//

iPhone 5 - Groene gloed bij lockscreen

iPhone 5 - Groene gloed bij lockscreen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 5 heb ik net een week en ik heb er ook last van. In het begin viel het mij niet op maar naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 08-11-12, 10:36
daanjanssen1993 daanjanssen1993 is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3
Standaard

Mijn iphone 5 heb ik net een week en ik heb er ook last van. In het begin viel het mij niet op maar naar een paar dagen begon het op te vallen. Ik heb met Apple gebeld en een troubleshoot uitgevoerd, maar dat heeft niet geholpen. Volgens hun is het dus een hardware probleem. Zij hebben mij geadviseerd, aangezien ik mijn toestel via T-Mobile heb gekocht, om daar een Defect On Arrival aan te vragen. Een andere oplossing kon Apple mij op dit moment niet geven.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 15-11-12, 10:23
Bluprint Bluprint is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 13
Standaard

Ik heb hem laten omruilen hij Apple, maar de nieuwe heeft hetzelfde probleem. Vandaag maar weer contact opnemen.
  #23  
Oud 15-11-12, 10:38
FuMo76 FuMo76 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 6
Standaard

Tja same here, afgelopen zaterdag omgeruild in Amsterdam, gebeld en moest de iPhone maar als nieuwe iPhone configureren, maar helaas ligt het dus niet aan me backup.
Ik ga nu voor me 4e iPhone 5, vermoeiend...

Laatst gewijzigd door FuMo76; 15-11-12 om 10:41. Reden: Te snel verstuurd
  #24  
Oud 15-11-12, 12:56
VistaKiller VistaKiller is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 5
Standaard

Begin nu wel aardig ellendig te worden. Heb me 2de iphone 5, in het begin was het niet echt merkbaar, maar lijkt of het probleem erger wordt bij veel gebruik achter elkaar. Let er wel op dat bij mij alleen het probleem voorkomt als je minimaal 1 minuut het scherm gelocked hebt. En daarna op een willekeurige toets drukt zodat je slide button tevoorschijn komt.
Op naar de 3de iphone 5!
Heb net gebeld en nogmaals word er een nieuw toestel verzonden, ook weer binnen de week.

Wel misselijkmakende opmerking van het pikkie dat opnam: ja u zit nog binnen de garantie en kunt nog gebruik maken van de regeling binnen 2 weken...

Dus na 2 weken wordt je toestel opgestuurd voor reparatie? IPV ophalen en nieuwe brengen?
  #25  
Oud 15-11-12, 13:33
daantje22's schermafbeelding
daantje22 daantje22 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VistaKiller Bekijk bericht
Begin nu wel aardig ellendig te worden. Heb me 2de iphone 5, in het begin was het niet echt merkbaar, maar lijkt of het probleem erger wordt bij veel gebruik achter elkaar. Let er wel op dat bij mij alleen het probleem voorkomt als je minimaal 1 minuut het scherm gelocked hebt. En daarna op een willekeurige toets drukt zodat je slide button tevoorschijn komt.
Op naar de 3de iphone 5!
Heb net gebeld en nogmaals word er een nieuw toestel verzonden, ook weer binnen de week.

Wel misselijkmakende opmerking van het pikkie dat opnam: ja u zit nog binnen de garantie en kunt nog gebruik maken van de regeling binnen 2 weken...

Dus na 2 weken wordt je toestel opgestuurd voor reparatie? IPV ophalen en nieuwe brengen?
Volgens tmobile en de tmobile website heb je 60 dagen waarin ze je telefoon omruilen met een refurb ipv ter reparatie opsturen. Na 60 dagen word hij opgestuurd ter reparatie
Bij een defect binnen 8 dagen krijg je een gloednieuwe in een gesealde doos
  #26  
Oud 15-11-12, 14:06
VistaKiller VistaKiller is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 5
Standaard

Sorry, misschien handig om de volgende keer te vermelden. De producten heb ik rechtstreeks besteld via Apple.
Aangezien Apple al eerder in het nieuws is (je weet wel, 1/2 jaar garantie; discussie van uit Apple tov NL wetboek) geweest verwacht ik dat ze de standaard 14 dagen (Nederlandse wet) zullen aanhouden. Hierna zal je toestel opgestuurd worden.
  #27  
Oud 18-11-12, 21:31
cssnijders82 cssnijders82 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 41
Standaard

Ook ik heb dit probleem, heb mijn iPhone 5 sinds 28 okt in huis! Heb er via d'r Apple store 2 besteld waarvan er maar 1 dit probleem heeft! Helaas zit ik wel buiten de twee weken, zal Apple morgen eens bellen..
  #28  
Oud 22-11-12, 23:19
kenneth909 kenneth909 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik heb ook een iphone 5 met 64 GB en ik heb dit zelfde probleem met dat groene randje onderin bij de camera button die je omhoog kan schuiven zou ik apple hiervoor bellen?
  #29  
Oud 23-11-12, 00:49
VistaKiller VistaKiller is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 5
Standaard

Als je het niet erg vind om een groene gloed in je scherm te hebben moet je vooral niet bellen
  #30  
Oud 23-11-12, 01:09
roeliej92 roeliej92 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 68
Standaard

Heb het ook gehad. En camera-probleem. Ging vandaag m'n 4e iPhone 5 ophalen in Amsterdam, maar helaasch was het model niet op voorraad. Toppie dus.
  #31  
Oud 23-11-12, 17:12
jwkempeneers jwkempeneers is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Inmiddels heb ik afgelopen maandag gebeld naar Apple om de klacht te melden. Ik heb gelijk maar een Apple Care Service afgesloten, wat ik toch wel van plan was. De volgende dag werd vervolgens al een vervangend toestel afgeleverd.

Woensdag heb ik mijn toestel gewisseld, dus reservekopie gemaakt en op het vervangende toestel gezet. Vervolgens mijn eigen toestel gewist, verpakt en vandaag is het opgehaald door UPS.

De medewerker bij Apple gaf aan dat ze gingen kijken of ze mijn toestel konden repareren. Mocht dit niet lukken dan kan ik het vervangende toestel houden. Het vervangende toestel heeft de groene gloed overigens niet, wat al een hele vooruitgang is.

Wat ik me wel afvraag: is het vervangende toestel wat ik ontvangen heb ook echt een nieuw toestel. Dat ze straks niet gaan zeggen hou het vervangende toestel maar en dat ik dan met een tweedehandsje zit...
  #32  
Oud 01-12-12, 21:46
cssnijders82 cssnijders82 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 41
Standaard

Je vervangende toestel is niet nieuw, dit is een gereviseerd apparaat!
  #33  
Oud 02-12-12, 00:01
roeliej92 roeliej92 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 68
Standaard

Maar de iPhone is net uit, dus dan zijn ook de 'omruil modellen' nog zo nieuw als wat, zo vertelde een Genius me, al blijf ik twijfels hebben.
  #34  
Oud 02-12-12, 00:07
Wimus's schermafbeelding
Wimus Wimus is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Vlijtingen - Riemst (Belgie)
Berichten: 149
Standaard

ik denk niet dat je wil weten hoeveel toestellen er inmiddels zijn omgeruild, en die komen dus terug na controle/reparatie als refurbished
  #35  
Oud 03-12-12, 21:03
cssnijders82 cssnijders82 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 41
Standaard

Ik denk dat ik er maar mee moet leren leven dat mijn iPhone 5 een groen scherm heeft! Koop volgend jaar toch weer het nieuwste model, dan meer geluk hoop ik!
  #36  
Oud 05-12-12, 16:31
Richard_AFC Richard_AFC is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 94
Stuur een bericht via MSN naar Richard_AFC
Standaard

Heb zelf hier ook last van, helaas woon ik aardig eind van de Apple Store. Waar zou ik dan terecht kunnen? Ik ben overigens wel verzekerd bij ProAssist, maar die hebben hier niets mee te maken denk ik. En aan de andere kant als ik online een reparatie aanmaak ben ik bang dat ze het gooien op schade (hoekje bovenin).
  #37  
Oud 08-01-13, 00:19
dennisvld dennisvld is offline
• iOS 2.2.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cokeman Bekijk bericht
Zijn er echt niet meer mensen met dit probleem?
ben zo blij dat er meer mensen zijn ik heb het dus ook en vindt het nogal storend denk je dat dit garantie is
  #38  
Oud 16-01-13, 02:06
BelgianBull BelgianBull is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 70
Standaard

Ik heb dus dit probleem ook. 1e iPhone 5 had een glasplaat die wat los stond (hij klikte als ik er op drukte). De 2e iPhone had de groene gloed. En nu de 3e heeft ook groene gloed. Begin een beetje moe van te worden. Ik heb al de 2G, 3G en 4 gehad, deze hadden nooit problemen.

Niemand die weet wat feitelijk het echte probleem is. Rare is wel; 6.0.2 is al een tijdje uit. Toen ik gisteren de 3e in ontvangst kreeg stond daar 6.0.1. op. Wil dit zeggen dat deze al zo lang in de verpakking zat? 18/12/12 was 6.0.2 uitgekomen. Dus die iPhone was nog van voor 18/12/12?
  #39  
Oud 16-01-13, 19:01
WebJojo WebJojo is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 5
Standaard

Ik heb mijn iPhone nu ongeveer twee maanden, en ook hier begint de groene gloed steeds meer zichtbaar te worden..
Leverancier T-Mobile gebeld, en die zeggen 'm kosteloos te repareren, maar dan ben ik mijn toestel twee weken kwijt.

Ik heb geen verzekering dus ik krijg geen vervangend toestel.
Een mobiele telefoon is geen kuxe maar voor de mij en de meeste mensen een must, dus ik zal een vervanger moeten kopen / huren. Kortom ik word met kosten opgezadeld door een gebrek van Apple. Ik heb bijna spijt dat ik geen verzekering heb afgesloten. Maar moet ik mij eigenlijk wel verzekeren voor een ondeugdelijk geleverd apparaat. Daar hebben we toch garantie voor? Juist.. Iemand tips?
Kan ik een vervangend toestel eisen?
  #40  
Oud 19-10-13, 23:21
uitsmijter uitsmijter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard

Sinds IOS7 heb ik hier geen last meer van...nog meer mensen dit opgevallen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s wat gele gloed ? hot12345 iPhone algemeen 2 11-07-12 09:07
Gele tint/gloed bij nieuwe Iphone 4 lennert007 iPhone algemeen 3 28-11-10 22:15
Groene rand iphone 4 camera Nitrr iPhone algemeen 0 16-08-10 13:26
iPhone groene strepen Blaster iPhone algemeen 6 16-11-08 15:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:34.