//

Swap Galaxy SII op de iPhone.

Swap Galaxy SII op de iPhone. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk aan het kopen, een iPhone, het is hip en cool gadget. Maar ik heb een fundamentele vraag. Hoe werkt deze telefoon te vergelijken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-12, 11:19
tomek112 tomek112 is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard Swap Galaxy SII op de iPhone.

Ik denk aan het kopen, een iPhone, het is hip en cool gadget.
Maar ik heb een fundamentele vraag. Hoe werkt deze telefoon te vergelijken met Android-telefoons?
Ik ben momenteel met behulp van de Galaxy SII is over Is het de moeite waard om te veranderen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-12, 12:09
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

iPhone is naar mijn mening een erg gebruiksvriendelijk toestel. De software is ook compleet anders dan android.

Vind jij dat jou Galaxy SII gebruiksvriendelijk is? Heb jij geld om een iPhone aan te schaffen, zowel los of aan een abonnement vast? Heb jij al een reden waarom jij een iPhone wilt aanschaffen?

Als al de antwoorden van jou positief zijn tov een iPhone, kan je deze aanschaffen..

Er zijn 3 iPhone modellen;

iPhone 4 - budget model
iPhone 4S - mid class model
iPhone 5 - latest model

De SII heeft echt slechte eigenschappen. Zo zou dat ding vastlopen en nog meer rare dingen.
  #3  
Oud 18-10-12, 12:32
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Een swap van de SII zal alleen nut hebben als je naar de iPhone 5 overstapt. De 4 en de 4S bieden te weinig verbetering vergeleken met je SII.

Verder moet je je bedenken dat je de overstap maakt van een platform naar de ander. Dat betekent dat je apps die je hebt gekocht niet meer kan gebruiken en opnieuw moet aanschaffen en dat de werking van ios anders is. Het hangt er ook van af hoe je je SII hebt gebruikt. Stelde je er prijs op dat je alles kon aanpassen, heb je custom roms geinstalleerd etc. Dat zal op ios minder makkelijk kunnen. De werking van een iPhone is wel heel simpel, dus als je met Android goed overweg kon dan zul je met ios totaal geen problemen hebben.

Als je enige criteria om over te stappen is dat de iPhone hip en cool is dan is de keuze niet zo moeilijk (allemaal hippe en coole mensen hier op het forum door hun iPhone ) maar je moet je bedenken dat er meer factoren meespelen met zo'n overstap. Misschien moet je iemand in de buurt zoeken met een iPhone en er even mee spelen om te kijken of het je bevalt.
  #4  
Oud 18-10-12, 12:55
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard

Geen iphone kopen omdat het een cool gadget is!!!
En hou er rekening mee, dat je Itunes en de Appstore moet gebruiken. "tunen" en tweaken gaat ook niet zoals op een android, tenzij je gaat jailbreaken.
Vind je je terug in bovenstaande dingen, ben je bereid de kunst van het jailbreaken aan te leren, koop dan gerust een iphone.
Maar koop hem NIET omdat ie cool is.
Mijn gedacht natuurlijk ;-)
  #5  
Oud 18-10-12, 14:14
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Android zuigt ik raad Iphone aan of Nokia Lumia (windows phone)
Android is open source en het is aan de leverancier om het goed draaibaar te maken op een toestel. iOS is van Apple zelf en is daardoor afgestemd op het apparatuur.
Bij mij op het werk (ben developer maar niet van apps) wordt alles eerst op Apple producten gemaakt voordat het na android gaat omdat bij android heel veel komt kijken (lees te veel producten erop werken). Mijn SE Xperia Play is juist ontzettend traag met android. Voor mij nooit meer een android
Reageren

Labels
apple, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4s color swap mysense iPhone accessoires en onderdelen 3 10-12-11 23:40
Boot Swap ArB Jailbreak apps en thema's 8 25-06-08 14:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:05.