iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Notificaties komen niet goed binnen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/127868-notificaties-komen-niet-goed-binnen.html)

iTompie 20-10-12 01:11

Notificaties komen niet goed binnen
 
Ik heb gisteren (20/10/12) eindelijk m'n nieuwe iPod touch kunnen halen. Ben ik uiteraard superblij mee, want hij is echt fantastisch; stukken sneller dan de 4e generatie (merk je bij alles wat je doet), goede camera, en merkbaar langere batterijduur. :D

Maar ik zit met een probleempje. Het is me opgevallen dat notificaties niet goed binnenkomen. Toen ik erover las, zag ik dat herstarten moest helpen. Heb ik gedaan, maar het enige dat goed notificaties blijft sturen, is de Mail-app. Maar de Twitter-app, de Facebook-app en IPB-app doen dat niet (dit zijn de enige apps waar ik vandaag notificaties van had moeten ontvangen, voor de rest weet ik dus niet of die wel of niet werken). Ik probeerde ze eerst uit te schakelen in de notificatie-instellingen, maar dat hielp niet.

Op m'n iPod touch van de vierde generatie werken ze wel gewoon normaal. Maar als het goed is zou je gewoon exact dezelfde moeten krijgen op een andere iPod, toch? Tenminste, ik heb de backup van de iPod touch 4G op de nieuwe gezet. Dus de instellingen zijn precies overgenomen. :P

Iemand een idee hoe ik dit oplos?

Dit weerhoudt me er trouwens niet van hoe top de nieuwe iTouch is. :P

RWK 20-10-12 01:20

Kijk eens in de instellingen bij berichtgeving? Als ze daar uitstaan lijkt het mij logisch dat je niks hebt kunnen ontvangen!

Succes :)

iTompie 20-10-12 01:25

Daar heb ik gekeken, sowieso. Dat is wat ik al in de beginpost zei. :)

Zin: "Ik probeerde ze eerst uit te schakelen in de notificatie-instellingen, maar dat hielp niet."

:P

RWK 20-10-12 01:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iTompie (Bericht 840307)
Daar heb ik gekeken, sowieso. Dat is wat ik al in de beginpost zei. :)

Zin: "Ik probeerde ze eerst uit te schakelen in de notificatie-instellingen, maar dat hielp niet."

:P

Oh, dat heb ik dan niet gezien! Haha, ook de instellingen in de app zelf bekeken? Het is laat :p

Misschien klinkt het weer wat werkt, maar even een restore zonder dat je een backup terug zet?

iTompie 20-10-12 01:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RWK (Bericht 840308)
Oh, dat heb ik dan niet gezien! Haha, ook de instellingen in de app zelf bekeken? Het is laat :p

Misschien klinkt het weer wat werkt, maar even een restore zonder dat je een backup terug zet?

Meh, restoren enzo is zo'n gedoe. Dat laat ik maar zitten. Het probleem is immers ook ooit voorgekomen bij m'n vorige iPod touch en na een dagje ofzo alweer opgelost.

Heb nog trouwens wel bij settings per app gekeken. Bij IPB-app heb ik even de link verwijderd van het forum waaraan ik gekoppeld was zegmaar, waarna ik hem er weer opnieuw aan heb toegevoegd. Of het werkt, moet ik nog zien.

Ook bij de Twitter-app heb ik de notificaties even uitgeschakeld en dan weer ingeschakeld.

Mocht het niet werken, dan herdownload ik de apps morgen wel even. Da's geen moeite. :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:42.