//

Contacts sync via iTunes met outlook werkt niet meer?!?

Contacts sync via iTunes met outlook werkt niet meer?!? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Ik had een iPhone 4. Ik had al mijn contacten netjes in Outlook. In iTunes had ik het zo ingesteld dat iTunes 1 geselecteerde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-10-12, 16:31
rooky rooky is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 21
Unhappy Contacts sync via iTunes met outlook werkt niet meer?!?

Hi

Ik had een iPhone 4.
Ik had al mijn contacten netjes in Outlook. In iTunes had ik het zo ingesteld dat iTunes 1 geselecteerde groep/map synchroniseerde met Outlook. Dit was de map 'Contacts'.

(voorbeeld van itunes. ik had "Put new contacts created on this iphone into the group" dus aangevinkt en de groep Contacts geselecteerd. deze printscreen is niet van mij)


Als ik dan een nieuw contact had aangemaakt op de iPhone dan kwam die op de telefoon in de map 'alle contacten'.
Door te synchroniseren werd het nieuwe contact toegevoegd aan de map 'Contacts' in Outlook, en werd deze ook toegevoegd aan de map 'Contacts' op de telefoon.

Hopelijk is het tot zover duidelijk

In een iets te enthousiaste bui had ik ook een keer in Outlook een aantal groepen aangemaakt voor 'familie' en 'Rotterdam' en deze ook gesynchroniseerd. Deze heeft die dus ook gesync en zijn dus ook op de iPhone terecht gekomen.
Nadat ios 5 uit kwam, werd dit dus automatisch weer gesynct met iCloud. En al deze mappen staan nu ook in iCloud.

Nu heb ik de iPhone 5.
[img]
http://lh3.googleusercontent.com/-kM...640/iphone.PNG
[/img]

Als ik nu een contact toevoeg, dan komt die in 'alle contacten' / 'Alle iCloud'

MAAR:.... hij wordt bij synchriseren niet meer toegevoegd aan Outlook en ook niet meer aan de map 'Contacts'.

vragen:
- Hoe krijg ik het voor elkaar dat een nieuw contact WEL aan Outlook wordt toegevoegd? Ik heb in iTunes niks veranderd, maar het lijkt of het gedrag van iTunes of is veranderd. komt dit door iCloud / ios 5/6???
- Hoe kan ik de mappen 'familie' en 'Rotterdam' enzo verwijderen uit iCloud.
- Ik kan wel in iTunes doen; "contacten op deze telefoon vervangen met de contacten van de computer", maar dan verlies ik dus de laatste nieuwe contacten omdat deze nu NIET in Outlook worden opgeslagen. Dus wat te doen????

*edit*
heb ook mn oude iPhone 4 opnieuw geprobeerd te synchroniseren, maar ook daar wordt nu een nieuw contact niet toegevoegd aan Outlook. en ook daar worden de iCloud contactlijsten toegevoegd aan de iPhone... grrr..
Is dit gekomen van ios 5 met iCloud??? maar waarom slaat iTunes het dan niet op in Outlook????

PS; als jullie een tip hebben hoe in een foto makkelijk op internet plaats, dan zal ik een aantal print-screens in het bericht toevoegen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg iphone.jpg‎ (24,5 KB, 2x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
outlook contacts icloud



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
eenvoudigste sync mail+contacts+agenda Gmail met iphone/Outlook pc en Mac Waldo iPhone algemeen 4 02-06-15 18:38
iphone sync niet meer met outlook agenda in icloud ddl iPhone algemeen 11 10-10-12 01:30
Iphone contacts sync met Google werkt niet Rick1957 iPhone algemeen 4 02-11-11 20:06
Sync met outlook werkt niet meer na upgrade iOS4 ?!? Scampi iPhone algemeen 0 04-08-10 13:01
Itunes synchroniseert niet met Outlook agenda/contacts na fw update 3.1.2 miltonvv iTunes 17 28-04-10 20:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:26.