//

Iphone 4 na wissen instellingen blijft scherm zwart met ronddraaiend cirkeltje

Iphone 4 na wissen instellingen blijft scherm zwart met ronddraaiend cirkeltje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, misschien is hier al een topic over, maar kon het echt niet vinden: ik wil mijn Iphone 4 verkopen omdat ik nu een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-12, 16:26
finnie finnie is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 23
Standaard Iphone 4 na wissen instellingen blijft scherm zwart met ronddraaiend cirkeltje

Hallo Allemaal,
misschien is hier al een topic over, maar kon het echt niet vinden: ik wil mijn Iphone 4 verkopen omdat ik nu een Iphone 5 heb, maar nadat ik wis alle inhoud en instellingen heb gebruikt via de iphone, blijft het scherm nu al 2 uur zwart met een ronddraaiend cirkeltje ( geen apple logo, alleen het cirkeltje ), mijn Iphone was wel gejailbreaked en er zaten erg veel apps en foto's op ( 13 GB gebruikt van de 16 GB ). Kan iemand mij vertellen of dit normaal is en hoe lang dit dan nog kan duren?
ik hoor het graag,
Finnie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-12, 16:28
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Normaal is het niet, maar ik zou hem aan iTunes hangen en hem herstellen. Wel eerst de blob files saven
  #3  
Oud 12-10-12, 16:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yzord Bekijk bericht
Normaal is het niet...
Op een iPhone met een jailbreak is dat héél normaal, die kan je namelijk niet wissen vanop de iPhone zelf

@finnie

Een herstel met iTunes is de enige manier om dat ding te wissen.
  #4  
Oud 12-10-12, 16:36
finnie finnie is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yzord Bekijk bericht
Normaal is het niet, maar ik zou hem aan iTunes hangen en hem herstellen. Wel eerst de blob files saven
Hallo Yzord,
ik heb hem net aan de pc aangesloten, maar zowel windows als Itunes ziet hem niet meer, komt waarschijnlijk omdat hij nog steeds in de wis modus staat. heb wel ergens gelezen dat het enkele uren kan duren, maar ben er toch niet gerust op, heb je nmisschien nog een suggestie?
groet Finnie

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2012 om 15:38 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Op een iPhone met een jailbreak is dat héél normaal, die kan je namelijk niet wissen vanop de iPhone zelf

@finnie

Een herstel met iTunes is de enige manier om dat ding te wissen.
Hoi,
Itunes herkend hem niet meer...
groet Finnie
  #5  
Oud 12-10-12, 16:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door finnie Bekijk bericht
.... komt waarschijnlijk omdat hij nog steeds in de wis modus staat. heb wel ergens gelezen dat het enkele uren kan duren, maar ben er toch niet gerust op...
Dat gaat duren tot de accu leeg is

Lees mijn post nog eens. Zet de iPhone in DFU mode en doe een herstel met iTunes. Er komt dan wel iOS 6 op.
  #6  
Oud 12-10-12, 16:43
finnie finnie is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 23
Standaard

heb net de accu volgeladen.....
  #7  
Oud 12-10-12, 16:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door finnie Bekijk bericht
heb net de accu volgeladen.....
En toch gaat het duren tot de accu leeg is en dan is er nog niets gewist.

Citaat:
Zet de iPhone in DFU mode en doe een herstel met iTunes. Er komt dan wel iOS 6 op.
  #8  
Oud 12-10-12, 16:50
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

En home knop en aan/uit knop net zo lang ingedrukt houden totdat er wat gebeurt?
  #9  
Oud 12-10-12, 16:52
finnie finnie is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 23
Standaard

ik heb net de homeknop en de aan/uit knop een tijdje ingedukt, hij is gelukkig weer opgestart!! bedankt voor jullie hulp, weet iemand ook als ik herstellen doe, of alle persoonlijke gegevens en instellingen dan weg zijn, en de nieuwe eigenaar de iphone gewoon kan gebruiken zonder mijn account? Ik heb trouwens het oude wachtwoord ( toen ik de iphone nieuw kreeg, bedoel dus de cijfercode om te unlocken ) niet meer, alleen het wachtwoord dat ik daarna zelf heb ingesteld, als ik hem herstel, heb ik dan weer dat bijgeleverde wachtwoord nodig of vraagt hij dan niet om een wachtwoord? Sorry voor alle vragen, maar beter het zekere voor het onzekere, toch?
groet,
Finnie

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2012 om 16:04 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yzord Bekijk bericht
Normaal is het niet, maar ik zou hem aan iTunes hangen en hem herstellen. Wel eerst de blob files saven
blob files saven....ben niet zo op de hoogte hiervan... wat zijn blobfiles en hoe save je ze?
  #10  
Oud 12-10-12, 17:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door finnie Bekijk bericht

blob files saven....ben niet zo op de hoogte hiervan... wat zijn blobfiles en hoe save je ze?
Als je nog nooit de SHSH hashes opgeslagen hebt met TinyUmbrella dan kan je dat nu ook niet meer doen. De SHSH hashes kan je alleen maar opslagen zolang Apple de betreffende iOS versie ondertekend.

Als je die iPhone kan verkopen met iOS 6 dan herstel het ding met iTunes. Moet er iOS 5.1.1 opstaan dan gebruik de zoekfunctie van het forum om te weten te komen hoe je die iPhone kan herstellen naar iOS 5.1.1 met SHSH hashes die Cydia eventueel voor jou heeft opgeslagen.

Succes gewenst
  #11  
Oud 12-10-12, 17:17
finnie finnie is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 23
Standaard

oke, ik snap het, bedankt voor je antwoord,
groet
Finnie
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: zwart scherm met bovenbalk blijft zichtbaar als ik scherm uitzet boswachter85 Jailbreak 4 10-06-12 13:48
ipad 1 - 'wissen' - enkel zwart scherm met aplle logo wordt weergegeven idriees iPad algemeen 0 18-10-11 23:15
Iphone Aplle teken blijft in beeld met laad cirkeltje! HELP Jorriiis iPhone algemeen 4 27-06-11 04:05
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? superzemie iPhone algemeen 1 25-10-10 13:04
Scherm iPhone blijft zwart. Juana Archief 13 18-04-10 22:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:21.