//

Naar Samsung??

Naar Samsung?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Na jaren een trouwe bezitter te zijn van iPhone zit ik er toch aan te denken om naar de galaxy s3 te gaan. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-09-12, 20:30
stefan195 stefan195 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: 25km van circuit zolder
Berichten: 28
Standaard Naar Samsung??

Hi,
Na jaren een trouwe bezitter te zijn van iPhone zit ik er toch aan te denken om naar de galaxy s3 te gaan.
Ik heb momenteel de 4s.
Als ik kijk naar de iPhone 4,4s en de 5 zijn er toch geen nieuwigheden, die mij zeggen... This is iPhone...
Het laatste jaar is de iPhone meer gericht naar de USA, daar zijn wij niets mee... Neem nu Siri en ect.. Pfff.
Ik had deze week de s3 vast gehad en was wel onder de indruk,enkel twijfel nog met het android systeem.
Iemand die ook overgeschakeld is van iPhone naar Samsung of Samsung iPhone?
Al neem ik er wel bij dag dit een iPhone forum is
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-12, 20:45
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

gooi jezelf weg man, als je dan overstapt doe het dan naar windows phone 8 en de nokia lumia 920... Samsung alsjeblieft. daar ga je spijt van krijgen. onvriendelijk apparaat voor een gebruiker.
  #3  
Oud 26-09-12, 20:51
Ringo Ringo is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 33
Standaard

mijn persoonlijke mening is, dat een S3 leuk is, maar na een week alle snufjes en alle dingetjes veranderd en getest te hebben, mis ik toch wel de eenvoud en degelijkheid van Apple en alle apps die daar bij/op horen. (plus dat ik aardig wat geinvesteerd heb in betaalde apps haha)
  #4  
Oud 26-09-12, 21:10
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Weet ge waarom mensen zo gek zijn van zo'n android samsung smartphone? Omdat zo'n groot scherm eruit springt en mensen zijn er de dag van vandaag gek van, het heeft idd voordelen maar evenzeer nadelen.
En samsung houden hun klanten voor dom, dat zie je aan de reacties van android fanboys; die denken dat bv een 1.4ghz processor automatisch sneller en beter is dan een 1ghz, die denken dat een 8mp camera minder goed is dan bv een 12mp camera en ga zo maar door, samsung gooit graag mee grote schermen en hoge specs maar de mensen snappen niet dat er andere zaken meetellen die ervoor zorgen een toestel snel is en vlot kan werken enz....
Mijn probleem is vooral dienen android, ik vind dat niet gebruiksvriendelijk en vooral niet eenvoudig.
Ik weet niet hoe het nu zit mee dienen 4.0 en jelly bean maar toen ik nog android 3. en zoveel had da was niet goed; een app installeer vond ik maar niks de manier hoe da werkt, ik zwier de app in de vuilbak vooran en toch stond die app nog op de phone,ppff, en bij alle android toestellen die ik heb de batterij die snel afgaat, ge moet altijd beginnen sausen om ervoor te zorgen je dit niet meer voor hebt,bah jongens, beginne ze ook nog eens tegen mij over nen bootrom enz....sorry, ik koop da toestel die zo gewoon normal moet werken en niet datk op internet moet beginnen zoeken en prusten hoe ik die batterij vanzelf beter moet gaan maken.

Nog iets; de iPhone 5 speelt ook de games beter af; ik heb op youtube een fimpje van een game gezien waarbij de game op de s3 met lag zat terwijl de iPhone 5 zeer vlot afspeelde en zonder lag. De iPhone 5 is ook op enorm vele vlakken (beetje) sneller dan de s3, ook daar zijn nu al genoeg filmpjes over op youtube.

En als je Apple/iPhone zo moe en beu bent dan zou ik eerder voor die lumina 920 van Nokia gaan maar dan nog, ik blijf voor de iPhone gaan, vergeet ook niet dat ik en vele anderen al een fortuin hebben uitgegeven aan apps, die hebben mij al meer dan 2 maandlonen gekost .
  #5  
Oud 26-09-12, 21:50
stefan195 stefan195 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: 25km van circuit zolder
Berichten: 28
Standaard

Bij mij gaat het erom dat de laatste generaties van iPhone blijven hangen. Toen ze van de 3GS naar iPhone 4 gingen was het wauw!!! De laatste 3 veranderd er weinig tot niets, beetje sneller beetje groter And that's it.
lees gewoon alleen al de reviews naar iOS 6 meer dan 60% is niet tevreden, dat wil ook toch iets zeggen, niet?
Ik weet nu niet hoe het bij de galaxy zit maar als ik op internet zowat lees is het niets anders dan lof.
  #6  
Oud 26-09-12, 21:52
lgxmkl1 lgxmkl1 is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 78
Standaard

Wat biedt een Androidtelefoon nou écht meer dan een IOS-apparaat, behalve dat het er iets anders uit ziet? Siri is er inderdaad nog niet in het Nederlands, maar de Nederlandse versie komt er op termijn echt wel. Persoonlijk vind ik IOS veel intuïtiever werken dan Android. Mocht je echt van Apple willen afstappen dan sluit ik mij volledig bij de vorige sprekers aan: ga voor een Nokia Lumia, daar ga je meer plezier van hebben dan van een Samsung op Android.
  #7  
Oud 26-09-12, 21:59
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefan195 Bekijk bericht
Bij mij gaat het erom dat de laatste generaties van iPhone blijven hangen. Toen ze van de 3GS naar iPhone 4 gingen was het wauw!!! De laatste 3 veranderd er weinig tot niets, beetje sneller beetje groter And that's it.
lees gewoon alleen al de reviews naar iOS 6 meer dan 60% is niet tevreden, dat wil ook toch iets zeggen, niet?
Ik weet nu niet hoe het bij de galaxy zit maar als ik op internet zowat lees is het niets anders dan lof.
Daar zit je fout; ieder jaar opnieuw hoor je gebleit en gezaag maar uiteindelijk kopen ze de iPhone 5 wel, de iPhone 5 zal alweer de records verbreken, de meerdere fora waar ik zit zijn ze allen tevreden en zegge ze het de beste iPhone ooit is . Ja, er zijn helaas her en der wat problemen bij bepaalde mensen, das zeer zeer jammer zoals de Wi-Fi en snel krassen op de achterkant enzo, mss een software update dat verhelpt dat laatk int middenv(Wi-Fi).
Je zegt een beetje sneller? Ik heb hiernet nog uitgelegd de iPhone 5 zelfs op zeer vele vlakken beter is dan de s3,lol en dan zeg je ze achterop geraken dat er niks veranderd? Wat is er dan zoveel veranderd bij de anderen? Kzou het niet weten ze.
De mensen die nu de iPhone 5 hebbe en klagen zijn natuurlijk voornamelijk de mensen die dat Wi-Fi problem of andere voorhebben, das toch niet abnormaal?
Ik zie bij android telkens hetzelfde verschijnen; de batterij die zeer snel afgaat, ook dat hebk zelf voorgehad en ook hierboven uitgelegd.

Dat er verder niks anders zou veranderd zijn, aangezien je zoiets zegt vraag ik me af of je wel alles bent nagegaan? Er is de 16:9 nu, de hoofdtelefooningang is onderaan inplaats van bovenaan, er zijn nieuwe oortjes, de antennes zitten op andere en betere plaatsen nu, Wi-Fi 5ghz band zit erop en de Wi-Fi snelheden zouden een stuk hoger moeten liggen ook, ook 4G erop, een groter scherm, een iets andere afwerking, de achterkant vind ik prachtig, facetime in 720p en nog een aantal andere dingen, er is redelijk wat veranderd maar er is idd niks waarvan je zegt; Wauw, dit heb ik ook niet als ik een nieuwe samsung zie uitkomen, veel groots gedoe mee hun grote schermen en hoge specs en die specs worden dan doodleuk geklopt door een toestel die minder specs heeft.
  #8  
Oud 27-09-12, 01:09
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefan195 Bekijk bericht
Bij mij gaat het erom dat de laatste generaties van iPhone blijven hangen. Toen ze van de 3GS naar iPhone 4 gingen was het wauw!!! De laatste 3 veranderd er weinig tot niets, beetje sneller beetje groter And that's it.
lees gewoon alleen al de reviews naar iOS 6 meer dan 60% is niet tevreden, dat wil ook toch iets zeggen, niet?
Ik weet nu niet hoe het bij de galaxy zit maar als ik op internet zowat lees is het niets anders dan lof.

maar maateke, ge kunt ne gsm niet blijven heruitvinden.... iedereen die teleurgesteld is denkt dat dat allemaal zo simpel is om elk jaar een telefoon uit te brengen die qua design en functies zo vernieuwend is... en ja het is fijn dat de s3 zo'n functie heeft dat ervoor zorgt dat het scherm niet uitvalt bij het lezen, en dat je kunt delen door tegen elkaar te zetten, ...

woooow......
ik heb nog nooit problemen gehad om een webpagina te lezen, ik lees soms zelfs hele artikels van voetbalmagazine, nooit storend dat je even moet drukken om het licht te laten branden + ken je Bump? dat is iets soortgelijk dan die deelapp van S3
  #9  
Oud 27-09-12, 02:31
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Is dat niet automatisch slot bij de iPhone en nooit aanduiden? Dat van dat licht dat dan niet meer zou wegvallen? Das datte dus wie tijdens het lezen geen wegval vh licht wil hebben die moet gewoon nooit effe aanduiden. .
  #10  
Oud 27-09-12, 10:26
marisj2 marisj2 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 7
Standaard

Hier iemand die een jaar lang de Samsung Galaxy S2 heeft gehad en nu naar een iPhone is overgestapt.
Android is zo enorm onstabiel! Mijn internet sloot vaak op een willekeurig moment af, twitter kon ik max 2/4 minuten op zitten en dan sloot die internet weer af, stond vaak stil waardoor ik de batterij er eerst weer uit moest halen voordat ik verder kon. Ik gebruikte hem ook intensief, maar het was echt niks. Mijn batterij kon ook opeens enorm heet worden, rond de 49 graden zelfs. Mijn vriend heeft nog steeds de S2 maar die heeft een hele lange tijd na het updaten van de software gehad dat de telefoon aangaf dat de batterij niet "gezond" was en een batterijaanduiding die niet klopte. Wanneer die zelfde batterij in mijn telefoon zat was er niks aan de hand.
De hoofdreden dat ik overgestapt ben naar de iPhone is dus vanwege de stabiele os, maar zoals het er nu uit ziet zou ik zeker niet meer terug gaan naar Android!
  #11  
Oud 27-09-12, 11:31
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Pas op: een iPhone heeft helaas soms ook problemen, de toestellen moeten aan een hoog tempo door handenarbeid gemaakt worden, er worden fouten gemaakt daardoor en wie dande pech heeft dat toestel te hebbe gekregen........
En ios 6 zitten wat bugs in.
Maar ios is idd veel beter dan android al weet ik niet hoe die jelly bean is nu?
  #12  
Oud 28-09-12, 09:27
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Pas op: een iPhone heeft helaas soms ook problemen, de toestellen moeten aan een hoog tempo door handenarbeid gemaakt worden, er worden fouten gemaakt daardoor en wie dande pech heeft dat toestel te hebbe gekregen........
En ios 6 zitten wat bugs in.
Maar ios is idd veel beter dan android al weet ik niet hoe die jelly bean is nu?
Waarom pas op? Dat is bij SamSung echt niet anders, en wordt echt niet langzamer gewerkt ofzo.
Dat je een toestel krijgt wat tijdens de productie niet helemaal goed gegaan is kan iedereen overkomen, en dat geldt voor elk product wat te koop is ben ik van mening.

Het grote voordeel van iPhone vind ik de apps, het aanschaffen van een app met Android vind ik een drama. En iPhone werkt voor mij een stuk makkelijker dan een Android toestel. Vrienden van mij die een Samsung hebben zijn ook zeer te spreken over iPhones en overwegen in het vervolg ook een iPhone te nemen.
  #13  
Oud 28-09-12, 14:47
bapekawss bapekawss is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 61
Standaard

samsung kan goed tv's maken en pc monitoren en dan houd het imo op

heb nog nooit een goeie samsung mobiel gehad
  #14  
Oud 28-09-12, 15:27
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bapekawss Bekijk bericht
samsung kan goed tv's maken en pc monitoren en dan houd het imo op

heb nog nooit een goeie samsung mobiel gehad
Je bent nog aardig lof over Samsung, levensduur van Samsung apparatuur in het algemeen is vaak niet hoog namelijk. Maar goed, beetje offtopic dit.
  #15  
Oud 28-09-12, 16:04
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Tgoh, ik heb een samsung led tv staan dit jaar gekocht, bij mij is het niet zo ik tegen die of die ben anders zou ik het mij nooit kopen, ik krijg gewoon het vliegend schijt van die kleuters van een androidfanboys.
Ik zou gerust eens een samsung note 2 willen kopen puur om er tv en youtube op te kijken maar al de rest zoals smsen das een te groot scherm voor voor mij.
  #16  
Oud 28-09-12, 17:25
bapekawss bapekawss is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pikkelateur Bekijk bericht
Je bent nog aardig lof over Samsung, levensduur van Samsung apparatuur in het algemeen is vaak niet hoog namelijk. Maar goed, beetje offtopic dit.
nog klein beetje offtopic, heb me tv al 3x laten vallen van me tv meubel, werkt nog prima
  #17  
Oud 28-09-12, 17:27
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bapekawss Bekijk bericht
nog klein beetje offtopic, heb me tv al 3x laten vallen van me tv meubel, werkt nog prima
Jij hebt geen engel op je schouder, maar een engel op je tv haha!
Sorry offtopic idd, maar moest er even uit ;-)
  #18  
Oud 28-09-12, 17:48
kellyV kellyV is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 6
Standaard

ik heb getwijfeld en was bijna s3 geworden, maar ik heb voor stabiliteit en degelijkheid gekozen van iphone en ik ben er echt blij mee.

s3 kan veel maar dat went heel snel en gaat snel vervelen.
plus wat voor mij heel belangrijk was is dat internetten op s3 echt stom is,
op mobiele paginas ok super, maar ga maar eens naar een desktop versie!!
ik haat het om mini letters te hebben die niet te lezen zijn en om te moeten gaan zoomen om iets te lezen en ondanks het grote scherm niet makkelijk is om te lezen.
terwijk op iphone is het wel klein maar LEESBAAR en kan zo nog wel even doorgaan over paar dingen maar de keuze is aan jou

en sorry ma ik dacht dat we jaren probeerde om kleine gsms te maken en nu gaan we terug naar het bakstenentijdperk????
  #19  
Oud 28-09-12, 19:24
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

ik vraag me eigenlijk ook wel af dan samsung of nokia een soort icloud hebben voor hun phones of devices , wat dat vind ik echt altijd nog wel een goede stap voorruit ze
  #20  
Oud 28-09-12, 20:42
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pikkelateur Bekijk bericht
Je bent nog aardig lof over Samsung, levensduur van Samsung apparatuur in het algemeen is vaak niet hoog namelijk. Maar goed, beetje offtopic dit.

beste mensen, je moet niet voor een merk kiezen omdat het ander meer fouten heeft, overal kan een fout inzitten, iPhone, Samsung, ...

het gaat hem over gebruiksvriendelijkheid, en iPhone is het beste wat ik ooit gehad heb.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s foto sturen naar samsung galaxy s2 werkt niet Jugglerwim Muziek, foto & video 2 12-05-12 19:49
Audio bericht van smartphone Samsung naar Iphone 4 RS09 iPhone Apps 1 20-10-11 11:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:22.