//

apps crashen, accu zeer snel leeg. Hoe te herstellen?

apps crashen, accu zeer snel leeg. Hoe te herstellen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik ben in het bezit van een iPhone 4 16g. Na de installatie van iOS6 heb ik het volgende probleem: mijn iPhone gaat erg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-10-12, 01:20
anne0204 anne0204 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Exclamation apps crashen, accu zeer snel leeg. Hoe te herstellen?

Hoi!

Ik ben in het bezit van een iPhone 4 16g. Na de installatie van iOS6 heb ik het volgende probleem:

mijn iPhone gaat erg snel leeg (binnen halve dag, zelfs bij weinig gebruik) en ook crashen veel apps na ong. 30 seconden gebruik (wisselend). Soft resets, opnieuw aan & uitzetten heb ik al meerdere keren geprobeerd. Zijn er meerdere mensen met dit probleem?
Nou kreeg ik de tip om de iPhone te herstellen via iTunes naar de fabrieksinstellingen. Is het zo dat ik dan de reservekopie niet moet terugzetten aangezien daar de softwarebugs in kunnen zitten? Zo ja, hoe zet ik mijn contacten/agenda/foto's etc. dan terug? Ik gebruik wel iCloud. Hoe werkt het met het terugzetten van apps? En waar moet ik aan denken voordat ik mijn iPhone ga herstellen?

Bedankt voor de hulp alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
crash, herstellen, ios, iphone 4



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? Jarno05 iPhone algemeen 3 29-03-11 19:53
Accu snel leeg en ook weer snel vol?! Sebastiaan iPhone algemeen 52 01-01-11 00:22
Iphone 3gs icm 4.2.1 ---- Accu zeer snel leeg (4 uur) kilzone Archief 3 02-12-10 22:53
accu best snel leeg iDavid iPhone algemeen 5 20-08-10 15:12
Accu snel leeg? iFooon Archief 2 27-07-09 21:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:25.