//

Gegevens van gewassen iPhone 4 halen

Gegevens van gewassen iPhone 4 halen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Helaas heb ik m'n iPhone 4 16 g gewassen. Dit is natuurlijk heel erg dom ik weet het nu hen ik hem al een aantal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-12, 23:02
Thomv Thomv is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard Gegevens van gewassen iPhone 4 halen

Helaas heb ik m'n iPhone 4 16 g gewassen. Dit is natuurlijk heel erg dom ik weet het nu hen ik hem al een aantal dagen laten drogen ik heb hem open gemaakt en de batterij er uitgehaald. Ik heb hem ook 24 uur in de rijst gelegd en toen pas weer gemonteerd en aan gezet helaas gebeurt er helemaal niks. Behalven dat hij bij het aansluiten op het stopcontact na een menuutje ff gaat trillen. Verder doet hij helemaal niks meer. Ook niet als ik hem aan iTunes hang hij herkend hem niet. Graag zou ik nog wat foto's er afhalen heeft iemand nog een idee hoe ik dit kan doen. Al vast heeeeeel erg bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-12, 23:11
lgxmkl1 lgxmkl1 is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 78
Standaard

Had je de iCloud backup aan staan? Zo ja, dan staan al je gegevens inclusief je foto's in de cloud.
  #3  
Oud 27-09-12, 23:14
Thomv Thomv is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard

Nee helaas niet echt heel jammer zijn er nog andere manieren
Y
  #4  
Oud 27-09-12, 23:18
lgxmkl1 lgxmkl1 is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 78
Standaard

Als het toestel verder niets meer doet en het ook niet door iTunes wordt herkend lijkt het mij helaas einde verhaal. Wellicht kun je het eens in de zoveel tijd nog even proberen en hopen dat je iPhone nog een helder moment zal hebben?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gegevens van een site halen Novice Ontwikkelen voor iOS 9 19-09-11 20:18
Gegevens uit je itunes iphone backup halen? Delphii iTunes 0 15-05-10 13:33
Cydia probeert gegevens niet bestaande repo op te halen rensiejjj Jailbreak apps en thema's 0 13-05-10 13:33
Mac OS X: gegevens ui Itunes halen met gelockte Iphone flyboy iTunes 1 19-09-09 11:29
iphone crashed hoe kan ik gegevens eruit halen??? ati_make_it iPhone algemeen 9 20-08-08 15:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:20.