//

Wel 3g maar niks doet het

Wel 3g maar niks doet het discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik aldi talk (netwerk kpn) Nou is mijn probleem er staat wel 3g en soms een rond balletje maar als er 3g staat en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-10-12, 17:12
iponemarco iponemarco is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 95
Question Wel 3g maar niks doet het

Hoi,
Ik aldi talk (netwerk kpn)
Nou is mijn probleem er staat wel 3g en soms een rond balletje maar als er 3g staat en ik ga naar wats app dan zegt hij zoeken naar netwerk... Maar uitijnderlijk typ ik dan wat en kan ik niet op versturen drukken.
Ga ik naar facebook dan blijft hij op laden staan en hij laad verder niks.
Heeft iemand een oplossing???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-12, 19:08
Jusuuu's schermafbeelding
Jusuuu Jusuuu is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Hoogeveen
Berichten: 22
Standaard

Dit probleem ligt waarschijnlijk niet aan je toestel, maar aan je provider. Ik zou gewoon je probleem even melden bij KPN. Je zou eventueel je simkaart in een toestel van iemand anders kunnen doen om te kijken of je het dan nog steeds hebt. Succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. kevinzbg iPhone algemeen 12 15-11-14 20:23
iPhone 4 oorspeaker doet niet tijdens het gesprek, maar wel met Viber?? adempinar iPhone algemeen 0 14-04-11 22:21
Iphone werkt niet meer, maar synchronisatie doet het wel. Help? Lindajuschtel iPhone algemeen 2 23-08-10 10:01
geen bereik wel Wi-Fi op de camping maar doet het niet linwhaa Odido (T-Mobile) 3 08-08-10 18:56
Wel Wi-Fi inschakelen, maar verder doet het niets meer!!! Twib Archief 3 01-10-08 20:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:45.