iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 5 of Ipad mini (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/127760-iphone-5-ipad-mini.html)

Starscreamer 18-10-12 13:07

Iphone 5 of Ipad mini
 
Ik zit enorm te twijfelen.
Mijn toestel 3g valt bijna van ellende uit elkaar daarnaast werkt de home button slecht :eek:
Ik ben in alle jaren ff vreemd gegaan met de Android toestel SE xperia play en kan je nu zeggen nooit meer Android voor mij :p
Nu kan ik via mijn werk goedkoop een Iphone 5 aanschaffen (bruto betalen en er gaat nog eens 150 euro af wegens recht op mobiel)
Stel dat via mijn werk toestel zon 700 euro kost dan betaal ik uiteindelijk rond de 400 euro:)
Maar nu komt de Ipad mini uit voor nog geen 250 euro en sinds ik de iPhone heb betrap ik mijzelf erop dat ik niet vaak een computer hoef aan te doen als ik ff snel wil internetten. Nu is de iPhone scherm klein maar ik kan ermee bellen maar de iPad vind ik ook interessant. Help wat raden jullie mij aan :D

dannyhtek 18-10-12 13:12

Beiden aanschaffen.

daantje22 18-10-12 14:26

Tsja, waar geef je de voorkeur aan

als je perse bellen nodig hebt natuurlijk een iphone
heb je geen belfunctie nodig dan de ipad mini

ligt helemaal aan je eigen eisen.

XIII 18-10-12 14:53

Ben je niet wat vroeg?

We weten dinsdagavond pas of er een mini komt en hoe interessant dat apparaat is...

jap74 18-10-12 14:58

Appels met peren vergelijken.....De een is een telefoon, de ander niet. Als je een iPad koopt kun je niet meer bellen.

gniygnahz 18-10-12 16:02

Ik zou gaan voor de iPhone 5 in jouw situatie, want als je android niet prettig vind, moet je als je een iPad mini hebt, alsnog je android telefoon gebruiken om te bellen.

Poert 18-10-12 16:31

iPhone 5 kan je prima mee internetten, ik zou eerst een iPhone kopen en dan later (kerst?) een iPad gaan aanschaffen. Prioriteiten stellen.

RWK 18-10-12 17:42

Iedereen hierboven zegt; iPhone 5 en natuurlijk weten we niet of er echt een iPad mini zal komen. De kans is 50:50

Daarbij moet jij aan je zelf afvragen waarom jij nou een iPad mini of een iPhone nodig zou hebben? Uit die antwoorden kan jij zelf bepalen of een iPhone of een iPad mini geschikt is. Overigens is de iPhone 5 scherm van 4 inch erg prettig om op te internetten..

av017 18-10-12 18:27

waar haal jij die 250 euro ??? vrees daar wa voor zunne

apotheosis 18-10-12 18:49

Ik gebruik veel meer de iPhone dan de iPad.
Let op; nen iPad mini zal nie zo'n hoge specs hebben.
De iPhone 5 kan je overal meenemen, in je broekzak enz...En surfen maar :p.

Starscreamer 29-12-12 19:48

Mensen de kogel is door de kerk :)
Het is geen iPad mini het is geen iPhone 5
Maar ik heb een iPad 4 gekocht :d

Guest-20180925190238 29-12-12 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Starscreamer (Bericht 864058)
Mensen de kogel is door de kerk :)

Gelukkig :)

Ik begon mij al zorgen te maken :rolleyes: Ik moest steeds maar aan die ezel denken die verhongerde omdat hij twijfelde welke baal hooi hij zou nemen. Dat beest had namelijk de keuze tussen drie balen hooi :D

Succes verder :)

apotheosis 29-12-12 23:34

Ik heb beiden, een iPad mini 16GB en een iPhone 5 64GB. Alleen die 16GB moestk nen 32GB hebbe genomen.
Een iPhone neem je overal mee naartoe, nen iPad mini is super toestel maar die kan ik niet overal makkelijk meenemen, gaat gewoon niet.
Moestk natuurlijk altijd mee den trein moete gaan of bureau job hebben dan zou ik wel iPad mini meenemen.

Starscreamer 30-12-12 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 864060)
Gelukkig :)

Ik begon mij al zorgen te maken :rolleyes: Ik moest steeds maar aan die ezel denken die verhongerde omdat hij twijfelde welke baal hooi hij zou nemen. Dat beest had namelijk de keuze tussen drie balen hooi :D

Succes verder :)

+1 hahahaha wat moest ik hierom lachen :d

@apotheosis
Waarom de keuze niet op de mini is gevallen
A= hij is te duur ik verwachte 250 ipv 325
B= zit oude techniek in tis een iPad 2 mini
Voor de rest leuk ding maar voor net iets meer wilde ik zijn grotere zus :)
Nu nog wachten op de iPhone5 op mijn werk :-)

apotheosis 30-12-12 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Starscreamer (Bericht 864142)
+1 hahahaha wat moest ik hierom lachen :d

@apotheosis
Waarom de keuze niet op de mini is gevallen
A= hij is te duur ik verwachte 250 ipv 325
B= zit oude techniek in tis een iPad 2 mini
Voor de rest leuk ding maar voor net iets meer wilde ik zijn grotere zus :)
Nu nog wachten op de iPhone5 op mijn werk :-)

Veel plezier ermee.

suzuki2002 30-12-12 12:49

Ik snap de link niet ipad mini of iphone 5 ?

Je wilt er toch mee kunnen bellen , of neem je dan een andere mobiel ernaast

Starscreamer 14-02-13 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 (Bericht 864228)
Ik snap de link niet ipad mini of iphone 5 ?

Je wilt er toch mee kunnen bellen , of neem je dan een andere mobiel ernaast

Ik heb nu de 5 erbij gekocht :d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:24.