//

vraag over menu

vraag over menu discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen ik ben nieuw hier en ook redelijk nieuw met men iphone 4s daarom heb ik 2 vraagjes waar ik niet echt uitkom in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-12, 19:35
chinchilla chinchilla is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 16
Standaard vraag over menu

hallo iedereen

ik ben nieuw hier en ook redelijk nieuw met men iphone 4s

daarom heb ik 2 vraagjes waar ik niet echt uitkom

in mijn instellingen heb ik sinds vandaag 2 nieuwe menutjes bij staan: persoonlijke hotspot en locatievoorziening kan iemand mij zeggen hoe dat komt dat die er ineens bij staan?

men andere vraag gaat ook over de instellingen daar heb ik nu de mededeling voor een update van IOS6 maar daar zou ik graag nog even mee wachten kan ik die mededeling uit zetten?

alvast bedankt voor de hulp
grtjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-12, 20:51
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Persoonlijke hotspot is om tethering te gebruiken; voorbeeldje; stel dat thuis je Wi-Fi plat ligt, je hebt 3G op je iPhone, je kan je phone verbinden met je laptop en zo verder surfen via je laptop en het gebruik gaat dan uiteraard van je data van je gsm provider af.Snap je? Locatievoorzieningen; meerdere apps maken daar gebruik van, facebook en dergelijke meer, als je dat afstaan hebt, je opent die app dan zal deze dat vragen om aan te zetten, degene die je niet nodig hebt die zet je af, de anderen mag je laten aanstaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ios6photo menu u145495 Jailbreak apps en thema's 1 19-06-12 23:03
vraag over lockscreen, makkelijke vraag? robm Jailbreak apps en thema's 2 12-06-11 14:03
Scrollen in menu appijl iPhone Apps 1 06-10-10 13:16
menu algemeen Itoon iPhone algemeen 0 15-08-10 21:36
Ned. menu lutom00 Archief 2 28-03-08 17:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:06.