//

Nog steeds tevreden met iPhone 4?

Nog steeds tevreden met iPhone 4? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben in nou de enige, maar ik heb geen drang om de I5 aan te schaffen, vind er niks wereldschokkends aan, en mijn meer dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-09-12, 10:31
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard Nog steeds tevreden met iPhone 4?

Ben in nou de enige, maar ik heb geen drang om de I5 aan te schaffen, vind er niks wereldschokkends aan, en mijn meer dan 2 jaar oude I4 doet het nog super. (wel net een nieuwe front en back geplaatst)
De I4S was niet voldoende voor een upgrade vond ik, maar nu heb ik weer hetzelfde gevoel. Je kan er niks "meer" mee denk ik?
8mpixel is nog steeds niet voldoende om echt goede pics te maken voor mij. Groter scherm is niet een must, eerder een nadeel, ik draag de phone dikwijls in borst of broekzak.
Daarbovenop nog eens een hele handel aan leuke accesoires die niet meer passen, zoals een tt houder, dockingstations allerhande.
Snelheid misschien een beetje, maar dat is ook relatief.
Enigste, maar dat moet nog blijkenof dat verbeterd is, is het "antennagate" verhaal, daar heb ik soms wel last van, en hoop dat de I5 een betere telefoonverbinding kan maken in mindere omstandigheden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-09-12, 12:15
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RudydG Bekijk bericht
Ben in nou de enige, maar ik heb geen drang om de I5 aan te schaffen, vind er niks wereldschokkends aan, en mijn meer dan 2 jaar oude I4 doet het nog super. (wel net een nieuwe front en back geplaatst)
De I4S was niet voldoende voor een upgrade vond ik, maar nu heb ik weer hetzelfde gevoel. Je kan er niks "meer" mee denk ik?
8mpixel is nog steeds niet voldoende om echt goede pics te maken voor mij. Groter scherm is niet een must, eerder een nadeel, ik draag de phone dikwijls in borst of broekzak.
Daarbovenop nog eens een hele handel aan leuke accesoires die niet meer passen, zoals een tt houder, dockingstations allerhande.
Snelheid misschien een beetje, maar dat is ook relatief.
Enigste, maar dat moet nog blijkenof dat verbeterd is, is het "antennagate" verhaal, daar heb ik soms wel last van, en hoop dat de I5 een betere telefoonverbinding kan maken in mindere omstandigheden.
De antenne zitte boven en onderaan, niet meer aan de zijkant, dat zorgt ervoor je minder snel signaal verlies zal hebben nu dus dat probleem is opgelost.
Ps: bij de s2 van samsung kon ik het signaal ook volledig doen zakken.

Over dat 4inch scherm maak je dezelfde fouten als vele anderen: de 4 inch is slechts een paar cm langer dan de 4/4s. Iedereen denkt dat een 4 inch veel groter is maar dat is niet zo. In uw broekzak kan zelfs een bv 4.8 inch er nog in . Je hebt dus geen last van van 4inch scherm in uw broeken.

De snelheid is duidelijk, de 5 blaast de iPhone 4 weg en het werkt ook allemaal smoother op de 5. De 5 is qua design/afwerking ook de mooiste iPhone ooit en dus ook de snelste en fijnste.
De 5mp camera van de 4 tegenover de iPhone 5 valt ook enorm op, de iPhone 4s/5 is veel beter dan de iPhone 4 die maar 5mp heeft, verschillen zijn overduidelijk.

Als je zeer snel foto's na elkaar wil trekken dan zit je ook veel beter met de 5.
De 5 voelt ook lichter aan, zalig gevoel. Als ik nu de 4/4s vasthoud heb je zoiets van, beetje lomp .
Apps installeren/opstarten/surfen het gaat een stukje sneller.
  #3  
Oud 30-09-12, 12:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RudydG Bekijk bericht
Ben in nou de enige, maar ik heb geen drang om de I5 aan te schaffen, vind er niks wereldschokkends aan, en mijn meer dan 2 jaar oude I4 doet het nog super. (wel net een nieuwe front en back geplaatst)
Ik heb hier ook nog een iPhone 4 van twee jaar oud, zonder nieuwe voorkanten en achterkanten, gewoon in de originele staat. Die werkt perfect op iOS 6. Naar mijn gevoel een ietsje sneller dan met iOS 5.1.1, maar dat is maar een gevoel

Van al die "Gates" heb ik nooit last gehad om de een of andere reden. De enige "Gates" waar ik ooit last van had was een besturingssysteem van "Bill Gates"
  #4  
Oud 30-09-12, 13:06
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Nee hoor. I5 komt hier de deur niet binnen. Waarom? Zie niet in wat ik mis met iOS 6.0 en een groter scherm. Ik ben van een 3G naar 4S gegaan, omdat mijn 4 naar m'n vriendin ging. iPad 1 naar nieuwe iPad, vanwege het scherm.

Toen ik de upgrade deed, merkte ik echt dat ik iets nieuws vast had en meer kon.

Oké de 5 zal vast wel iets sneller, op papier, maar ik vind het fijn dat er huishoudens zijn die 600-900 euro hebben liggen voor een telefoon... Maar ik kan dat niet missen op dit moment en spendeer dat liever aan een leuk midweekje weg met m'n vriendin en kids dan op een stukje hardware met nauwelijks verbetering dan wat ik al thuis heb!

Mijn idee: Apple denkt sinds jobs weg is, hoe kunnen we het meeste winst maken zonder al te veel te moeten innoveren (onkosten maken). Vooruitgang kost geld, maar als je weet van tweaks als quasar, multi icon mover (ene uiterste naar het andere) maar weigert in je FW op te nemen, dan sla je de plank mis. Ander voordeel: diegene die nu massaal de 5 kopen betalen de volgende generatie, die hopelijk wel iets nieuws in huis heeft. Tot zover mijn gedachten
  #5  
Oud 30-09-12, 14:33
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackoutzz Bekijk bericht
Nee hoor. I5 komt hier de deur niet binnen. Waarom? Zie niet in wat ik mis met iOS 6.0 en een groter scherm. Ik ben van een 3G naar 4S gegaan, omdat mijn 4 naar m'n vriendin ging. iPad 1 naar nieuwe iPad, vanwege het scherm.

Toen ik de upgrade deed, merkte ik echt dat ik iets nieuws vast had en meer kon.

Oké de 5 zal vast wel iets sneller, op papier, maar ik vind het fijn dat er huishoudens zijn die 600-900 euro hebben liggen voor een telefoon... Maar ik kan dat niet missen op dit moment en spendeer dat liever aan een leuk midweekje weg met m'n vriendin en kids dan op een stukje hardware met nauwelijks verbetering dan wat ik al thuis heb!

Mijn idee: Apple denkt sinds jobs weg is, hoe kunnen we het meeste winst maken zonder al te veel te moeten innoveren (onkosten maken). Vooruitgang kost geld, maar als je weet van tweaks als quasar, multi icon mover (ene uiterste naar het andere) maar weigert in je FW op te nemen, dan sla je de plank mis. Ander voordeel: diegene die nu massaal de 5 kopen betalen de volgende generatie, die hopelijk wel iets nieuws in huis heeft. Tot zover mijn gedachten
Is u eigen zaak wat jij met je geld doet .
Het enige wat me wat stoord is je zegt: op papier, lol, dus alle reviews en tests die ik en anderen doen zijn volgens u leugens?
De 5 is weldegelijk sneller en smoother dan de 4s en zo lomp niet.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 30-09-12 om 15:09.
  #6  
Oud 30-09-12, 14:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
dus alle reciews en tests die ik en anderen doen zijn volgens u leugens?
Correcter is: "de anderen en ik". Om het makkelijker te onthouden, de ezel komt altijd op de laatste plaats

Welke "tests" heb jij dan gedaan
  #7  
Oud 30-09-12, 15:46
deleon deleon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 143
Standaard

Ik postte dit net in de heilige iPhone 5 topic. Had deze topic niet gezien. Deze iPhone 4 topic wordt een stuk minder bekeken, want tja....die gaat maar over de iPhone 4(S), het lompe, minderwaardige toestelletje van niks...

@Apotheosis; stop eens met jouw iPhone5 verheerlijking -als zaligmakend- en laat andere mensen de ruimte om hun mening te geven. Want dat doe jij nl. niet. Da's mijn mening

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deleon Bekijk bericht
Ik snap niet waarom er in sommige reacties nu ineens lelijk gedaan wordt over de iPhone 4(S). 'Lomp ding' 'geen vergelijk' enz. enz. Waarom? Waarom? Jullie waren toch ook blij met dat toestel, neem ik aan?

Ik heb een zwarte 4S en vind het een mooi toestel. Of de geweldige iPhone 5 er nu wel is of niet. Ik heb hem 2 maanden en ben er blij mee. Op basis van foto's (heb de iPhone5 niet fysiek vast gehad) vind ik de zwarte 4S met de alu rand er zelfs wat sjieker uitzien dan de zwarte 5 met zijn zwarte rand. Juist die alu rand spreekt mij zo aan. En da'sniet de kift, da's mijn smaak.

Sorry lui, ik sop niet uit mijn broek van de iPhone 5 en heb zeker geen haast om er ene te bekomen. Als er überhaupt al eentje komt. En nu niet ook lelijk gaan doen tegen mij a.u.b.
  #8  
Oud 30-09-12, 17:00
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Ik was ook niet van plan om de iPhone 5 te kopen, maar een kleine kostenberekening heeft mij geleerd dat het voordeliger is om elke twee jaar een nieuwe iPhone te kopen in plaats van langer te wachten.

Ik had tot nu toe een iPhone 4, dus ik denk wel dat de iPhone 5 een mooie update wordt. Geen noodzakelijke update zoals van iPhone 3G naar iPhone 4 natuurlijk, maar dat komt gewoon doordat de iPhone 4 ook al een toestel is waar niets op aan te merken valt.
  #9  
Oud 30-09-12, 17:12
deleon deleon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 143
Standaard

WDS001, kijk, da's nou een duidelijke stelling. Zonder verheerlijking en afkraak enz. enz,

Dus...dat zou betekenen, nu heb ik een iPhone 4S (waar ik lekker tevreden mee ben) - gewoon 2 jaartjes wachten - en dan de iPhone 6 / 5s / 6-?
  #10  
Oud 30-09-12, 17:18
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

In principe kan je elk jaar een nieuwe kopen zonder dat het je veel duurder uitkomt dan je toestel langer houden. In mijn berekening is het verschil tussen je iPhone één en twee jaar houden slechts 10 euro over 4 jaar. Dus €2,5 verschil per jaar.

Je iPhone 3 jaar houden is nog iets voordeliger, maar daar staat tegenover dat je geen garantie meer hebt in dat derde jaar. In mijn geval kwam het er ook op neer dat ik wellicht een nieuwe homebutton moest kopen à €30 en dat was het niet meer waard. Uiteraard is het het goedkoopst als je je iPhone vier jaar of langer houdt, maar dat is nogal onrealistisch lijkt mij.

(Al hangt het er natuurlijk van af wat je nog kan krijgen voor je "oude" iPhone, wat je hebt betaald voor de nieuwe enz.)
  #11  
Oud 30-09-12, 22:25
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
In principe kan je elk jaar een nieuwe kopen zonder dat het je veel duurder uitkomt dan je toestel langer houden. In mijn berekening is het verschil tussen je iPhone één en twee jaar houden slechts 10 euro over 4 jaar. Dus €2,5 verschil per jaar.

Je iPhone 3 jaar houden is nog iets voordeliger, maar daar staat tegenover dat je geen garantie meer hebt in dat derde jaar. In mijn geval kwam het er ook op neer dat ik wellicht een nieuwe homebutton moest kopen à €30 en dat was het niet meer waard. Uiteraard is het het goedkoopst als je je iPhone vier jaar of langer houdt, maar dat is nogal onrealistisch lijkt mij.

(Al hangt het er natuurlijk van af wat je nog kan krijgen voor je "oude" iPhone, wat je hebt betaald voor de nieuwe enz.)


Ik begrijp je stelling niet goed.
1 - Eerst schrijf je dat het erg weinig uitmaakt qua kosten als je wel ieder jaar of om de 2 jaar een nieuwe iPhone koopt maar
2 - later schrijf je dat de meest voordelige oplossing is als je de iPhone 4 jaar of langer houdt

3 - Zou je, je berekening met ons willen delen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 september 2012 om 21:33 ----------

Tot nu toe ben ik ook nog steeds tevreden met mijn iPhone4 32GB, alle updates zijn vlekkeloos verlopen en hij werkt ook nog in volledige originele status.
Natuurlijk kijk je wel weer om je heen, misschien koop ik de 5 ook wel, maar ik hoef hem echt niet in die eerste weken te hebben. Laat staan dat ik er voor naar het buitenland ga rijden om er MISSCHIEN een te kunnen krijgen.

Ik ben benieuwd is hoeverre de data verbruik op gaat lopen van de 5. Als alles (veel) sneller gaat, ga je volgens mij ook flink meer data verbruiken en ik heb nu nog mijn 2008 abo, dus........
  #12  
Oud 30-09-12, 23:40
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Ik begrijp je stelling niet goed.
1 - Eerst schrijf je dat het erg weinig uitmaakt qua kosten als je wel ieder jaar of om de 2 jaar een nieuwe iPhone koopt maar
2 - later schrijf je dat de meest voordelige oplossing is als je de iPhone 4 jaar of langer houdt

3 - Zou je, je berekening met ons willen delen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 september 2012 om 21:33 ----------

Tot nu toe ben ik ook nog steeds tevreden met mijn iPhone4 32GB, alle updates zijn vlekkeloos verlopen en hij werkt ook nog in volledige originele status.
Natuurlijk kijk je wel weer om je heen, misschien koop ik de 5 ook wel, maar ik hoef hem echt niet in die eerste weken te hebben. Laat staan dat ik er voor naar het buitenland ga rijden om er MISSCHIEN een te kunnen krijgen.

Ik ben benieuwd is hoeverre de data verbruik op gaat lopen van de 5. Als alles (veel) sneller gaat, ga je volgens mij ook flink meer data verbruiken en ik heb nu nog mijn 2008 abo, dus........

heeft snelheid dan met dataverbruik te maken? wist ik niet...
  #13  
Oud 01-10-12, 00:14
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stino90 Bekijk bericht
heeft snelheid dan met dataverbruik te maken? wist ik niet...
Nee, maar als het surfen ook sneller gaat, dan ga je makkelijker meer data naar binnen halen dan voorheen.
  #14  
Oud 01-10-12, 00:30
pacilootje pacilootje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: eindhoven
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deleon Bekijk bericht
WDS001, kijk, da's nou een duidelijke stelling. Zonder verheerlijking en afkraak enz. enz,

Dus...dat zou betekenen, nu heb ik een iPhone 4S (waar ik lekker tevreden mee ben) - gewoon 2 jaartjes wachten - en dan de iPhone 6 / 5s / 6-?
dat doe ik nu dus ook ik ben heel tevreden over de 4s voor mij ook geen I5 en als het zo door gaat word dadelijk de iphone net zo groot als een samsung gallaxy 3 en daar zit ik ook niet op te wachten want ik ben niet van plan om andere broeken te gaan kopen met grotere zakken.
  #15  
Oud 01-10-12, 00:59
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackoutzz Bekijk bericht
...
Oké de 5 zal vast wel iets sneller, op papier, maar ik vind het fijn dat er huishoudens zijn die 600-900 euro hebben liggen voor een telefoon... Maar ik kan dat niet missen op dit moment en spendeer dat liever aan een leuk midweekje weg met m'n vriendin en kids dan op een stukje hardware met nauwelijks verbetering dan wat ik al thuis heb!...
Het is nou ook niet zo dat je elk jaar 600 Euro moet neertellen als je overstapt naar de nieuwe iPhone. Je oude iPhone levert immers nog een flink bedrag op bij verkoop, zeker als het maar een jaar oud is en in goede staat. En bij het verlengen van je abonnement kom je weer in aanmerking voor allerlei kortingen. Vorig jaar ben ik overgestapt van de 4 naar de 4S en ik heb per saldo zelfs geld toe gekregen na verlenging door allerlei kortingen te combineren.

Dit jaar zijn alle prijzen weliswaar heel hard gestegen, maar dit was al bekend en door een klein bedrag te sparen kan ik toch over naar de 5.

Maar als je tevreden bent met je 4 is er niks mis mee om deze gewoon aan te houden. iPhones verouderen heel langzaam en met een 4 kom je niks tekort.
  #16  
Oud 01-10-12, 01:28
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

De iPhone 4 (5e generatie) is nog steeds dezelfde telefoon als gisteren. Zolang je geen reden hebt om de iPhone 5 (6e generatie) te kopen en nog steeds tevreden bent is er toch niets aan de hand.
__________________
Are you ready for this!
  #17  
Oud 01-10-12, 02:13
pacilootje pacilootje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: eindhoven
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soCool Bekijk bericht
De iPhone 4 (5e generatie) is nog steeds dezelfde telefoon als gisteren. Zolang je geen reden hebt om de iPhone 5 (6e generatie) te kopen en nog steeds tevreden bent is er toch niets aan de hand.
helemaal mee eens
  #18  
Oud 01-10-12, 03:09
suby555 suby555 is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Belgie, close to Antwerp...
Berichten: 91
Standaard

Uiteraard is de 4 en zeker de 4s nog steeds een geweldige telefoon!
Dat veranderd niet omdat er een 5 is nu.
Ik was/ben nog altijd super tevreden van mijn iPhone 4

Maar het is een feit dat de 5 weer net iets beter, dunner, sneller, lichter is met een groter scherm er boven op

Ik vraag mij af wat het nut is om persé te verkondigen dat iemand bij zijn 4 of 4s blijft.
Is het om het 'goede gevoel' dat een eigenaar van een 5 'heeft' te verknoeien?
Is het uit jaloezie?
Ik bedoel maar ,men probeert zich bijna,met hand en tand soms, te verdedigen waarom ze nog een 4 of 4s hebben of houden

PS ik probeer hier de topic opener niet persoonlijk 'aan te vallen' maar het valt mij op in andere forums ook .
  #19  
Oud 01-10-12, 12:01
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Moet iedereen lekker zelf weten
Ik heb een iphone 4 en ben er blij mee
  #20  
Oud 01-10-12, 12:15
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik vond de overgang van mijn iPhone 3G naar iPhone 4 noodzakelijk. Batterij werd merkbaar slechter en ik haalde er vanaf het begin maar nauwelijks de dag mee. Ook draaiden sommige apps niet meer (Navigon bijv) die ik zeer frequent gebruik.

De veel betere batterijduur, het prachtige scherm en de enorme snelheidswinst die sommige apps nodig begonnen te hebben, vormden zo noodzaak om over te stappen. De veel betere camera en opties als FaceTime, kompas en multi tasking (je vergeet bijna dat het er eerst niet was!) waren ook ERG welkom!

Deze zaken zijn nog steeds dik voor mekaar op de iPhone 4, dus er is voor mij op dit moment niet dezelfde noodzaak als ten tijde van de iPhone 3G om over te willen stappen naar een opvolger... Hoewel bij een traag reagerende iPhone je wel eens vlottere actie wenst. Eens in de zoveel dagen opnieuw opstarten zal ook heus wel nodig blijven bij de iPhone 5, gok ik

Ik zou liever een iPad 3 erbij kopen voor het geld wat ik anders nu aan een iPhone 5 zou besteden.

Voor mijn gevoel kan ik nog 2 jaar vooruit met de iPhone 4. Het is wel zo, dat als de iPhone trager gaat worden en veel gebruikte apps als Navigon het in de toekomst moeten hebben van steeds snellere hardware; dan neemt de noodzaak toe en zal ik tzt zwichten voor de iPhone 5 of z'n opvolger.

Kortom. Nog steeds tevreden met mijn iPhone 4? Ja!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: US iPhone, met nog steeds versie 3.0 donny88 Unlock 4 29-09-09 03:24
iphone werkt nog steeds niet met 2.0 wmaxim iPhone algemeen 7 16-08-08 14:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:02.