//

Reservekopie

Reservekopie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik heb even een korte vraag. Ik heb alles verstand van computers en dergelijke. Zojuist heb ik mijn nieuwe iPhone 5 in ontvangst genomen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-09-12, 14:26
Diageo Diageo is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Nijmegen
Berichten: 74
Standaard Reservekopie

Hoi!

Ik heb even een korte vraag. Ik heb alles verstand van computers en dergelijke. Zojuist heb ik mijn nieuwe iPhone 5 in ontvangst genomen. Deze heb ik meteen aan iTunes gehangen en geconfigureerd om mijn reservekopie van mijn iPhone 4S terug te zetten. Echter, nu krijg ik de melding:

"Itunes kan de iphone niet herstellen, omdat de reservekopie beschadigd is of niet compatibel is met de iphone die wordt hersteld."

Uhh..wtf? Ben ik nu alles kwijt?! (Foto's, whatsapp etc etc) of hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt voor jullie tips!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-12, 14:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je die iPhone 4S nog hebt dan synchroniseer opnieuw met iTunes om een nieuwe incrementele backup te maken.

Als dat niet meer kan dan zet met Time Machine de backups terug van een vroeger tijdstip. Je kan ook eens proberen om met Disk Utility de persmissies te herstellen.

Succes gewenst
  #3  
Oud 28-09-12, 14:42
Diageo Diageo is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Nijmegen
Berichten: 74
Standaard

M'n 4S is ter reperatie opgestuurd, dus die ben ik meer dan een week kwijt. Helaas valt die optie dus af, had ik er inderdaad wel even bij mogen zeggen

Time Machine gebruik ik zover ik weet niet. Heb dat nooit geconfigureerd met een hardeschijf.

Ik zie in m'n iPhone 5 wel bij iCloud staan dat er een back-up staat van 256mb, wat wel kan kloppen. Maar deze kan ik niet terugzetten via de iPhone of wel? Vanavond als ik thuis ben eens opnieuw proberen om een oudere reservekopie terug te zetten.

Bedankt voor je reactie!
  #4  
Oud 29-10-12, 09:31
hartm240 hartm240 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Standaard

Is het uiteindelijk gelukt? ik heb hetzelfde probleem met mijn iPad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reservekopie marleenpeters iPad algemeen 8 27-08-11 17:28
Reservekopie joost_ iPhone algemeen 0 04-05-11 16:29
Reservekopie paulhofman Archief 1 02-01-11 16:04
Reservekopie berndvp iPhone algemeen 1 11-09-08 18:42
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 16:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:14.