//

Itunes match enorm data verbruik

Itunes match enorm data verbruik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren itunes match aangeschaft en op mn ipad werkt t prima. Op mijn iphone echter (4, ios 5.0.1, jb) loopt het data verbruik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-10-12, 00:52
Armada Armada is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Angry Itunes match enorm data verbruik

Ik heb gisteren itunes match aangeschaft en op mn ipad werkt t prima. Op mijn iphone echter (4, ios 5.0.1, jb) loopt het data verbruik echter enorm op zodra ik "gebruik mobiel netwerk" uberhaupt aanzet, ik ben dan nog niet eens aan het streamen! In ca. 5 minuten was er omgeveer 100mb verbruikt terwijl ik een max 3.6mbit bundel heb, het lijkt dus wel alsof er constant maximale data wordt binnengehaald zonder een voor mij duidelijke reden. Zodra ik Wi-Fi uitzet begint de data teller bijna 1mb/seconde op te lopen. Verder is itunes match op de iphone 4 enorm bugged maar dat terzijde, daar valt mee te leven.

Gr,

Laatst gewijzigd door Armada; 17-10-12 om 02:49.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
data verbruik siwa iPhone algemeen 3 19-06-12 15:50
Windows: Itunes match gebruiken zonder mobiele data EssieB1972 iTunes 4 01-06-12 00:20
Wi-Fi data verbruik het zelfde als mobiel data verbruik ? ceesboersen Wi-Fi 1 24-11-10 23:06
Data verbruik controleren groochy Orange 16 23-08-10 12:04
Maandelijks data-verbruik djgns Overige providers Nederland 19 14-08-10 10:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:07.