//

Probleem met thuisdeling

Probleem met thuisdeling discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond, Sinds iOS 6 heb ik problemen met thuisdeling. Daarvoor werkte het goed. Als ik iTunes op mijn Mac opstart en daarna naar de Muziek-app ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-12, 21:00
bramhilhorst bramhilhorst is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard Probleem met thuisdeling

Goedeavond,

Sinds iOS 6 heb ik problemen met thuisdeling. Daarvoor werkte het goed.
Als ik iTunes op mijn Mac opstart en daarna naar de Muziek-app op de iPhone ga, komt bij Gedeeld de Mac te staan. Zodra ik die kies duurt het laden extreem lang, veel langer als voorheen. Zodra hij geladen is krijg ik in de lijst Artiesten 5 artiesten te zien. Als ik naar Albums ga ongeveer 100, en als ik naar Nummers ga het correcte aantal van ongv. 5000 nummers. Oftewel, ik kan alleen nummers kiezen uit het menu Nummers, ontzettend irritant, want als je een album wilt afspelen gaat de iPhone automatisch met het alfabetisch gezien volgende nummer. Er is natuurlijk wel een omweggetje door een afspeellijst te maken of rechtsbovenin het album te kiezen en dan een ander nummer van dat album, maar fijn werkt het niet.
Ik heb al geprobeerd iTunes opnieuw te installeren, en iOS maar niets helpt. Ook al met andere Apple ID's geprobeerd, maar dat werkt ook niet.
Heeft iemand tips? Of heeft iemand hetzelfde probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-12, 11:08
Jphone4 Jphone4 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Standaard

Ik heb helaas hetzelfde probleem en nog geen oplossing gevonden, misschien heeft inmiddels al iemand een oplossing?
  #3  
Oud 30-11-12, 14:37
bramhilhorst bramhilhorst is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik gebruik inmiddels iTunes Match, dat maakt Thuisdeling overbodig.
Voor ik iTunes Match gebruikte moest ik elke keer voordat ik Thuisdeling wou gebruiken naar: Instellingen > Muziek > Thuisdeling uitloggen
Opnieuw inloggen en dan naar Muziek > Meer > Gedeeld en de bibliotheek selecteren.
  #4  
Oud 15-02-13, 00:18
rocksnor rocksnor is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 118
Standaard

Heb er hier ook last van sinds ios 6. Heel irritant! Iemand al een oplossing gevonden (behalve steeds uit en inloggen)?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes thuisdeling met iPhone thepaddo iTunes 7 02-07-12 18:29
Mac OS X: Thuisdeling probleem rocksnor iTunes 1 19-12-11 23:40
iPad 2 thuisdeling probleem johanneslol iPad algemeen 0 04-05-11 17:00
iTunes thuisdeling: ook synchroniseren met meerdere computers? BfromB iTunes 3 08-06-10 09:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:42.