//

Kan geen agenda uitnodiging accepteren sinds ios6

Kan geen agenda uitnodiging accepteren sinds ios6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik deel de agenda van mijn vrouw en anders om via Google exchange. Nu krijg ik sinds de installatie van ios6 een uitnodiging als mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-10-12, 13:57
Ferarie Ferarie is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard Kan geen agenda uitnodiging accepteren sinds ios6

Ik deel de agenda van mijn vrouw en anders om via Google exchange. Nu krijg ik sinds de installatie van ios6 een uitnodiging als mijn vrouw een item in haar agenda zet. Voor heen kreeg ik alleen een mail. Als ik dan naar mijn agenda ga krijg ik een schermpje met misschien sla af en accepteren geen van alle knoppen werkt!! Het 1 bij de agenda app is ook niet te verwijderen. alleen door de afspraak weg te halen.
Heeft iemand hier ook last van. Hoe zorg ik dat ik de uitnodigingen kan accepteren of nog beter hoe schakel ik de meldingen/uitnodigingen uit en word de afspraak net zo als in ios5 gewoon in de agenda geplaats.

Laatst gewijzigd door Ferarie; 05-10-12 om 16:46.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-11-12, 00:18
coelho coelho is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard

Ben al de hele avond aan het zoeken of dit een google probleem is of een ios probleem. Ben er nog niet uit. Eerlijk gezegd dacht ik dat het niet optrad toen we beide iOS 6 hadden en zijn de problemen pas ontstaan toen ik naar iOS 6.0.1 ben gegaan, maar zeker weten doe ik het niet. Het is in ieder geval irritant, al kun je natuurlijk de uitnodigingen gewoon in je agenda laten staan zonder ze te accepteren of af te wijzen.

Ik zit er aan te denken om de omslachtige google constructie te laten voor wat het is en over te stappen op een gedeelde iCloud agenda. Iemand daar goede ervaringen mee? En hoe ga ik ooit al mijn afspraken overzetten...
  #3  
Oud 14-11-12, 00:28
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

In mijn beleving is dit een iOS 6.0.1 probleem:

Google Calendar: afspraken sinds iOS 6.0.1 update met vreemde uitnodigingen?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen agenda items meer na update iOS6 Monique B iPhone algemeen 9 26-09-12 13:19
uitnodiging van Google in agenda ontvangen Jz86 iCloud 0 30-07-12 18:40
Iphone kan geen afspraken uit Oulook accepteren oosterveen iPhone algemeen 0 11-02-11 11:18
Iphone kan geen afspraken accepteren oosterveen iTunes 0 10-02-11 19:00
[Agenda] Accepteren / verplaatsen agenda items Cybex iTunes 3 26-10-08 15:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:39.