//

Op hol geslagen iPhone 3GS

Op hol geslagen iPhone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij helpen met dit probleem!!! iPhone 3GS Hij reageert niet meer op het touchscreen en gaat uit zichzelf allerlei handelingen verrichten zodra je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-10-12, 19:42
Eagle75eye Eagle75eye is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Exclamation Op hol geslagen iPhone 3GS

Kan iemand mij helpen met dit probleem!!!

iPhone 3GS Hij reageert niet meer op het touchscreen en gaat uit zichzelf allerlei handelingen verrichten zodra je de telefoon opent. Zo opent hij uit zichzelf applicaties en voert dingen in, geeft zoekopdrachten en typt zelf letters en gaat hij ook uit zichzelf nummers bellen. Vooral dat laatste is vervelend, ik heb al een paar keer toch het gesprek kunnen annuleren maar 1 keer heeft hij de belastingtelefoon gebeld en ik kon het gesprek niet annuleren. Gelukkig staat voor dit nummer geen +31 dus kon het gesprek niet tot stand komen, dit nummer kennen ze in Marokko niet.... en kreeg ik een franse operator stem aan de lijn die zei dat het nummer niet bestond.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-10-12, 19:03
Guest-20191103144301
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

herstellen in itunes misschien? dan raak je wel alles kwijt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: iphone slaat op hol, muziek versneld+ random voicecontrol abdallahjohn Muziek, foto & video 5 29-08-10 03:16
Ophol geslagen SMS inbox babz86 iPhone algemeen 0 01-07-09 12:57
hol geluid roumen10 iPhone algemeen 6 03-03-09 19:39
EDGE op hol geslagen!? frolix Base 5 31-07-08 00:36
iPhone: Iphone op hol, barts5 Jailbreak 20 24-07-08 00:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:52.