//

iPhone als nieuw

iPhone als nieuw discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone zit bijna helemaal vol heb nog 1.4 GB over en hij begint nu toch wel een beetje laat te reageren met alles. Whatsapp ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-12, 16:13
shorty66 shorty66 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard iPhone als nieuw

Mijn iphone zit bijna helemaal vol heb nog 1.4 GB over en hij begint nu toch wel een beetje laat te reageren met alles. Whatsapp blijft bijv haperen bij het versturen van een bericht, switchen van apps blijft de iphone haperen.
Nu wilde ik alles van me iphone verwijderen het gebruiken als nieuw iphone maar dan ben ik ook mijn adresboek kwijt en dat wil ik juist niet. Wat ik wil is dat mijn iphone helemaal leeg is maar wel met mijn adresboek. En mijn itunes account kan ik zo weer inloggen zodat ik me apps weer kan downloaden maar natuurlijk niet alles.
Is dit mogelijk? Dat ik mijn iphone helemaal als nieuw gebruik maar dan mijn adresboek er op kan houden of er later apart op kan zetten zondat dat de iphone weer hersteld naar een oude back up van mij?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-12, 16:28
iTalk iTalk is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 52
Standaard

Als je je adresboek gesynchroniseerd hebt op je Mac of in de Cloud, dan kan het zeker. Vraag me niet meer hoe, ik heb het een keer gedaan, was wel een hoop gedoe.
Belangrijker is de vraag waarom je hem helemaal wilt resetten. Kun je niet gewoon wat ongebruikte apps verwijderen en foto's/filmpjes?
Het idee dat je hierdoor je iPhone kunt 'defragmenteren' moet je volgens mij loslaten, dat is zo windows.
  #3  
Oud 28-09-12, 16:30
shorty66 shorty66 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Dacht er meer aan zodat ik de iphone helemaal leeg heb en zo alles opnieuw kan instellen. Ik wil wel van alles verwijderen maar dan houd ik nog steeds bij overig zo'n 1 -3 GB over en ik weet juist niet hoe dat weg gaat. Dacht dat ik zo met de iphone een nieuwe start kon maken
  #4  
Oud 28-09-12, 16:35
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Zet iCloud aan op je iphone en zet bij de instellingen van iCloud de schakelaar aan van contacten. Log in op iCloud ( www.icloud.com ) staan al je contacten daarin, stel dan je telefoon in als nieuw en zet wederom iCloud aan op je telefoon evenals de schakelaar aanzetten voor je contacten.

Op deze korte wijze beschik je altijd over je eigen contacten.

Succes.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #5  
Oud 28-09-12, 16:42
shorty66 shorty66 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

En als ik daarna icloud weer uit doe zullen mijn contacten dan nog in mijn telefoon blijven staan of gaan zij dan ook weer weg?
  #6  
Oud 28-09-12, 16:49
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shorty66 Bekijk bericht
En als ik daarna icloud weer uit doe zullen mijn contacten dan nog in mijn telefoon blijven staan of gaan zij dan ook weer weg?
dat gaat hij je vragen als je ze uit zet: hij geeft je de keuze tussen contacten houden en contacten verwijderen.

greets
Stino
  #7  
Oud 28-09-12, 16:50
shorty66 shorty66 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Okee dankjullie wel voor jullie hulp!
  #8  
Oud 28-09-12, 16:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shorty66 Bekijk bericht
En als ik daarna icloud weer uit doe zullen mijn contacten dan nog in mijn telefoon blijven staan of gaan zij dan ook weer weg?
Waarom zou je iCloud weer uitzetten dat is toch een prachtige backup voor het geval dat je weer zo'n oefening moet doen
  #9  
Oud 28-09-12, 16:51
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Waarom zou je iCloud weer uitzetten dat is toch een prachtige backup voor het geval dat je weer zo'n oefening moet doen

Als je absoluut de contacten in iCloud weer wil uitzetten dan vraagt iCloud of je de contacten op de iPhone wil opslagen.
Ja Shorty, hier heeft Timosha een punt, laat iCloud aanstaan, superhandig!
  #10  
Oud 28-09-12, 16:59
shorty66 shorty66 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Ja ik weet zelf ook niet waarom ik het uit heb gedaan
Maargoed was eigenlijk ook van plan om naar samsung s3 over te stappen door dat de ipone 5 zo duur is maar dat is ook nog niet zeker
  #11  
Oud 28-09-12, 20:26
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shorty66 Bekijk bericht
Ja ik weet zelf ook niet waarom ik het uit heb gedaan
Maargoed was eigenlijk ook van plan om naar samsung s3 over te stappen door dat de ipone 5 zo duur is maar dat is ook nog niet zeker
ik zou zeggen: niet doen, vandaag een vriend gezien die de s3 had voorheen altijd iPhone:, batterij van de s3 snel leeg, ongemakkelijk in gebruik, apps die niet altijd naar behoren werken... hij is er achtergekomen dat iPhone het beste toestel (of toch beter dan s3) is. hij heeft de 5 vandaag gekregen en is laaiend enthousiast om weer bij het vertrouwde nest te zijn....
  #12  
Oud 29-09-12, 18:24
shorty66 shorty66 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Jaa maar de iphone 5 is toch wel wat duurder dan ik had verwacht
Maar de scherm van de s3 ziet er wel mooi uit en had eigenlijk wel meer van de iphone 5 verwacht met wat alles zo revolutionair zou zijn..
Ik vind juist dat ze kleine dingen moesten veranderen misschien iets toevoegen van samsung zoals dat lichtje als je een melding van iets hebt? Maar dan krijg je weer een patentstrijd tussen die 2. Maar toch wel bij de iphone blijven zeg je dus?
  #13  
Oud 29-09-12, 19:07
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shorty66 Bekijk bericht
Jaa maar de iphone 5 is toch wel wat duurder dan ik had verwacht
Maar de scherm van de s3 ziet er wel mooi uit en had eigenlijk wel meer van de iphone 5 verwacht met wat alles zo revolutionair zou zijn..
Ik vind juist dat ze kleine dingen moesten veranderen misschien iets toevoegen van samsung zoals dat lichtje als je een melding van iets hebt? Maar dan krijg je weer een patentstrijd tussen die 2. Maar toch wel bij de iphone blijven zeg je dus?
je kan dat lichtje ook instellen op de iPhone, of toch bij mijn 4s en op de 4 van mijn vrienden. je gaat naar instellingen, algemeen en dan toegankelijkheid, daar vind je led-flits bij melding.

voor de rest, ja bij de iphone blijven, al was het een 4s van 16 gb (ok, ik ben ook zo, als ik zoiets koop dan is het de nieuwste versie, maar als de 5 boven je budget gaat moet je iets anders doen). ik zeg tegen mijn familie altijd: het duurste wat ik ooit gekocht heb, maar zeker ook het beste. je kan van Apple zeggen wat je wil, maar voor mij is het echt degelijk, ook geen massaproductie zoals Samsung of Nokia, die 10 gsm/ jaar uitbrengen, maar 1 type per jaar, en degelijk
  #14  
Oud 29-09-12, 19:16
shorty66 shorty66 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Ja maar dan heb je ineens zo'n dikke flits licht
Het gaat meer om een rustige kleur lichtje maar dat hoeven we niet bij de iphone te verwachten dacht ik zo
  #15  
Oud 29-09-12, 19:18
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Zo'n lichtje pleegt een aanslag op het design van je telefoon en op de batterijduur. Helemaal nergens voor nodig
  #16  
Oud 29-09-12, 19:26
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shorty66 Bekijk bericht
Ja maar dan heb je ineens zo'n dikke flits licht
Het gaat meer om een rustige kleur lichtje maar dat hoeven we niet bij de iphone te verwachten dacht ik zo
ik stel gewoon de herhaling van de melding in (gaat wel enkel bij berichten denk ik). dan geeft ie om de 2 minuten melding van bericht. en idd, het maakt de phone niet mooier...
het hoeft niet voor mij, ik mis het niet.
  #17  
Oud 29-10-12, 15:54
Lucien1966's schermafbeelding
Lucien1966 Lucien1966 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 536
Standaard

Ik heb praktisch hetzelfde probleem, als onderstaande, alleen heb ik (nu) nog de 3G, dus dan kan ik geen gebruik maken van iCloud...
Is hier dan een andere oplossing voor om mijn adressenboek toch te behouden? Of is een reservekopie maken dan voldoende? Maar dan krijg je natuurlijk ook alle apps terug gezet op de iPhone.




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shorty66 Bekijk bericht
Mijn iphone zit bijna helemaal vol heb nog 1.4 GB over en hij begint nu toch wel een beetje laat te reageren met alles. Whatsapp blijft bijv haperen bij het versturen van een bericht, switchen van apps blijft de iphone haperen.
Nu wilde ik alles van me iphone verwijderen het gebruiken als nieuw iphone maar dan ben ik ook mijn adresboek kwijt en dat wil ik juist niet. Wat ik wil is dat mijn iphone helemaal leeg is maar wel met mijn adresboek. En mijn itunes account kan ik zo weer inloggen zodat ik me apps weer kan downloaden maar natuurlijk niet alles.
Is dit mogelijk? Dat ik mijn iphone helemaal als nieuw gebruik maar dan mijn adresboek er op kan houden of er later apart op kan zetten zondat dat de iphone weer hersteld naar een oude back up van mij?
__________________
there are no strangers, just friends who never met before
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3g zo traag, hij moet als nieuw worden! fedor07 iPhone algemeen 14 07-09-10 01:31
Mac OS X: itunes moet iphone herkennen als nieuw blupblup iTunes 2 03-01-09 22:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:14.