//

Vooruitbestelling iTunes

Vooruitbestelling iTunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de eerste keer heb ik een cd vooruitbesteld via iTunes. Vandaag kreeg ik een mail dat mijn CD beschikbaar is. Als ik op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-10-12, 23:06
mayawandelt mayawandelt is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 62
Cool Vooruitbestelling iTunes

Voor de eerste keer heb ik een cd vooruitbesteld via iTunes. Vandaag kreeg ik een mail dat mijn CD beschikbaar is. Als ik op de link klik zie ik dat de CD "gekocht" is en ook mij iTunes-krediet is gecrediteerd. Ik vind echter nergens de CD terug. In iTunes staat hij als zijnde "gekocht" maar die staat niet in mijn iTunes-bib. Iemand raad ? Ik heb geen zin om mijn cd een tweede maal te kopen. Dat gaat trouwens niet want het vakje staat grijs. Ik kan wel zogezegd liedje per liedje kopen voor 1,29 EUR. Iemand raad ???? Merci !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-12, 15:14
zeromusx zeromusx is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Brugge (Sint Kruis)
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mayawandelt Bekijk bericht
Voor de eerste keer heb ik een cd vooruitbesteld via iTunes. Vandaag kreeg ik een mail dat mijn CD beschikbaar is. Als ik op de link klik zie ik dat de CD "gekocht" is en ook mij iTunes-krediet is gecrediteerd. Ik vind echter nergens de CD terug. In iTunes staat hij als zijnde "gekocht" maar die staat niet in mijn iTunes-bib. Iemand raad ? Ik heb geen zin om mijn cd een tweede maal te kopen. Dat gaat trouwens niet want het vakje staat grijs. Ik kan wel zogezegd liedje per liedje kopen voor 1,29 EUR. Iemand raad ???? Merci !
Normaal gezien heb je een afspeellijst aangeschaft. Als je daar rechts op klikt en kiest "zoek naar beschikbare downloads" zal het normaal downloaden.
Sowieso worden je aankopen bijgehouden op je Apple ID. Bel anders eens naar Apple zelf.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitloggen itunes account & apps overzettten vanuit itunes onmogelijk Rasz iTunes 6 28-01-12 15:30
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map hoeboe iTunes 0 20-07-10 14:23
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo rob499 Jailbreak 9 02-09-08 01:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:14.