//

Sms komt alleen op het scherm en niet in berichtengeheugen

Sms komt alleen op het scherm en niet in berichtengeheugen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update naar iOS6 komen sommige sms'jes (niet allemaal) niet correct binnen. Een sms wordt alleen op het scherm getoond (zonder afzender) met daaronder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-10-12, 17:39
DeMeek DeMeek is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Exclamation Sms komt alleen op het scherm en niet in berichtengeheugen (met afbeelding)

Sinds de update naar iOS6 komen sommige sms'jes (niet allemaal) niet correct binnen. Een sms wordt alleen op het scherm getoond (zonder afzender) met daaronder een groene button 'sluit' (zie afbeelding hieronder). Als je op 'sluit' klikt, verdwijnt het uit beeld, maar het staat nergens in je berichtenverkeer.


Het is niet duidelijk wanneer het optreedt. Wel heb ik gemerkt dat wanneer een dergelijke melding op het scherm staat en je wordt gebeld, dat de melding verdwijnt en volledig is verdwenen... En dus kan het zijn dat je een sms volledig mist...


Wat is er loos????


Laatst gewijzigd door DeMeek; 03-10-12 om 09:35. Reden: afbeelding toegevoegd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-10-12, 18:26
DeMeek DeMeek is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Standaard

Heeft nou echt niemand een antwoord? Of iets dat ik kan proberen?
Reageren

Labels
ios 6.0, iphone, sms



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. Tijsvdw Archief 3 11-07-10 15:14
SMS niet verzonden, komt toch aan? Sli iPhone algemeen 3 24-10-09 14:14
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar kasperlannoo iPhone Apps 3 13-05-08 17:48
SMS notifier over het hele scherm Kaspers Jailbreak apps en thema's 22 20-02-08 17:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:04.