//

Wachten op activering Facetime/iMessage

Wachten op activering Facetime/iMessage discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net even een andere simkaart (uit het buitenland) in mijn telefoon gestopt om te kijken of ik wat berichten binnen had gekregen. Daarna ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-10-12, 16:49
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard Wachten op activering Facetime/iMessage

Ik heb net even een andere simkaart (uit het buitenland) in mijn telefoon gestopt om te kijken of ik wat berichten binnen had gekregen. Daarna stopte ik mijn T-mobile simkaart terug en sindsdien wilt Facetime en iMessage niet meer activeren. Netwerkinstellingen al zo vaak gereset, hard reset, telefoon aan/uit, klantenservice gebeld voor een reset maar niks helpt. En nu?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-12, 14:17
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Telefoon ook nog herstelt. (als nieuw) Mocht niet baten. Facetime en iMessage doen het wel via mijn mail, maar mijn telefoonnummer kan die niet activeren en komt er dus ook niet bij te staan. (in de lijst van afzenders)
  #3  
Oud 09-10-12, 17:55
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Het probleem is opgelost door het vervangen van mijn simkaart. Apple, bedankt voor de tip!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Inloggen iMessage en FaceTime mislukt PindaP iPad algemeen 24 28-09-14 01:26
Activering iMessage FaceTime kingward iPad algemeen 0 25-03-12 09:08
Facetime: Wachten voor activering... mahdi1203 iPhone algemeen 38 03-02-12 18:23
iPhone: melding na jailbreak: Wachten op activering wimwessling Jailbreak 2 02-01-10 17:06
Activering Iphone ' Wachten op activering. Dit kan even duren' melding fruitella Odido (T-Mobile) 5 21-01-09 06:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:59.