//

Wachtend op iPhone 5, Abo via T-Mobile

Wachtend op iPhone 5, Abo via T-Mobile discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, Ik ben toch even benieuwd of er meerdere mensen zijn die zich in dezelfde situatie begeven als mij want ik kan er niks ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-10-12, 10:27
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard Wachtend op iPhone 5, Abo via T-Mobile

Beste Mensen,

Ik ben toch even benieuwd of er meerdere mensen zijn die zich in dezelfde situatie begeven als mij want ik kan er niks over vinden op internet.

Ik heb bij een online Telecom winkel een Iphone 5 besteld icm een T-Mobile contract. Dit heb ik 21 September al gedaan.

Ik krijg nu continue reactie van deze online winkel dat ze wachten op terugkoppeling van T-Mobile over wanneer de Iphone 5 uitgeleverd mag gaan worden. Ik krijg een of ander vaag verhaal dat T-Mobile heeft besloten dat geen een dealer de Iphone 5 uit mag leveren voor T-Mobile die online zijn besteld icm met een abbo. Het zou volgens T-Mobile beter zijn als de eerste schaarse Iphone 5's via de Winkels fysiek worden verkocht; "want dan kon je het mooi presenteren".

Ik heb T-Mobile een uitleg gevraagd, Hun zeiden mij dat de Dealers ZELF voor de toestellen moeten zorgen bij Apple.
Je raad het al; De Telecom online winkel zegt dat T-Mobile liegt en hun wel degelijk bepalen hoeveel toestellen naar welke Dealer gaan.

Ik wil om persoonlijke redenen liever niet de naam van online winkel noemen, sterker nog, dat heeft helemaal geen meerwaarde en heb geen zin als dit een groot topic word dat ik de aanstichter van de zwartmakerij ben.

Bedankt voor eventuele reacties.
__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"

Laatst gewijzigd door crunch81; 04-10-12 om 11:09.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-10-12, 22:17
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Is er helemaal niemand die een Iphone 5 online heeft besteld icm een T-Mobile abbo?
  #3  
Oud 04-10-12, 23:22
Dymo Dymo is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 73
Standaard

Kijk even door dit topic, genoeg discussie over T-Mobile bestellingen!

iPhone 5 ordernummer overzicht
  #4  
Oud 05-10-12, 09:45
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dymo Bekijk bericht
Kijk even door dit topic, genoeg discussie over T-Mobile bestellingen!

iPhone 5 ordernummer overzicht

Bedankt voor je bericht, echter, ik zou mij graag beperken tot mijn probleem met T-Mobile en niet een algemeen orderoverzicht waarin alle lopende bestellingen worden gebundeld.
  #5  
Oud 05-10-12, 10:21
Bigbrothers2000 Bigbrothers2000 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 56
Standaard

Mijn vriend heeft ook een gsmzaak, en daar heeft hij vorige week nog 20 iphone 5 opgestuurd gekregen , en met T-mobile abbonnementen verkocht,
in principe de dealer zelf zorgt voor zijn toestellen.
  #6  
Oud 05-10-12, 11:31
HJR HJR is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergschenhoek
Berichten: 13
Standaard

ik heb de iphone gewoon besteld op de applestore en ik sta op het punt hem te annuleren omdat het zo lang moet duren. lekkere introductie zeg!
en de arrogantie dat de telco's voorrang geven aan de abbo's omdat daar meer aan te verdienen is. komop apple!
een collega heeft hem hier al omdat hij een verlenging van t-mobile heeft genomen! eerlijk gezegd vind ik hem tegenvallen tov de 4s.... ik kijk het nog even aan!
  #7  
Oud 05-10-12, 12:10
Vier Vier is offline
• iOS 8.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crunch81 Bekijk bericht
Is er helemaal niemand die een Iphone 5 online heeft besteld icm een T-Mobile abbo?
Ik heb op vrijdag 28 september mijn (op 15 november aflopende) abonnement bij T-mobile online verlengd via GSMwijzer.nl. Op dinsdag 2 oktober is mijn witte iPhone 5 32GB thuis bezorgd.

Dus het verhaal van jouw online winkel lijkt niet te kloppen...
  #8  
Oud 05-10-12, 12:19
martijn2308 martijn2308 is offline
• iOS 6.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 76
Standaard

Ik heb 21 september de iphone 5 bij tmobile online besteld.
Ben nieuwe klant want kwam van kpn. Heb afgelopen dinsdag mijn 5 ontvangen.
  #9  
Oud 05-10-12, 13:45
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Bij Vodafone verlengt op 26 september en 28 september mijn iPhone 5 in ontvangst genomen.
__________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station..
  #10  
Oud 05-10-12, 13:57
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Ik heb bij de Phonehouse mijn verlenging met t-mobile gedaan met een 32Gb zwarte iPhone. Dus niet online, maar ik was de eerste met deze versie op de lijst en nog niets ontvangen dus...
  #11  
Oud 05-10-12, 14:21
GiovanniG GiovanniG is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 11
Standaard

Gewoon out of the blue vorige week vrijdag op fiets naar stad gegaan en kon m zonder reservering meenemen bij Vodafone. Vind erg vervelend voor iedereen die van tevoren online besteld heeft en nog steeds niks heeft maar leer ervan want je leest toch al jaren niks anders dan tranentrekkers over de leveringen op releasedagen.
  #12  
Oud 05-10-12, 18:47
lienes lienes is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik heb ook 21 september bij T Mobile de telefoon besteld en kom af van HI, helaas ook nog niets ontvangen. Niet via internet besteld maar rechtstreeks bij contactpersoon zakelijk. Heb het idee dat ik lang op de hoek van het bureau ben blijven liggen. Collega besteld zelfde dag zelfde type en heeft hem dinsdag gekregen.
  #13  
Oud 05-10-12, 23:20
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Dank aan iedereen die hun ervaring hier deelt, ik hoop,dat er nog meer mensen volgen.
Ik moet zeggen dat ik nog geen harde conclusie kan trekken aan de opmerkingen want de situaties lopen nogal uiteen. Ik twijfel of ik de boel opzeg bij de telecom winkel en via Vodafone verleng.
  #14  
Oud 06-10-12, 00:37
Chicco68 Chicco68 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Het Zonnige Zuiden
Berichten: 173
Standaard

Afgelopen zondag, 30 september 2012 heb ik voor mijn vrouw bij T-mobile een nieuw abonnement afgesloten (ze heeft reeds een abbo doch wenst een ander telnr en op deze manier was het makkelijker en goedkoper). Hiervan heb ik een paar minuten later een bevestigingsmail ontvangen waarin staat vermeld dat:
* Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen
* na goedkeuring ontvangt u de definitieve bevestiging

Helaas heb ik tot op heden nog geen bevestigingsmail van T-mobile mogen ontvangen echter heeft mijn vrouw WEL d.d. 2 okt 2012 een sms ontvangen waarin vermeld staat dat:
*Wij hebben uw bestelling ontvangen.
*Wij nemen voor het eind van deze week contact met u op om uw order verder te verwerken.

Nu heb ik reeds 2x met de klantenservice gebeld echter daar is in het geheel niets bekend van een bestelling.....
Enige mogelijkheid volgens de medewerkster van de klantenservice is om nogmaals een nieuw toestel met abbo aan te vragen.
Echter....... de bestelling welke ik heb geplaatst was een iSmart 75 2jr waarbij de eerste 6 mnd 18,75 Euro kost en de resterende maanden 37,50 Euro. Deze actie is echter gestopt en nu moet ik dus meer betalen !

De medewerkster gaf echter aan geen abonnement af te kunnen sluiten onder de voorwaarden waaronder ik mijn daadwerkelijke bestelling had gedaan!
Het kan toch niet zo zijn dat als er bij Tmobile iets fout gaat ik als klant (zowel ik als mijn vrouw zijn klant bij Tmobile) hiervoor meer zal moeten gaan betalen??
Er is door mij zelfs gevraagd of ik een meerdere kon spreken echter dit was niet mogelijk......

Schandalig hoe T-mobile met klanten omgaat. Heb wel al een klacht ingediend, ben benieuwd welke reactie ik krijg.........
__________________
iPhone 4S 16GB / iPad 2 16GB / iMac 27" / Apple TV 2e
  #15  
Oud 06-10-12, 16:51
Bartsst Bartsst is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 8
Standaard

heb de 23ste Iphone 5 16 gb besteld ook bij t-mobile ik kwam van Kpn. Nu alleen nog wachten op een smsje voor de levering
  #16  
Oud 06-10-12, 17:55
kobus1960's schermafbeelding
kobus1960 kobus1960 is offline
• iOS 13.5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Locatie: Alblasserdam
Berichten: 40
Standaard

Gratis GSM en goedkope SIM Only aanbiedingen! - Typhone.nl , weleens van gehoord? Superservice en doet wat men zegt.
Ja is ja en nee is nee, geven zelfs de leverdatum bij bestelling, doe dit
wel telefonisch, dan wordt alles super geregeld. Hele goeie ervaringen mee.
  #17  
Oud 08-10-12, 12:56
Chicco68 Chicco68 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Het Zonnige Zuiden
Berichten: 173
Standaard

Kobus toevallig aandelen bij Typhone?
  #18  
Oud 08-10-12, 13:15
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Volgens berichten van diverse providers zitten ze op de volgende lichting te wachten en die zal over ongeveer 3 tot 4 weken pas beschikbaar zijn...
Ik hoop voor iedereen dat het echt iets eerder is!
  #19  
Oud 08-10-12, 15:31
kobus1960's schermafbeelding
kobus1960 kobus1960 is offline
• iOS 13.5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Locatie: Alblasserdam
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 Bekijk bericht
Kobus toevallig aandelen bij Typhone?
Nee, zeker niet, maar een positieve ervaring met bedrijven dan
hier vaker gelinkt is niet relevant begrijp ik??
  #20  
Oud 08-10-12, 21:20
Xyrrath Xyrrath is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Standaard

21 september mijn Iphone besteld met het verlengen van mijn abbo. Heb het eerste uur besteld en kreeg vlot erna te horen dat levering 3 weken zou zijn. Was hier niet echt tevreden mee maar ja wil de telefoon nou éénmaal hebben.

Vanavond na het eten kreeg ik een SMS van t-mobile met de woorden dat de levering nog eens 3 weken langer gaat duren..

Dit is echt ONBESCHOFT hoe er zo met klanten wordt omgegaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone abo T-mobile controleur Odido (T-Mobile) 2 22-07-11 23:05
Iphone 4 + MTV Mobile;50% abo-korting? Sneezle KPN 8 11-11-10 18:24
T-Mobile Relax of iPhone abo? vinzk Odido (T-Mobile) 10 01-04-10 16:40
Hi eindeloos of T-Mobile iPhone abo? Mish Overige providers Nederland 5 06-11-08 15:42
Originele iphone en oud T-mobile abo goedschalk Odido (T-Mobile) 1 16-07-08 08:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:48.