//

Iphone 3GS blijft bij installatie IOS 6 icm herstel hangen bij aansluiten Itunes

Iphone 3GS blijft bij installatie IOS 6 icm herstel hangen bij aansluiten Itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Excuses voor de snelle topic, maar het probleem is opgelost (door opnieuw op herstel te klikken). Deze topic mag weg. Beste forummers, Ik ben bezig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-10-12, 19:05
martwout martwout is offline
• iOS 13.2.3
• 12.4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Culemborg
Berichten: 61
Standaard Mag wegIphone 3GS blijft bij installatie IOS 6 icm herstel hangen bijaansluitenItunes

Excuses voor de snelle topic, maar het probleem is opgelost (door opnieuw op herstel te klikken). Deze topic mag weg.

Beste forummers,

Ik ben bezig met de installatie van IOS 6 op mijn Iphone 3GS (geen jailbreak) vanaf de laatste versie voor IOS6 (5.1.1). Ik volg precies het op dit forum gegeven stappenplan (aankopen overzetten, reservekopie, herstel). Bij de vorige updates ging dit vlekkeloos. Echter nu blijft het toestel hangen bij de fase dat je de kabel ziet op het scherm met de pijl naar Itunes. Dit is na het herstellen van de firmware (dat je een balkje op het scherm ziet vullen) Als ik dan de usb-kabel opnieuw erin doe, krijg ik de volgende melding:



Als ik op zoeken klik, krijg ik de foutmelding:



Als ik dan op ok klik, gebeurt er niets. De telefoon blijft in die 'kabel met pijk'-stand hangen. Ik heb nu maar opnieuw op herstel geklikt, maar hoor graag tips als hij het weer doet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 oktober 2012 om 18:09 ----------

Update: door het opnieuw herstellen, gaat hij nu wel verder. Ik laat zo even weten of de vraag nog actueel is.

Laatst gewijzigd door martwout; 11-10-12 om 20:34.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad 1 herstel blijft hangen bij "Ipad software op herstel voorbereiden" merijntje iPad algemeen 2 04-10-12 17:07
iphone blijft hangen bij pineapple logo itunes herkent hem niet meer!!!!! diederio iTunes 20 23-05-10 15:30
Iphone 3GS blijft bij het apple logo hangen Gerbert iPhone algemeen 33 15-05-10 01:23
iPhone 3Gs blijft hangen bij Geohot! dekac Archief 1 25-04-10 23:04
Iphone blijft hangen bij Itunes scherm knightloekie iTunes 0 01-04-10 00:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:25.