//

Vibratieprobleem; wat is verstandig?

Vibratieprobleem; wat is verstandig? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag allemaal, Ik ga hier geen lange verhalen vertellen over wat het vibratieprobleem precies is, want er is al genoeg over verteld op verschillende forums ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-12, 15:47
Lalala123 Lalala123 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 7
Standaard Vibratieprobleem; wat is verstandig?

Goedemiddag allemaal,

Ik ga hier geen lange verhalen vertellen over wat het vibratieprobleem precies is, want er is al genoeg over verteld op verschillende forums waaronder deze. Mijn iPhone 4S heeft dus ook last van het vibratieprobleem, waardoor de vibratiemotor zeer hard ratelt tegen de glasplaat aan de achterkant tijdens het trillen. Ook bij mij lost het stevig vastknijpen van de iPhone op de plaats waar in de binnenkant de vibratiemotor zit het probleem op, maar mijn vraag over dit probleem:

Het feit dat ik hem niet eerder heb laten vervangen/herstellen is eigenlijk puur omdat het in het begin niet irriteerde (en het ratelen naar mijn beleving ook veel minder was, wel aanwezig dus maar minder). Ook had hij verder geen problemen , daar was ik allang blij mee.

Ik heb de iPhone 4S vanaf maart 2012 en toen was het er dus al, maar in de loop van de maanden is het erger geworden en nu is het zo hard dat ik me echt flink irriteer eraan. Maar wat is nu het verstandigste om te doen?

Is het verstandig om alsnog langs te gaan bij de Apple Store in Amsterdam en zullen ze me dan een refurbished iPhone aanbieden voor dit probleem of wat denken jullie? iPhone mankeert verder geen krasjes of wat dan ook, ik ben er altijd heel zuinig mee geweest. Maar ik ben bang dat ze dit mankement niet meer accepteren als ik ermee terug kom na een half jaar?

Ik ben benieuwd naar jullie mening en ervaringen.

Youri
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-12, 17:22
Mug Mug is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 127
Standaard

Lijkt me dat ze niet zo moeilijk doen hoor.. zou het er in ieder geval op wagen
  #3  
Oud 28-09-12, 18:57
iTimvd's schermafbeelding
iTimvd iTimvd is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 96
Standaard

Ik zit dus met precies dezelfde gedachte! Zullen we samen langs de Apple store gaan om het te proberen haha
  #4  
Oud 28-09-12, 19:06
Lalala123 Lalala123 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTimvd Bekijk bericht
Ik zit dus met precies dezelfde gedachte! Zullen we samen langs de Apple store gaan om het te proberen haha
Haha, ik ben dus gelukkig niet de enige die met een dergelijk probleem zit. Ik zit gewoon heel erg te twijfelen, vooral omdat Amsterdam toch wel een aardig stukje reizen voor mij is. Al heb ik wel een studenten OV, waardoor het wel gratis is dus wel te overzien mocht ik goede kans hebben om een refurbished meteen mee naar huis te krijgen.

Hoe oud is die van jou dan? En ook het vibratieprobleem? Ik heb alleen een paar krasjes op de aluminium brezel rond de iPhone, hoop niet dat ze het op 'schade door vallen/stoten' daardoor gaan geven...
  #5  
Oud 28-09-12, 21:20
iTimvd's schermafbeelding
iTimvd iTimvd is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lalala123 Bekijk bericht
Haha, ik ben dus gelukkig niet de enige die met een dergelijk probleem zit. Ik zit gewoon heel erg te twijfelen, vooral omdat Amsterdam toch wel een aardig stukje reizen voor mij is. Al heb ik wel een studenten OV, waardoor het wel gratis is dus wel te overzien mocht ik goede kans hebben om een refurbished meteen mee naar huis te krijgen.

Hoe oud is die van jou dan? En ook het vibratieprobleem? Ik heb alleen een paar krasjes op de aluminium brezel rond de iPhone, hoop niet dat ze het op 'schade door vallen/stoten' daardoor gaan geven...
Ik heb hem wel al van november, en heb het probleem ook vanaf het begin. Maarja ik woon in Zeeuws Vlaanderen dus dan ga je ook niet zomaar even naar de store en opsturen wil ik al helemaal niet! Maar nu wordt het steeds vervelender en ga ik me er steeds meer aan ergeren, bovendien studeer ik nu in Tilburg en heb ik studenten Ov, dus ben ik eigenlijk ook aan het twijfelen het te proberen!
  #6  
Oud 29-09-12, 09:24
Lalala123 Lalala123 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTimvd Bekijk bericht
Ik heb hem wel al van november, en heb het probleem ook vanaf het begin. Maarja ik woon in Zeeuws Vlaanderen dus dan ga je ook niet zomaar even naar de store en opsturen wil ik al helemaal niet! Maar nu wordt het steeds vervelender en ga ik me er steeds meer aan ergeren, bovendien studeer ik nu in Tilburg en heb ik studenten Ov, dus ben ik eigenlijk ook aan het twijfelen het te proberen!
Same here, ik studeer dus ook in Tilburg. Ik heb besloten om het maandagmorgen toch te gaan proberen, er was nog precies één plaatsje vrij aan de genius bar. Ik moet toch toevallig in de buurt van Amsterdam zijn.

Tsja je kan niet meer dan proberen natuurlijk, iniedergeval zal ik je op de hoogte houden en eventueel als je ook nog een plaatsje maandagmorgen zou kunnen bemachtigen zou je mee kunnen gaan.
  #7  
Oud 01-10-12, 12:51
Lalala123 Lalala123 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 7
Standaard

Vanmorgen langsgeweest in de Apple Store in Amsterdam na een afspraak gemaakt te hebben bij de genius bar dit weekend. Super service, stond na 10 minuten weer buiten met een mooi refurbished toestel zonder het probleem en tevens weer een frisse batterij en krasvrij.

Ze deden totaal niet moeilijk, probleem uitgelegd en medewerker heeft hem achter in magazijn open gemaakt en geïnspecteerd. Konden niks vinden om te repareren en kreeg daarom direct een nieuwe mee.

Ik raad iedereen die hetzelfde probleem heeft gewoon langs te gaan!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
update naar 4.3.2 verstandig?! slokker iPhone algemeen 1 18-04-11 13:42
is dit verstandig? Guest-20191103144301 iPhone algemeen 0 04-12-10 16:10
Wat is verstandig rubenpeters iPhone algemeen 1 19-08-10 14:33
iPhone: Jailbreak 3Gs verstandig? Mypod Jailbreak 5 21-03-10 10:31
upgrade verstandig? thadan iPhone algemeen 6 04-09-08 16:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:41.