//

iPhone 5 beschadigd out of the box

iPhone 5 beschadigd out of the box discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben zaterdag mijn iPhone 5 gaan halen bij een mobistar winkel. Nu tijdens de dag zag ik dat er een krasje op het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-10-12, 10:18
rubenowns rubenowns is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Standaard iPhone 5 beschadigd out of the box

Hallo,

Ik ben zaterdag mijn iPhone 5 gaan halen bij een mobistar winkel. Nu tijdens de dag zag ik dat er een krasje op het scherm zat en de zijkanten kleine krasjes hadden nu die krasjes waren perfect in spiegelbeeld met mekaar juist onder de antenne streepjes vanboven.

Nu ben ik maandagmiddag direct terug gegaan en hem binnengegeven.
Hopelijk heb ik in een redelijke tijd een nieuwe want ben redelijk teleurgesteld in apple. Heb de iPhone 2, 3G, 4, iPad2, 2 iPod's en een macbook pro in het bezit gehad en nergens zat er schade op bij levering. Vind het nogal jammer dat er nu zoveel klachten zijn ik ben blijkbaar de enigste niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-10-12, 11:40
Milanello Milanello is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 21
Standaard

Ik heb er ook (een klein beetje last van). Heb een heel klein putje zitten net boven het gaatje voor de SIM-kaart. Daarnaast lijkt het alsof de linkerkant van mijn iPhone5 niet helemaal goed dichtgelijmd (?) is, want hij loopt niet strak, maar er zit een soort curve in. Ben bij de HI-winkel geweest, daar zeggen ze echter dat ze hem daarvoor niet terugnemen.
  #3  
Oud 02-10-12, 12:15
Aaifoney Aaifoney is offline
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Milanello Bekijk bericht
Ik heb er ook (een klein beetje last van). Heb een heel klein putje zitten net boven het gaatje voor de SIM-kaart. Daarnaast lijkt het alsof de linkerkant van mijn iPhone5 niet helemaal goed dichtgelijmd (?) is, want hij loopt niet strak, maar er zit een soort curve in. Ben bij de HI-winkel geweest, daar zeggen ze echter dat ze hem daarvoor niet terugnemen.
Dat krijg je met lease
  #4  
Oud 03-10-12, 19:45
Urbanfoto Urbanfoto is offline
Banned
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 282
Standaard

Daarnet op hln.be nog een artikel gelezen over de iPhone 5 ivm krassen.
En bij Apple antwoorden ze er op dat het zo hoorde te zijn bij de 5 omdat deze van aluminium is nu.

http://www.hln.be/hln/nl/4124/Multim...-normaal.dhtml
  #5  
Oud 03-10-12, 19:47
Danniz Danniz is offline
• iOS 1.0.0
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 12
Standaard

Belachelijk dat ze 'm daar niet voor terugnemen. Als ze dat bij mij zouden doen dan zou ik eerlijk gezegd gewoon niets meer betalen.

Je hebt recht op een correct product. Als iets niet correct is gelijmd dan moet die gewoon vervangen worden.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2012 om 19:49 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Urbanfoto Bekijk bericht
Daarnet op hln.be nog een artikel gelezen over de iPhone 5 ivm krassen.
En bij Apple antwoorden ze er op dat het zo hoorde te zijn bij de 5 omdat deze van aluminium is nu.

"Krassen op nieuwe iPhone zijn toch normaal" - HLN.be
Er ontbreekt een bron.

Ik kan ook wel roepen dat Steve Jobs weer levend is enz enz. Zolang ik geen bron heb is het niet waar.
  #6  
Oud 03-10-12, 20:02
Urbanfoto Urbanfoto is offline
Banned
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danniz Bekijk bericht
Belachelijk dat ze 'm daar niet voor terugnemen. Als ze dat bij mij zouden doen dan zou ik eerlijk gezegd gewoon niets meer betalen.

Je hebt recht op een correct product. Als iets niet correct is gelijmd dan moet die gewoon vervangen worden.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2012 om 19:49 ----------



Er ontbreekt een bron.

Ik kan ook wel roepen dat Steve Jobs weer levend is enz enz. Zolang ik geen bron heb is het niet waar.

De bron staat er toch bij!
  #7  
Oud 03-10-12, 20:20
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

mijn toestel is krasloos geleverd dus geen klachten (via mediamarkt) meteen een dun hoesje plus screenprotector er op en rond gedaan en zit prima zo
  #8  
Oud 29-10-12, 17:12
desteef desteef is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 108
Standaard

Mijne kwam ook beschadigd aan

Eind deze week komt een koerier 'm omruilen.
  #9  
Oud 29-10-12, 18:54
Marcjah Marcjah is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

de mijne heeft een zwarte plek in het scherm.. Vandaag aangekomen, maar dus direct niet 100% in orde. Ook op de achterkant een klein plekje.

Morgen maar 'ns bellen. Kreeg bij Apple Store Amsterdam iemand te pakken die mij niet kon helpen (hij zei dat de juiste mensen er tussen 9 en 18u zijn).

Online gekocht overigens.

Degene die ik aan de lijn had wist het niet zeker, maar had het ook over een koerier die 'm om komt ruilen. Iemand hier ervaring mee? Zou wel prettig zijn, heb geen zin om nog 4 weken te wachten...

Vind het overigens ronduit belachelijk dat een nieuw artikel gelijk al beschadigd is..
  #10  
Oud 29-10-12, 19:11
lqtran lqtran is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 41
Standaard

zelfde als desteef, deukje aan zijkant, erg storend
  #11  
Oud 05-11-12, 21:29
rleeraar rleeraar is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zwolle
Berichten: 3
Standaard

Bij ons een barst van 1,5 cm in de linker bovenhoek van het scherm. Gebeld met apple. Wordt binnen een week omgeruild.

Vandaag is de nieuwe iphone 5 geleverd. Deze keer ongeschonden. Binnen een week geregeld. Klasse!

Laatst gewijzigd door rleeraar; 06-11-12 om 14:22.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bottom screws iPhone 4s beschadigd. RobertJH iPhone algemeen 3 25-06-12 17:30
Zijkant Iphone 4 beschadigd Feroz iPhone algemeen 11 05-01-12 10:52
Iphone 4 beschadigd Berry71 iPhone algemeen 3 22-11-10 15:30
iphone beschadigd geleverd oOdaanOo Odido (T-Mobile) 4 23-08-10 15:02
iPhone 3G: iTunes Error: ''Uw iPhone is mogelijk beschadigd.'' Collatio Unlock 11 12-08-09 20:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:40.