//

iPhone 5 Muziek App probleem

iPhone 5 Muziek App probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag heb ik mijn iPhone 5 32GB binnen, en ik heb hier de iCloud backup van m'n iPhone 4 opgezet. Vervolgens sync ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-09-12, 18:27
TakkU TakkU is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 89
Standaard iPhone 5 Muziek App probleem

Sinds vandaag heb ik mijn iPhone 5 32GB binnen, en ik heb hier de iCloud backup van m'n iPhone 4 opgezet. Vervolgens sync ik de muziek met mijn iTunes, en wil ik de muziek app openen.

Als ik de muziek app open heb ik alleen het volgende probleem. Hij begint automatisch zonder dat ik iets aantik door mn hele lijst te scrollen. Hij gaat van track naar track zonder dat ik op play of wat dan ook druk. Hij begint direct bij het openen van de muziek app. Probleem lijkt hetzelfde alsof iemand constant op volgend nummer aan het drukken is.

Nou heb ik op internet gevonden dat er meer mensen zijn met dit probleem, en hier werd aangegeven dat je via iTunes sync muziek uit moest zetten, syncen zodat alle muziek eraf gehaald word, en daarna syncen weer aan moet zetten. Dit zou het op moeten lossen. Heb dit nu 2x geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Weet hier iemand een permanente oplossing?
__________________
iPhone 5 32GB Zwart 6.0 - iPad (3rd Gen) 16GB Wi-Fi Zwart 6.0 GM - MacBook Pro (mid 2009) 15" 2,66Ghz 4GB DDR3 - 500GB 7200RPM Harddisk - Windows 7 64bit Bootcamp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Muziek niet zichtbaar in Muziek App, wel.... MvdS Muziek, foto & video 0 14-05-12 22:45
Muziek wel op iPhone, niet in de "Muziek" app Tunix Muziek, foto & video 2 28-03-12 13:14
Muziek: Probleem overzetten muziek van PC naar iPhone 4S Nick13 Muziek, foto & video 11 04-01-12 19:47
iphone 3Gs muziek albums probleem. fiestaboyke Muziek, foto & video 11 13-11-10 20:26
Muziek: probleem met muziek op iphone zetten Angeline Muziek, foto & video 0 17-10-10 22:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:39.