iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 5 Screen Problem with Keyboard (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/126879-iphone-5-screen-problem-with-keyboard.html)

Borr 05-10-12 14:41

iPhone 5 Screen Problem with Keyboard
 
Wie o wie heeft nog meer dit probleem:
iPhone 5 Screen Problem with Keyboard - YouTube

er komen rare strepen door het toetsenbord heen.

Kan ik hiervoor terug naar de winkel of is dit een software probleem?

HowowcanIgo 05-10-12 16:10

Bij een pc zou ik dat op de grafische kaart steken.
Ik zou toch even terugbrengen. Ofwel eerst een restore van de FW maar als het probleem blijft....

Howow

pdavie2311 05-10-12 16:31

Heb dit maar 1 keertje gehad met de Iphone 5, nooit weer gezien..

RWK 05-10-12 16:40

Ja heb ik ook! Had hiervoor ook al een topic aangemaakt!

Dieder 05-10-12 16:54

Ja, heel vaag maar heb ik ook heel af en toe. Volgens mij heb ik inmiddels ook een dode pixel. Niet heel vervelend, maar toch, het hoort eigenlijk niet...

appeldebiel 05-10-12 21:24

Heb Ik ook. Ik heb het alleen als ik bij het invoeren van wachtwoord bij het downloaden van een app. verder nergens gezien. en komt maar heel af en toe!

ik overweeg de abonnement te stoppen of zal ik gewoon het toestel omruilen.

ik heb ook gemerkt dat bij het bellen, het geluid niet echt hard/duidelijk is. misschien ligt het aan mij? of hebben jullie ook wat van gemerkt?

wat is nu wijsheid!?

mvg

Dieder 06-10-12 00:11

Klopt, ik heb het ook alleen bij het downloaden of invoeren van een wachtwoord. Zou het daar mee te maken hebben?

appeldebiel 06-10-12 00:49

Met wat precies te maken hebben?!?

Ik las ergens dat t ni aan de software ligt maar tch aan hardware om dat het ergens in pruts fabriek word gemaakt in. Korea or ergens in Aziatische land. Ze hebben oude devices met nieuwe io6 systeem geüpdate en bij die toestellen werkte t wel normaal. mijn neef heeftiPod 4g 32 gb oude iOS 5. Nadat ie hem had geüpdate naar iOS 6 had hij de probleem ook ni met die strepen! Ligt dus echt aan de iphone 5 dus!

Werner1963 06-10-12 08:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appeldebiel (Bericht 833466)
ik heb ook gemerkt dat bij het bellen, het geluid niet echt hard/duidelijk is. misschien ligt het aan mij? of hebben jullie ook wat van gemerkt?

wat is nu wijsheid!?

mvg

Heb je al eens TIJDENS een gesprek herhalende malen op het + toetjes gedrukt?

appeldebiel 06-10-12 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 (Bericht 833557)
Heb je al eens TIJDENS een gesprek herhalende malen op het + toetjes gedrukt?

Ik dacht van wel ik weet niet meer. Moet nog een keer proberen haha. Maar geluid was beetje dof! Raar. Dit is mijn eerste iphone dus zou aan mij kunnen liggen! Maybe keuze van appel om jou geen gehoor beschadiging toe te brengen!

Werner1963 06-10-12 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appeldebiel (Bericht 833644)
Ik dacht van wel ik weet niet meer. Moet nog een keer proberen haha. Maar geluid was beetje dof! Raar. Dit is mijn eerste iphone dus zou aan mij kunnen liggen! Maybe keuze van appel om jou geen gehoor beschadiging toe te brengen!

Het geluid is voor mij ook een beetje dof als ie te stil staat. Ik dacht dat dit aan mijn oren lag maar blijkbaar ben ik niet alleen die daar last van heeft :)

Apple denk heel goed na over je oren maar niet over je geld :)

appeldebiel 06-10-12 13:31

Is wel jammer! Met zo'n status dat appel heeft! En wat. Je ervoor moet betalen! Mochten ze best een boze speakers inbouwen of zo!!

Ik denk trouwens dat ik gewoon deze gsm houdt is toch lease! Kan ik later over paar maanden inruilen met een waarbij ze dit probleem wel verholpen hebben!! Of zou dat ni kunnen met mijn alleen smartcare basis van kpn ji!?

martijndk1983 06-10-12 13:41

het beeldprobleem heb ik ook en inderdaad het meeste met wachtwoorden invoeren.

overigens valt mijn Wi-Fi ook vaak uit en moet hem dan weer opnieuw invoeren met de code.

lonerider 06-10-12 15:39

@appeldebiel

een boze speaker ?
dan toch liever een vriendelijke speaker ;)

T1m 06-10-12 18:31

Ik heb exact hetzelfde probleem met de iphone5.

Alleen wanneer ik ww moet intoetsen in de AppStore, verder nog niet gezien.

Ik ga morgen wel ff langs de AppStore om te vragen wat ik ermee moet.

RWK 06-10-12 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door T1m (Bericht 833874)
Ik heb exact hetzelfde probleem met de iphone5.

Alleen wanneer ik ww moet intoetsen in de AppStore, verder nog niet gezien.

Ik ga morgen wel ff langs de AppStore om te vragen wat ik ermee moet.

Als je geweest bent, kan je dan hier doorgeven wat ze tegen jou gezegd hebben?

Tidus35 06-10-12 19:11

Hmm hier heb ik ook last van. Alleen tijdens het invoeren van ww indeed.

appeldebiel 06-10-12 20:07

Wat zijn onze rechten?!?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 oktober 2012 om 19:10 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dieder (Bericht 833271)
Ja, heel vaag maar heb ik ook heel af en toe. Volgens mij heb ik inmiddels ook een dode pixel. Niet heel vervelend, maar toch, het hoort eigenlijk niet...

Als je dode pixel hebt zou ik hem retourneren als ik jou was. Op ten duur gaat dat vervelen!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 oktober 2012 om 19:13 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lonerider (Bericht 833796)
@appeldebiel

een boze speaker ?
dan toch liever een vriendelijke speaker ;)

Lol, Bose bedoel ik! Automatische woordenboek😸

Dieder 07-10-12 12:13

[QUOTE=appeldebiel;833941]Wat zijn onze rechten?!?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 oktober 2012 om 19:10 ----------



Als je dode pixel hebt zou ik hem retourneren als ik jou was. Op ten duur gaat dat vervelen![COLOR="SlateGrey"]

Eens, maar ben ik 'm ook 10 dagen kwijt. Heb ook een dode pixel op m'n Macbook Pro (al na de eerste dag, en dan krijg je dus geen nieuwe) en daar erger ik me eigenlijk niet eens meer aan.

psychoke225 07-10-12 12:45

ik heb daar ook last van af en toe , ik was in de mobistar center gegaan waar ik men 5 kocht zij zeiden dat dit software was.
heb nog niet geprobeerd dit te herstellen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:32.