//

oude pc kapot, hoe iphone-gegevens behouden en toch synchroniseren met nieuwe pc

oude pc kapot, hoe iphone-gegevens behouden en toch synchroniseren met nieuwe pc discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een nieuwe laptop gekocht omdat mijn oude laptop gecrasht en kapot is. Ik heb de nieuwste iTunes geïnstaleerd. Nu is het echter ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-12, 16:18
zivii zivii is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard oude pc kapot, hoe iphone-gegevens behouden en toch synchroniseren met nieuwe pc

Ik heb net een nieuwe laptop gekocht omdat mijn oude laptop gecrasht en kapot is. Ik heb de nieuwste iTunes geïnstaleerd. Nu is het echter zo dat op mijn nieuwe laptop niet mijn apps, muziek en foto's staan omdat deze alleen op mijn iPhone en oude laptop staan. Nu zoek ik dus een mogelijkheid om de bestanden van mijn iPhone te synchroniseren naar mijn iTunes. Als ik de bibliotheek van iTunes zou synchroniseren naar mijn iPhone ben ik mijn muziek en apps kwijt, omdat die bibliotheek nog helemaal leeg is.

Ik heb meerdere forums en onderwerpen gelezen, maar de oplossing is er nog steeds niet. Wie kan mij verder helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-12, 20:19
BiglifeRPG BiglifeRPG is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Standaard

Kun je de oude hardeschijf, uit de oude laptop. Niet in de nieuwe stoppen?
  #3  
Oud 06-10-12, 20:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BiglifeRPG Bekijk bericht
Kun je de oude hardeschijf, uit de oude laptop. Niet in de nieuwe stoppen?
Dan gaat Windows niet opstarten vrees ik. Het gaat over een laptop en die hebben meestal maar één HDD

Als er nog leven in de HDD van oude computer zit zou je wel deze in een externe USB-behuizing kunnen stoppen en dan de volledige iTunes bibliotheek kopiëren.
  #4  
Oud 06-10-12, 20:41
BiglifeRPG BiglifeRPG is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Standaard

@Timosha, ik heb zelf 2 slots in mijn laptop. Heb er een oude HDD van 300GB bij gestopt. Ik denk dat de Topic Starter dat ook kan doen. Dus niet de nieuwe HDD eruit halen en de oude erin doen. Gewoon in het 2de slot stoppen.
  #5  
Oud 06-10-12, 20:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BiglifeRPG Bekijk bericht
@Timosha, ik heb zelf 2 slots in mijn laptop. Heb er een oude HDD van 300GB bij gestopt.
Oei Het is eeuwen geleden dat ik nog een Windows laptop van dichtbij gezien heb. Die hebben dus ondertussen plaats voor twee HDD?

Bedankt voor de correctie
  #6  
Oud 06-10-12, 20:55
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Dit zou moeten lukken Aankopen overzetten van iPhone naar computer - iPhoneclub.nl denk ik
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Nieuwe iPhone synchroniseren met oude JB iphone zonder sporen van JB? imichaelv Jailbreak 2 18-10-11 00:46
IPhone 3GS kapot, hoe zit het met gegevens Stewie19 iPhone algemeen 4 07-10-11 14:05
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 22:00
Hoe iPhone synchroniseren met nieuwe iTunes HBosss iTunes 8 11-01-09 19:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:21.