//

Naar Samsung??

Naar Samsung?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i Kan jij torrents downloaden met je iphone? Nee. In android lekker wel En dat gaat even vlug als met de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 08-10-12, 22:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i Bekijk bericht
Kan jij torrents downloaden met je iphone? Nee. In android lekker wel
En dat gaat even vlug als met de pc

Kan jij een video converteren met je iphone? Neen. In android kan dat wel
En daar kom je nu mee Eindelijk eens serieuze argumenten om mijn iPhone 5 onmiddellijk weg te gooien en een Samsung ding te kopen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 08-10-12, 23:10
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i Bekijk bericht
Test de s3 en u zult zien

Kan jij torrents downloaden met je iphone? Nee. In android lekker wel
En dat gaat even vlug als met de pc

Kan jij een video converteren met je iphone? Neen. In android kan dat wel

En vertikaal typen gaat zeer goed hoor, ik doe dat nu wel meestal horizontaal maar ieder zijn keuze
En ow, moest je dat niet bevallen dan kan je altijd bij insyellingen je toetsenbord zelf aanpassen en dus ook de grotte

Veel succes!
Jij hebt geen autocorrectie zo te zien

Maar goed, het gaat erom wat je ermee doet. Denk dat een gemiddeld gebruiker bijv. geen torrents download
  #43  
Oud 08-10-12, 23:22
bjklifatih bjklifatih is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard

Ik heb ze beide, s3 ligt te rotten 1 grote troep apple=kwaliteit. en owja opensource? je hebt amper normale apps die je kan gebruiken!
  #44  
Oud 08-10-12, 23:28
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Hoe de discussie nu gaat verlopen heeft geen zin. Een ieder blijft bij zijn keuze en dat is ook goed. In ieder OS zitten verschillen. De een voelt zich prettige bij een bepaald OS / Systeem terwijl de ander dit verfoeid. Gelukkig maar hierdoor ontstaan verschillende systemen en OS-en en krijgen wij de keuze om er een te kiezen.
  #45  
Oud 09-10-12, 00:20
poldervrouw poldervrouw is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 50
Standaard

Torents downloaden op mijn iPhone ? Daar heb ik mijn computer of iPad voor,gaat nóg sneller idem voor video converteren. Waarom zou ik dat in hemelsnaam met mijn iPhone willen doen? Ik kan overigens typen in alle standen.. 😎
  #46  
Oud 09-10-12, 01:27
Akela Wilmans Akela Wilmans is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Hoe de discussie nu gaat verlopen heeft geen zin. Een ieder blijft bij zijn keuze en dat is ook goed. In ieder OS zitten verschillen. De een voelt zich prettige bij een bepaald OS / Systeem terwijl de ander dit verfoeid. Gelukkig maar hierdoor ontstaan verschillende systemen en OS-en en krijgen wij de keuze om er een te kiezen.
Helemaal mee eens. Ik wou alleen zeggen dat ik wel tevreden ben, en dat fouten (zals het zoekraken van foto's) geen standaard eigenschap van een Samsung toestel zijn. Ik zou dan mijn toestel ter reparatie aanbieden. Diegene die een S3 heeft liggen en er niets mee doet, raad ik aan hem te verkopen, krijg je er nog geld voor.

Ik krijg toch de indruk dat als je hier niet in katzwijm ligt van de Iphone 5, je een beetje een spelbreker bent, je moet wel meejubelen hier, Iphone is geweldig, punt. Ik zal eens kijken naar die zo aan android toegeschreven tunnelvisie, heb het nog niet kunnen ontdekken (en als het er zou zijn vind ik het ook bespottelijk).

Leve de vrijheid!
  #47  
Oud 09-10-12, 01:57
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefan195 Bekijk bericht
Hi,
Na jaren een trouwe bezitter te zijn van iPhone zit ik er toch aan te denken om naar de galaxy s3 te gaan.
Ik heb momenteel de 4s.
Als ik kijk naar de iPhone 4,4s en de 5 zijn er toch geen nieuwigheden, die mij zeggen... This is iPhone...
Het laatste jaar is de iPhone meer gericht naar de USA, daar zijn wij niets mee... Neem nu Siri en ect.. Pfff.
Ik had deze week de s3 vast gehad en was wel onder de indruk,enkel twijfel nog met het android systeem.
Iemand die ook overgeschakeld is van iPhone naar Samsung of Samsung iPhone?
Al neem ik er wel bij dag dit een iPhone forum is
en Stefan, keuze gemaakt? laat je niet beinvloeden door alle reacties hier. uiteraard is men hier pro apple, doch ik ben één van die gebruikers die totaal niets wist van Apple en die de iPhone toch maar eens geprobeerd heeft, het is reuze meegevallen anders was ik niet geregistreerd op dit forum, voor hetzelfde geld zat ik dus bij Samsung... laat je keuze dus maar weten!
  #48  
Oud 09-10-12, 11:33
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akela Wilmans Bekijk bericht
..knip..

Ik krijg toch de indruk dat als je hier niet in katzwijm ligt van de Iphone 5, je een beetje een spelbreker bent, je moet wel meejubelen hier, Iphone is geweldig, punt. Ik zal eens kijken naar die zo aan android toegeschreven tunnelvisie, heb het nog niet kunnen ontdekken (en als het er zou zijn vind ik het ook bespottelijk).

Leve de vrijheid!
Ik heb een poos niet willen reageren (voor ieder die al een poosje in de wereld meeloopt is dit hele iOS/Android gedoe weer zoooo 1990's Windows vs Apple of Windows vs Linux *zucht*) maar tja, ik hap toch maar eens!

Het is natuurlijk logisch dat je op een iDevice forum "in katzwijm ligt" van de iPhone5. Het zou raar zijn als dat niet zo is. Het is een forum voor gebruikers van de iOS apparaten. Elk platform kent tot op zekere hoogte dezelfde tunnelvisie. Wellicht dat het voor het gros aan Androidgebruikers minder is omdat een Droid-telefoon "het goedkope alternatief is" en gebruikers trekt die simpelweg een smartphone kopen vanuit een prijsperspectief. Men kent geen of een ander soort passie voor het platform.

Gelijktijdig moet je je ook afvragen waarom iOS gebruikers zo passievol zijn voor hun apparaten en ecosysteem. Het zou zo maar kunnen dat het precies doet wat je van het apparaat verwacht. Ik heb het al vaker gezegd, ik hoor m'n collega vaak zeggen, "Met m'n Android zeg ik vaak 'eeeeeeeuuhhhhh' .. en met m'n iPhone is het alleen maar 'aaaaaaah!!!'".

Maar goed, voordat dit weer flamebait wordt, eigenlijk vind ik het een totaal non-issue. Koop in de hemelsnaam wat je zelf leuk vind en bepaal zelf wat je wilt en niet wilt. Laat anderen dat niet voor je bepalen. En dring je mening niet op aan anderen. Laat hen dezelfde keus hebben. Het gaat uiteindelijk toch nog om een beetje respect voor elkaar.
  #49  
Oud 09-10-12, 14:28
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

En zo is het flappah.
Het is heel persoonlijk. Wat wil je eraan uitgeven, wat verwacht je van een toestel, wat wil je ermee.
Ik ben toch meer verknocht aan een iPhone dan ik dacht.
Heb nl. het afgelopen jaar de Galaxy S2 gehad om toch eens te kijken hoe Android mij zou bevallen, hoe Samsung mij zou bevallen. Want het is natuurlijk wel een stukkie goedkoper, en als ik er tevreden mee zou zijn zou dat natuurlijk alleen maar mooi zijn.

Maar helaas, Android en Samsung kunnen mij totaal niet bekoren, vind het echt 3 keer niks. Met mijn iPhone zat ik zeer veel te pielen, had hem veel meer in mijn hand omdat het allemaal zo lekker werkte.
Galaxy S2 gebruik ik alleen als het moet, vind er niks aan.
Veel minder stabiel, veel apps die ik op mijn iPhone had kon ik niet vinden bij Android. Of er waren wel soortgelijke apps, maar veel minder mooi, werkte veel minder lekker, zag er stukken minder uit, of liepen vaak vast.

Accu gaat ook veel minder lang mee dan op mijn iPhone (nu kan dat komen omdat er bij Android veel sneller dingen op de achtergrond blijven doorlopen, daar waar de iPhone dit op pauze zet als je ergens uit gaat).
Maar dan zit ik dus heel vaak via Taakbeheer actieve apps te sluiten, Ram geheugen te wissen etc. Dingen wat ik totaal niet elke keer wil doen. Met dat soort dingen wil ik me niet bezig houden.

En zo zijn er nog tig andere kleine irritante dingen waar ik niet tevreden over ben.
Gebruiksgemak kan Android/Samsung gewoon niet aan tippen..maar nogmaals, het is persoonlijk.
Een ander kan er weer anders over denken. De 1 vind rood een mooie kleur, de ander vind het walgelijk..that's life.

Kortom, ik ben blij als ik mijn iPhone 5 binnenkrijg..stap dan ook nooit weer over.
  #50  
Oud 09-10-12, 15:00
Akela Wilmans Akela Wilmans is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappah Bekijk bericht
Maar goed, voordat dit weer flamebait wordt, eigenlijk vind ik het een totaal non-issue. Koop in de hemelsnaam wat je zelf leuk vind en bepaal zelf wat je wilt en niet wilt. Laat anderen dat niet voor je bepalen. En dring je mening niet op aan anderen. Laat hen dezelfde keus hebben. Het gaat uiteindelijk toch nog om een beetje respect voor elkaar.
Helemaal mee eens Flappah, zeker dat wat je zegt over zelf bepalen. Ik vind het heel belangrijk dat je zelf kiest wat je mooi en goed vindt, en je je niets laat aanpraten wat je vriendengroepje, je schoolkameraden of de buren vinden. Mijn vader heeft zijjn HTC verkocht en voor een deel van het geld een simpele Samsung genomen met bluetooth, voor hem prima ("ja maar als hij een Iphone had genomen dan......").
  #51  
Oud 09-10-12, 19:09
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

Hebben Samsung gsm ook iCloud dan en iMessage op hun mobieltje ? En hebben ze ook FaceTime ?
  #52  
Oud 09-10-12, 19:52
poldervrouw poldervrouw is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 50
Standaard

Nee bij Samsung krijg je dropbox ;-).. Facetime is gewoon Skype bij Samsung ;-)
  #53  
Oud 09-10-12, 19:53
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

Dropbox heb ik ook en Skype hiihihii ze staan wel achter dan geen iMessage op Samsung dan
  #54  
Oud 09-10-12, 19:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poldervrouw Bekijk bericht
Nee bij Samsung krijg je dropbox ;-)..
En hoe synchroniseer je contacten, agenda's, enz... met DropBox op een Samsung Op dezelfde manier als met iCloud?

En zo kunnen we nog 1.000 posts blijven doorgaan
  #55  
Oud 09-10-12, 19:58
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

Ja en wat als je Samsung stuk is maakt hij ook ergens een reserve kopie dan ?
  #56  
Oud 09-10-12, 20:02
poldervrouw poldervrouw is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 50
Standaard

Ok.. voor de gein dan.. Synchroniseren van je samsung. uhh Niet ? Backup maak je . met KIES! Dat k.t. programma.. echt niet te filmen zo slecht..

Ik kom van Samsung.. Believe me.. de iPhone is een verademing.. De S3 zal best goed zijn maar de handigheidjes van Apple zie je nergens terug in Samsung
  #57  
Oud 09-10-12, 20:04
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

Amaai , dat vind schoon dat je dat durft zeggen een verademing mooi woord
  #58  
Oud 09-10-12, 20:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik lees hier dring u niet op aan anderen? Men opent topics waarbij android er bij word genomen, tuurlijk gaan we daar tegen in, je zit op een iPhone forum maar nog beter; ik kan ook oordelen over android/samsung omdat ik al 3 android toestellen heb gehad, een s2, een acer liquid en een samsung gio, de s2 is een top toestelleke, op de andere 2 kan je niet echt gaan vergelijken omdat deze al wat verouderd zijn en veel goedkoper zijn.

Ik heb android geprobeerd en dat was niet slecht maar het was teveel wirwar aan opties, waarom al die opties?? Das voor niks nodig en ik geraakte er niet aan uit, veel te moeilijk.
IPhone is veel eenvoudiger.
Ik miste ook toen bepaalde apps die ik in de appstore wel vond.
Games spelen is veel leuker op de iPhone 5, over de s3 kan ik niet spreken, ik heb de mogelijkheid nog niet gehad.
Maar ik wil kunnen smsen verticaal, met een 4.8inch scherm gaat dit gewoon niet, ik kan nu met mijn duim nog tot bovenaan geraken, met een 4.8inch scherm lukt zoiets niet dus das vervelend, de iPhone 5 ligt perfect in de hand, de s3 ligt minder goed in de hand vanwege de grootte, te groot is niet goed.

En mensen die zeggen, de iPhone 5 is nie goed maar ze hebben er nog niet eens mee gewerkt, al degene die ook dit zeggen van de 5 is niet veel beter dan de 4s, sorry, daar zitten jullie fout in.
Maar de 4s is wel zeker nog goed genoeg om alles te gebruiken dus ik begrijp wel dat mensen de 4s nog een jaartje houden.
  #59  
Oud 09-10-12, 20:18
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Naar Samsung??


nee .
  #60  
Oud 09-10-12, 21:51
JeroenDG JeroenDG is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
[/B][/B]

nee .
Beste reactie in dit draadje .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s foto sturen naar samsung galaxy s2 werkt niet Jugglerwim Muziek, foto & video 2 12-05-12 19:49
Audio bericht van smartphone Samsung naar Iphone 4 RS09 iPhone Apps 1 20-10-11 11:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:16.