iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Wachtend op iPhone 5, Abo via T-Mobile (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/126776-wachtend-op-iphone-5-abo-via-t-mobile.html)

crunch81 04-10-12 10:27

Wachtend op iPhone 5, Abo via T-Mobile
 
Beste Mensen,

Ik ben toch even benieuwd of er meerdere mensen zijn die zich in dezelfde situatie begeven als mij want ik kan er niks over vinden op internet.

Ik heb bij een online Telecom winkel een Iphone 5 besteld icm een T-Mobile contract. Dit heb ik 21 September al gedaan.

Ik krijg nu continue reactie van deze online winkel dat ze wachten op terugkoppeling van T-Mobile over wanneer de Iphone 5 uitgeleverd mag gaan worden. Ik krijg een of ander vaag verhaal dat T-Mobile heeft besloten dat geen een dealer de Iphone 5 uit mag leveren voor T-Mobile die online zijn besteld icm met een abbo. Het zou volgens T-Mobile beter zijn als de eerste schaarse Iphone 5's via de Winkels fysiek worden verkocht; "want dan kon je het mooi presenteren".

Ik heb T-Mobile een uitleg gevraagd, Hun zeiden mij dat de Dealers ZELF voor de toestellen moeten zorgen bij Apple.
Je raad het al; De Telecom online winkel zegt dat T-Mobile liegt en hun wel degelijk bepalen hoeveel toestellen naar welke Dealer gaan.

Ik wil om persoonlijke redenen liever niet de naam van online winkel noemen, sterker nog, dat heeft helemaal geen meerwaarde en heb geen zin als dit een groot topic word dat ik de aanstichter van de zwartmakerij ben.

Bedankt voor eventuele reacties.

crunch81 04-10-12 22:17

Is er helemaal niemand die een Iphone 5 online heeft besteld icm een T-Mobile abbo?

Dymo 04-10-12 23:22

Kijk even door dit topic, genoeg discussie over T-Mobile bestellingen!

iPhone 5 ordernummer overzicht

crunch81 05-10-12 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dymo (Bericht 832833)
Kijk even door dit topic, genoeg discussie over T-Mobile bestellingen!

iPhone 5 ordernummer overzicht


Bedankt voor je bericht, echter, ik zou mij graag beperken tot mijn probleem met T-Mobile en niet een algemeen orderoverzicht waarin alle lopende bestellingen worden gebundeld.

Bigbrothers2000 05-10-12 10:21

Mijn vriend heeft ook een gsmzaak, en daar heeft hij vorige week nog 20 iphone 5 opgestuurd gekregen , en met T-mobile abbonnementen verkocht,
in principe de dealer zelf zorgt voor zijn toestellen.

HJR 05-10-12 11:31

ik heb de iphone gewoon besteld op de applestore en ik sta op het punt hem te annuleren omdat het zo lang moet duren. lekkere introductie zeg!
en de arrogantie dat de telco's voorrang geven aan de abbo's omdat daar meer aan te verdienen is. komop apple!
een collega heeft hem hier al omdat hij een verlenging van t-mobile heeft genomen! eerlijk gezegd vind ik hem tegenvallen tov de 4s.... ik kijk het nog even aan!

Vier 05-10-12 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door crunch81 (Bericht 832784)
Is er helemaal niemand die een Iphone 5 online heeft besteld icm een T-Mobile abbo?

Ik heb op vrijdag 28 september mijn (op 15 november aflopende) abonnement bij T-mobile online verlengd via GSMwijzer.nl. Op dinsdag 2 oktober is mijn witte iPhone 5 32GB thuis bezorgd.

Dus het verhaal van jouw online winkel lijkt niet te kloppen...

martijn2308 05-10-12 12:19

Ik heb 21 september de iphone 5 bij tmobile online besteld.
Ben nieuwe klant want kwam van kpn. Heb afgelopen dinsdag mijn 5 ontvangen.

Pikkelateur 05-10-12 13:45

Bij Vodafone verlengt op 26 september en 28 september mijn iPhone 5 in ontvangst genomen.

Nikooos 05-10-12 13:57

Ik heb bij de Phonehouse mijn verlenging met t-mobile gedaan met een 32Gb zwarte iPhone. Dus niet online, maar ik was de eerste met deze versie op de lijst en nog niets ontvangen dus...

GiovanniG 05-10-12 14:21

Gewoon out of the blue vorige week vrijdag op fiets naar stad gegaan en kon m zonder reservering meenemen bij Vodafone. Vind erg vervelend voor iedereen die van tevoren online besteld heeft en nog steeds niks heeft maar leer ervan want je leest toch al jaren niks anders dan tranentrekkers over de leveringen op releasedagen.

lienes 05-10-12 18:47

Ik heb ook 21 september bij T Mobile de telefoon besteld en kom af van HI, helaas ook nog niets ontvangen. Niet via internet besteld maar rechtstreeks bij contactpersoon zakelijk. Heb het idee dat ik lang op de hoek van het bureau ben blijven liggen. Collega besteld zelfde dag zelfde type en heeft hem dinsdag gekregen.

crunch81 05-10-12 23:20

Dank aan iedereen die hun ervaring hier deelt, ik hoop,dat er nog meer mensen volgen.
Ik moet zeggen dat ik nog geen harde conclusie kan trekken aan de opmerkingen want de situaties lopen nogal uiteen. Ik twijfel of ik de boel opzeg bij de telecom winkel en via Vodafone verleng.

Chicco68 06-10-12 00:37

Afgelopen zondag, 30 september 2012 heb ik voor mijn vrouw bij T-mobile een nieuw abonnement afgesloten (ze heeft reeds een abbo doch wenst een ander telnr en op deze manier was het makkelijker en goedkoper). Hiervan heb ik een paar minuten later een bevestigingsmail ontvangen waarin staat vermeld dat:
* Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen
* na goedkeuring ontvangt u de definitieve bevestiging

Helaas heb ik tot op heden nog geen bevestigingsmail van T-mobile mogen ontvangen echter heeft mijn vrouw WEL d.d. 2 okt 2012 een sms ontvangen waarin vermeld staat dat:
*Wij hebben uw bestelling ontvangen.
*Wij nemen voor het eind van deze week contact met u op om uw order verder te verwerken.

Nu heb ik reeds 2x met de klantenservice gebeld echter daar is in het geheel niets bekend van een bestelling.....
Enige mogelijkheid volgens de medewerkster van de klantenservice is om nogmaals een nieuw toestel met abbo aan te vragen.
Echter....... de bestelling welke ik heb geplaatst was een iSmart 75 2jr waarbij de eerste 6 mnd 18,75 Euro kost en de resterende maanden 37,50 Euro. Deze actie is echter gestopt en nu moet ik dus meer betalen !

De medewerkster gaf echter aan geen abonnement af te kunnen sluiten onder de voorwaarden waaronder ik mijn daadwerkelijke bestelling had gedaan!
Het kan toch niet zo zijn dat als er bij Tmobile iets fout gaat ik als klant (zowel ik als mijn vrouw zijn klant bij Tmobile) hiervoor meer zal moeten gaan betalen??
Er is door mij zelfs gevraagd of ik een meerdere kon spreken echter dit was niet mogelijk......

Schandalig hoe T-mobile met klanten omgaat. Heb wel al een klacht ingediend, ben benieuwd welke reactie ik krijg.........

Bartsst 06-10-12 16:51

heb de 23ste Iphone 5 16 gb besteld ook bij t-mobile ik kwam van Kpn. Nu alleen nog wachten op een smsje voor de levering

kobus1960 06-10-12 17:55

Gratis GSM en goedkope SIM Only aanbiedingen! - Typhone.nl , weleens van gehoord? Superservice en doet wat men zegt.
Ja is ja en nee is nee, geven zelfs de leverdatum bij bestelling, doe dit
wel telefonisch, dan wordt alles super geregeld. Hele goeie ervaringen mee.

Chicco68 08-10-12 12:56

Kobus toevallig aandelen bij Typhone?

PrittStift 08-10-12 13:15

Volgens berichten van diverse providers zitten ze op de volgende lichting te wachten en die zal over ongeveer 3 tot 4 weken pas beschikbaar zijn...
Ik hoop voor iedereen dat het echt iets eerder is!

kobus1960 08-10-12 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 (Bericht 834706)
Kobus toevallig aandelen bij Typhone?

Nee, zeker niet, maar een positieve ervaring met bedrijven dan
hier vaker gelinkt is niet relevant begrijp ik?? :)

Xyrrath 08-10-12 21:20

21 september mijn Iphone besteld met het verlengen van mijn abbo. Heb het eerste uur besteld en kreeg vlot erna te horen dat levering 3 weken zou zijn. Was hier niet echt tevreden mee maar ja wil de telefoon nou éénmaal hebben.

Vanavond na het eten kreeg ik een SMS van t-mobile met de woorden dat de levering nog eens 3 weken langer gaat duren..

Dit is echt ONBESCHOFT hoe er zo met klanten wordt omgegaan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:37.