//

Gmail problemen; niet te openen berichten!

Gmail problemen; niet te openen berichten! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me af of jij het probleem inmiddels hebt kunnen oplossen? Heb sinds vrijdag een nieuwe iPhone en heb exact hetzelfde probleem... Wie kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 11-03-13, 12:30
DanielleAlkmaar DanielleAlkmaar is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 4
Standaard Hetzelfde probleem

Ik vroeg me af of jij het probleem inmiddels hebt kunnen oplossen? Heb sinds vrijdag een nieuwe iPhone en heb exact hetzelfde probleem... Wie kan mij de oplossing geven?

Groetjes, Danielle
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #22  
Oud 04-03-15, 21:06
hbreetvelt hbreetvelt is offline
• iOS 8.1.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Ik vraag mij af of iemand dit probleem al heeft opgelost, naar mijn idee heeft het te maken dat ik meerdere email(2) accounts heb.Een gmail account en @me.account, IIk wil er wel 1 verwijderen maar aan dat account dat ik wil verwijderen hangen ook contactpersonen, kan ik die overhevelen naar mijn primaire account ?
groet....
  #23  
Oud 05-03-15, 14:06
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Onder instellingen van Gmail kun je (op een Pc) andere e-mailaccounts koppelen aan jouw Gmailaccount. Alles komt dan op dat account binnen en antwoorden die je verstuurt, tonen dan het account waarnaar de e-mails werden verstuurd. Ik heb voor mijn verschillende 'hoedanigheden' 7 e-mailaccounts die allemaal bij Gmail binnenkomen. Een label toont het account waarnaar de zender de e-mails verstuurde.
Je kunt van jouw @me account de contacten exporteren en in Gmail importeren.

Eenmaal zo ingesteld op een Pc, werkt de Gmail app op iPad en iPhone overeenkomstig.
Reageren

Labels
1970, gmail, mail, problemen, verwijderen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Naam afzender ontvangen berichten in gmail By1 iPhone algemeen 1 15-01-12 21:17
gmail exhange, verwijderde berichten komen wel in outlook stijnec iTunes 0 02-07-10 22:57
Gmail IMAP laat geen berichten zien? jorugu iPhone algemeen 0 19-06-09 12:31
Gmail berichten niet verwijderen na controle op iPhone Guest-20171129104752 iPhone algemeen 4 21-04-08 11:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:55.