//

Naar Samsung??

Naar Samsung?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Maar dat kan ook juist de lol zijn van een dergelijk device, om juist wel Linux onder de knie te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 12-10-12, 02:05
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Maar dat kan ook juist de lol zijn van een dergelijk device, om juist wel Linux onder de knie te krijgen. Dat je daar veel tijd in moet steken, wil je het OS beheersen, dat is een keuze. En niet iedereen wil of kan die tijd vrij maken. Maar dat maakt een Android OS niet slecht, nee het is anders.
En daarmee komen we weer op de keuze vrijheid.
Je snapt het blijkbaar niet; ik heb het over zaken die gewoon niet nodig zijn en dat is het probleem bij android.
Ik zeg nergens android slecht is.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 12-10-12, 07:08
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Je snapt het blijkbaar niet; ik heb het over zaken die gewoon niet nodig zijn en dat is het probleem bij android.
Ik zeg nergens android slecht is.

Dat is het probleem van het geschreven woord en hoe je het in gedachten bedoeld.

1 Ik denk dat ik het wel begrijp
2 Jij vind bepaalde zaken overbodig, maar dat vinden anderen blijkbaar niet. En dat pimpen dat begrijp ik eigenlijk wel, want op mijn browser gebruik ik iGoogle als startpagina. (Helaas stopt Google met de iGoogle pagina)
3 En de laatste opmerking dat Android anders is, is meer als opmerking bedoeld voor de lezers die nogal afgeven op Android.

Het gaat mij er om dat er wat meer acceptatie komt naar systemen die niet op iOS draaien. Want het markt aandeel iOS is 13 % en Android 47% hier in Nederland. Het kan toch niet zo zijn dat al die Android gebruikers met troep rond lopen? Maar het is ook niet andersom, want op de Android en WM forums hemelen ze hun eigen systeen ook heel erg op en geven ze af op iOS. Wij weten zelf dat iOS geen troep is, dus dan is dat van hun naar alle waarschijnlijkheid ook niet.
Kortom Android is niet slecht, het is gewoon anders.
  #103  
Oud 10-06-13, 18:03
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Ik sta op het punt een Galaxy Note 2 te kopen (ik heb nu een iphone 5).

Waarom? Gewoon omdat ik na 4 jaar IOS eens iets anders wil uittesten. Bevalt het niet, dan keer ik wel terug naar mijn iphone.

Ik wacht nog even de WWDC af om te zien of IOS 7 iets echt vernieuwend met zich meebrengt. Zoniet test ik Android toch eens.

Wat mij best aanspreekt bij de Android toestellen, zijn de grote schermen. Lijkt me lekker handig om op te surfen, niet?
  #104  
Oud 10-06-13, 18:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Zoniet test ik Android toch eens.
Moet Android (versie x.y.z) nog getest worden? Is het zo erg gesteld met dat OS?
  #105  
Oud 10-06-13, 22:18
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Ik sta op het punt een Galaxy Note 2 te kopen (ik heb nu een iphone 5).

Waarom? Gewoon omdat ik na 4 jaar IOS eens iets anders wil uittesten. Bevalt het niet, dan keer ik wel terug naar mijn iphone.

Ik wacht nog even de WWDC af om te zien of IOS 7 iets echt vernieuwend met zich meebrengt. Zoniet test ik Android toch eens.

Wat mij best aanspreekt bij de Android toestellen, zijn de grote schermen. Lijkt me lekker handig om op te surfen, niet?
Ik heb net ios7 gezien, super is het.
  #106  
Oud 10-06-13, 23:46
pedro270's schermafbeelding
pedro270 pedro270 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik heb net ios7 gezien, super is het.
Wat je zegt!
Ik heb geluk dat het nog op me oude vertrouwde iPhone 4 kan maar iOS 8 zou er nooit opkomen , daar is de iPhone 4 dan denk ik te zwak voor, maaar ik zei denk..
Wie weet..
  #107  
Oud 11-06-13, 00:05
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Ziet er inderdaad cool uit. Toch nog wat wachten met die Note 2, denk ik...
  #108  
Oud 11-06-13, 02:37
NLmessinaNL NLmessinaNL is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 56
Standaard

ik ga vandaag ook deels de overstap maken. krijg vandaag me samsung galaxy S4. Ik ben benieuwd heb voor de zekerheid gratis een dual sim kaart erbij zodat ik even goed me Iphone 4S kan gebruiken
__________________
Iphone 6S Goud 16GB In use, Ipad 2 16GB Wit In use, Ipod nano 16G 6'gen zwart In use , Apple Tv 2'gen In use , Iphone 3GS / 4S 16GB Sold
  #109  
Oud 11-06-13, 14:46
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Domme zet kijk wat ik doe met een S4.



Android troep

Spul kan nergens tegen dit binnen een week
Je kan dan 2 maanden wachten voor reparatie nieuw scherm!
  #110  
Oud 11-06-13, 17:00
kevin1511 kevin1511 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starscreamer Bekijk bericht
Domme zet kijk wat ik doe met een S4.



Android troep

Spul kan nergens tegen dit binnen een week
Je kan dan 2 maanden wachten voor reparatie nieuw scherm!
wat is dit nu weer voor zever ?
elke gsm die je laat vallen of verkeerd behandeld zal kapot gaan hoor .
ook de iphone .
Die barst in je s4 zal er heus niet vanzelf in zijn gekomen ?
  #111  
Oud 11-06-13, 17:33
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Nee inderdaad die komt er niet vanzelf in
Gelukkig is het toestel niet van mij!
Op tablet na zou ik nooit meer een Android toestel kopen.
2 jaar lang 1 en al verdriet met mijn Sony Xperia Play
Deze was van mijn buurman hij had hem nog maar een week en lied hem slechts 1x vallen.
Hij wilde net het beschermhoesje ophalen bij de overbuurman toen hem dit gebeurde.
Zijn abbo was nog niet eens in gegaan
  #112  
Oud 13-06-13, 00:34
NLmessinaNL NLmessinaNL is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 56
Standaard

Sony experia hoor ik idd ook slechte verhalen over , maar tja dit kan ook gebeuren met je iphone idd heb er al genoeg voorbij zien komen. ik denk dat het meer ongeluk is . Wel balen als je dit gebeurd binnen een week. toevallig gisteren mijn samsung S4 binnen heb hem ook al laten vallen maar gelukkig geen schade ideaal want dat ding bestaat meer uit plastic dan uit glas zoals de iphone 4s
  #113  
Oud 13-06-13, 11:44
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Op de zoekertjessites zie ik heel wat mensen die hun Galaxy S4 verkopen en erbij zeggen dat een ruil tegen de iphone 5 ook mogelijk is.

Een paar van die mensen gecontacteerd en het zijn telkens mensen die hun iphone verkocht hadden om een S4 te kopen, niet konden wennen aan Android, en dus terugkeerden naar iphone/IOS.

Ik vraag mij hierbij het volgende af: hoelang moet je jezelf geven om aan een nieuw besturingssysteem (Android) te wennen? De eerste dagen is het natuurlijk nog een beetje zoeken, maar hoeveel dagen/weken moet je jezelf geven?
  #114  
Oud 13-06-13, 11:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Ik vraag mij hierbij het volgende af: hoelang moet je jezelf geven om aan een nieuw besturingssysteem (Android) te wennen?
Dat hangt er van af over welke Android het gaat. Android is een kernel (met verschillende versies) en elke producent bouwt er zijn eigen GUI op. De GUI van het merk FoeYongHai is weer anders dan die van het merk ChopSoy. En die is dan weer anders dan de GUI van het merk ZamZung.

Het is zoals met Linux. Debian bouwt bv. een Linux distro. Ubuntu, Linux Mint en tuti quanti bouwen hun eigen GUI op Debian Stable (en Debian Unstable).
  #115  
Oud 13-06-13, 15:21
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Tja een dag spelen kom je al een heen eind
  #116  
Oud 13-06-13, 18:39
jevamo jevamo is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 220
Standaard

Ik had mijn iphone 5 ook geruild voor een nieuwe galaxy s4... De dag er na weer omgeruild voor iphone 5. De galaxy kan weliswaar veel meer (infrarood, meer keuze in de cam software enz) maar de eenvoud en strakheid van ios kan niemand overtreffen
  #117  
Oud 13-06-13, 19:13
Sarientje Sarientje is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Limburg (BE)
Berichten: 83
Standaard

Heb mijn iPhone 3GS verkocht voor een Acer Liquid E1, deze Acer na een week verkocht (uit ellende omdat ik niet met android overweg kon) en me een iPhone 4S gekocht.

Nooit keer ik nog terug naar Android

Kreeg er men contacten niet op, instellingen lukte me niet goed, was per ongeluk aan het bellen zonder dat ik het merkte, batterij ging sneller plat, kleiner geheugen (ondanks de SD-kaart kon ik er geen apps op zetten), ... Dus nee danku voor Android
  #118  
Oud 14-06-13, 23:54
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Heb een s3, ondanks ik een apple liefhebber ben!
Hij werkt prima, heen last van vastlopen ofzo. Als je deftig met het toestel omgaat en niet begint te knoeien heb je geen problemen. Android is meer open maar toch ook beperkt, een iphone kan je jailbreaken en een android toestel kan je rooten (hiermee kan je dus dingen doen die je normaal niet kan bij een android toestel bv: sommige apps vragen speciale rechten, ook kan je apps verplaatsen van je interne gheugen naar je sd kaart) ik heb een sd kaart van 32gb, gekocht op dealextteme en werkt perfect!
Internetten gaat snel ( ik gebruik niet de standaart app maar dolphin browser). Ook krijg ik regelmatig updates voor de stabiliteit te verbeteren + binnenkort komt de update naar 4.2.2 van android!! Ik heb een ipod touch 4g en die was ook gejailbreakt, deze telefoon durf ik niet te rooten o.w.v dat il het nut niet inzie buiten apps verplaatsen naar sd kaart en dat is het dan ook.
S4 koop ik niet want die lijkt gwn teveel op de s3 die ik nu heb. Ook de functies die hij heeft laten me niet overhalen, want die komen ook naar de s3 (bevestigd door samsung!)
Ios 7 vind ik wel een hele verandering, en zodra ik de ipod touch 5g heb ga ik die er direct opzetten, iphone koop ik enkel wanner de 6 komt (5s sla ik dan ook maar over).
  #119  
Oud 15-06-13, 05:29
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Hallo ad9007i ik zie je verdere belevenissen met je Samsung graag tegemoet.
  #120  
Oud 15-06-13, 07:47
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Ik snap niet wat mensen zeuren over: vastlopen en batterij etc
Als je een s2 had dan kon ik dit begrijpen, daar heb ik ook al dingen over gehoord die niet zo goed waren
Batterij gaat makkelijk 1 dag mee.

Ik weet ook wel dat android niet het van het is, maar deze s3 gebruik ik al bijna 1 jaar en nog nooit problzmen mee gehad. Wat ik een pluspunt vind is dat je er torrents mee kan downloaden. Dat is het enige wat ik mis bij een iphone. Alhoewel je d.m.v een jb ook torrents zou kunnen downloaden gaat dit toch niet zo vlot als op android.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s foto sturen naar samsung galaxy s2 werkt niet Jugglerwim Muziek, foto & video 2 12-05-12 18:49
Audio bericht van smartphone Samsung naar Iphone 4 RS09 iPhone Apps 1 20-10-11 10:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:00.