPhone model oud en die doet het nog prima en zou je nog steeds kunnen gebruiken.. Mij eerste Samsung ligt weg te rotten in de kast.. Daar kan ik niet meer mee ). En om bij de sd kaart ( en sim kaart) moet je de accu verwijderen.. iPhone koop je gewoon op maat.

iTunes irritant ? Heb je wel eens Kies! Opgestart en gepoogd je telefoon te backuppen? Ja ? Nou dan is iTunes gebruikersvriendelijk.. Ik heb daar overigens geen last van, dat iTunes niet goed werkt.

De galaxy krast wel degelijk en als je hem laat vallen kan ie echt wel stuk, net als de iPhone

Leuk om met specs te strooien, maar waar gaat het nu om ? Precies.. Gebruik.. En ik , als ex samsunger, vind de iPhone vele malen fijner in gebruik dan de galaxy
  #38  
Oud 08-10-12, 09:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akela Wilmans Bekijk bericht
Ik weet gewoon hoe er over Android gedacht wordt hier, het is heel eenvoudig voorspelbaar.
Over "Android" kan je gewoon niets denken want Android is een (Linux) kernel en geen besturingssysteem. Elke producent bouwt op die kernel zijn eigen GUI, met eigen icoontjes en eigen apps.

"Android" kan dus zo ongeveer van alles zijn net zoals "Linux" zo ongeveer van alles zijn kan, de ene versie nog chaotischer dan de andere.
  #39  
Oud 08-10-12, 11:28
Dymo Dymo is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akela Wilmans Bekijk bericht
Over de valbestendigheid van Samsung (S2) versus de Iphone:

iPhone 4S vs. Samsung Galaxy S II Drop Test - YouTube

Ik ken geen vergelijkbare filmpjes over de S3. Ik hou me aanbevolen.

-Ik ben een tevreden S3 gebruiker. Ik heb nooit iets ontdekt van vastlopen of wat dan ook, alles doet het.
-Mijn S3 heeft een valpartij terwijl ik reed met de fiets prima overleefd, ik had wel een hoesje er om.
-Het is een prettig toestel waar je makkelijk de batterij of het geheugen verwisselt.
-Over gebruiksgemak: ik heb nog nooit moeite met het gebruik van de telefoon gehad.
-Ik heb geen ervaring met betaalde apps, bijna alles is gratis te verkrijgen, dus nog nooit voor een app betaald, Ik wil ook geen creditcard.
Galaxy S3 vs. iPhone 5 drop test
Hier, hier en hier.

Dat waren de eerste die ik tegenkwam, en de iPhone 5 komt er telkens beter uit
  #40  
Oud 08-10-12, 22:43
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Test de s3 en u zult zien

Kan jij torrents downloaden met je iphone? Nee. In android lekker wel
En dat gaat even vlug als met de pc

Kan jij een video converteren met je iphone? Neen. In android kan dat wel

En vertikaal typen gaat zeer goed hoor, ik doe dat nu wel meestal horizontaal maar ieder zijn keuze
En ow, moest je dat niet bevallen dan kan je altijd bij insyellingen je toetsenbord zelf aanpassen en dus ook de grotte

Veel succes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s foto sturen naar samsung galaxy s2 werkt niet Jugglerwim Muziek, foto & video 2 12-05-12 19:49
Audio bericht van smartphone Samsung naar Iphone 4 RS09 iPhone Apps 1 20-10-11 11:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:15.