Wel 3g maar niks doet het discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik aldi talk (netwerk kpn) Nou is mijn probleem er staat wel 3g en soms een rond balletje maar als er 3g staat en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wel 3g maar niks doet het
Hoi,
Ik aldi talk (netwerk kpn) Nou is mijn probleem er staat wel 3g en soms een rond balletje maar als er 3g staat en ik ga naar wats app dan zegt hij zoeken naar netwerk... Maar uitijnderlijk typ ik dan wat en kan ik niet op versturen drukken. Ga ik naar facebook dan blijft hij op laden staan en hij laad verder niks. Heeft iemand een oplossing??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit probleem ligt waarschijnlijk niet aan je toestel, maar aan je provider. Ik zou gewoon je probleem even melden bij KPN. Je zou eventueel je simkaart in een toestel van iemand anders kunnen doen om te kijken of je het dan nog steeds hebt. Succes
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. | kevinzbg | iPhone algemeen | 12 | 15-11-14 21:23 |
iPhone 4 oorspeaker doet niet tijdens het gesprek, maar wel met Viber?? | adempinar | iPhone algemeen | 0 | 14-04-11 23:21 |
Iphone werkt niet meer, maar synchronisatie doet het wel. Help? | Lindajuschtel | iPhone algemeen | 2 | 23-08-10 11:01 |
geen bereik wel Wi-Fi op de camping maar doet het niet | linwhaa | Odido (T-Mobile) | 3 | 08-08-10 19:56 |
Wel Wi-Fi inschakelen, maar verder doet het niets meer!!! | Twib | Archief | 3 | 01-10-08 21:53 |
|
|