iPhone 5 is heerlijk, maar zijn een paar irritante bugs aan.
Dus: heb de iPhone 5 vrijdag in Brussel op jet Mobistar launch Event gekocht. Sindsdien is het heerlijk om met te werken, hij is echt snel en scherm is juist de goede grootte voor mij.
MAAR - ik zit met Wi-Fi drop: ik kan verbinding maken met thuis netwerk, maar na een tijd niet in gebruik verliest hij contact en wil hij niet meer automatisch contact maken. - lightning connector geeft sinds deze morgen telkens slecht signaal: steek ik hem in de iPhone krijg ik voor halve seconde het oplaad symbool, valt het terug weg, krijg ik het terug, valt terug weg ... Kan hem nu dus niet meer opladen. - EN heb gemerkt dat mijn scherm niet volledig in de case verwerkt is. Aan de linkse onderkant rust het scherm dus hoger boven de alu-rand dan de andere kanten. Nu zit ik dus met Mobistar verbonden en heb gehoord dat bij "herstel" je hem 3-4 weken kwijt kan zijn. Zou ik hem in de retail store in Amsterdam kunnen binnen brengen om dan gewoon een nieuwe te krijgen (zoals meestal in de US gebeurt)? Alvast bedankt voor een antwoord. Jan |
Verder kan ik opmerken.
Foto's zijn veel mooiere er zit meer leven kleuren in. Min punt. De roze waas zie ik af en toe bij ramen met lichte achtergrond. De kleuren van het scherm zijn veel beter dan de 4s. Bij het schudden van de iPhone hoor ik iets tikken. |
Ik weet de garantie voorwaarden van Apple niet. Maar het lijkt mij dat ze niet zitten te wachten op telefoons die via andere wegen zijn verkocht. Je zou de winkel kunnen bellen en je verhaal doen.
|
Apple geeft wereldwijde garantie, dus in principe kan je gewoon een afspraak maken in Amsterdam en daar je iPhone omwisselen. Op voorwaarde dat ze daar voldoende voorraad hebben natuurlijk.
|
Ge ga u andere moete vragen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:08. |