//

App Store verkeerde Apple ID

App Store verkeerde Apple ID discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zonet een volledige restore gedaan op mijn iPhone (heb natuurlijk ook eerst een reservekopie gemaakt via iTunes). Toen iTunes mijn apps aan het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-09-12, 00:28
dromedaris dromedaris is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zoersel, Belgium
Berichten: 50
Arrow App Store verkeerde Apple ID

Ik heb zonet een volledige restore gedaan op mijn iPhone (heb natuurlijk ook eerst een reservekopie gemaakt via iTunes). Toen iTunes mijn apps aan het terugzetten was, zette die niet alleen mijn apps terug, maar ook de apps van de iphone van mijn zus.

Toen ik later deze avond via de app store een app wou updaten, vroeg die om het wachtwoord van het Apple ID van mijn zus (kon het emailadres niet wijzigen in het popup schermpje). Als ik naar mijn instellingen ga, zowel via de App Store als via Instellingen, zie ik enkel mijn eigen Apple ID staan en zie ik niets staan over de ID van mijn zus. Maar toch wilt mijn iPhone haar ID gebruiken, ik snap niet waarom.

Ook in iTunes is het enkel en alleen mijn account, niet van mijn zus.

Hoe pas ik dit aan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verkeerde app store HeinrichH iPad algemeen 0 23-09-12 18:37
app in de store met verkeerde developer naam zweers Ontwikkelen voor iOS 4 10-02-11 22:53
OS 3.0: Verkeerde account in app store op iPhone psmid iPhone Apps 7 23-08-10 21:05
App Store verkeerde datum? ViktorV iPhone Apps 1 27-09-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:30.