iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 5 besteld bij telenet en wil sim in andere gsm steken (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/127855-iphone-5-besteld-telenet-wil-sim-andere-gsm-steken.html)

arnovm 19-10-12 20:51

Iphone 5 besteld bij telenet en wil sim in andere gsm steken
 
Hallo iedereen,

Ik heb een aantal weken geleden een iphone 5 bij telenet besteld met een ikong abonnement, nu wil ik een andere gsm kopen met ook microsim en wil dan dus deze sim die bij de iphone wordt geleverd gebruiken in de andere gsm en de iphone 5 verkopen, mijn broer zei dat dit niet mogelijk was maar wou het toch even navragen??

Alvast bedankt
Mvg Arnovm

Guest-20240213112918 19-10-12 20:53

Er zijn houders om je sim in te leggen en hem dan als normaal kunnen gebruiken, je zou ook een nieuwe aan kunnen vragen

arnovm 19-10-12 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door warbird (Bericht 840222)
Er zijn houders om je sim in te leggen en hem dan als normaal kunnen gebruiken, je zou ook een nieuwe aan kunnen vragen

Mijn broer zegt dat die sim op een of andere manier gelinkt is aan die iphone dus als ik een nieuwe aanvraag zal dat misschien ook met die sim zijn of is die helemaal niet eens eraan gelinkt?

Bedankt!

TVD 20-10-12 17:41

De houders zijn rond de 2 a 4 euro, zodra ik mijn iPhone 5 heb, ga ik ook zo een houder kopen en normaal moet die sim die in je iPhone heeft gezeten ook nog op andere gsm's werken.

Kubbie92 20-10-12 20:23

Idd, gewoon een Microsim-adaptertje kopen :-).

Anders uw kaart er gewoon in steken en zo leggen dat het werkt, zo heb ik het gedaan!

apotheosis 20-10-12 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arnovm (Bericht 840220)
Hallo iedereen,

Ik heb een aantal weken geleden een iphone 5 bij telenet besteld met een ikong abonnement, nu wil ik een andere gsm kopen met ook microsim en wil dan dus deze sim die bij de iphone wordt geleverd gebruiken in de andere gsm en de iphone 5 verkopen, mijn broer zei dat dit niet mogelijk was maar wou het toch even navragen??

Alvast bedankt
Mvg Arnovm

Hier uw oplossing; ik heb meteen dat setje van 3 gekocht, van beiden eentje, is 11.99 euro.

NanoSim Adapter 4FF nano-UICC Shop

Tenzij je er natuurlijk 2 vanhetzelfde ofzo nodig hebt, dan neemt ge gewoon die 2 uiteraard :).

TVD 21-10-12 01:47

Hallo, ik weet wel dat je zo een nano sim houder kunt kopen, maar zou iemand mij kunnen zeggen waar ik die kan kopen? Alvast bedankt

mulderslag 21-10-12 02:06

Hier dus: NanoSim Adapter 4FF nano-UICC Shop

kijk hier ook maar eens:
https://www.google.nl/webhp?sourceid...w=1280&bih=620

apotheosis 21-10-12 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TVD (Bericht 840611)
Hallo, ik weet wel dat je zo een nano sim houder kunt kopen, maar zou iemand mij kunnen zeggen waar ik die kan kopen? Alvast bedankt

Nog een geluk dat ik chinees schrijf en chinese links post, zucht.

PrittStift 21-10-12 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TVD (Bericht 840611)
Hallo, ik weet wel dat je zo een nano sim houder kunt kopen, maar zou iemand mij kunnen zeggen waar ik die kan kopen? Alvast bedankt

Gewoon even de tmobile-shop of the phonehouse binnen lopen, daar hebben ze hetzelfde setje met 3 houdertjes
en kosten maar € 4,95

TVD 21-10-12 13:34

Ik heb een veilige online shop, waar je zowel de sim adapters voor micro en nano sim kan kopen, en ook de knipmachine voor de simkaart, voor een hele goede prijs en word gratis geleverd over heel de wereld!

DealExtreme - Cool Gadgets at the Right Price - DX Free Shipping Worldwide

ps: je kan er ook andere leuke en handige dingen kopen voor je iphone, ipod of ipad ;)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2012 om 13:40 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 840680)
Nog een geluk dat ik chinees schrijf en chinese links post, zucht.

Ik bedoelde eigenlijk een winkel, en geen online shop. Maar maakt niet uit. Sorry dan, ik zie niet alles op mijn iPod.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2012 om 13:40 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift (Bericht 840712)
Gewoon even de tmobile-shop of the phonehouse binnen lopen, daar hebben ze hetzelfde setje met 3 houdertjes
en kosten maar € 4,95

Oke, bedankt ;)

arnovm 21-10-12 18:20

bedankt!!!:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:28.