//

Notificaties komen niet goed binnen

Notificaties komen niet goed binnen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren (20/10/12) eindelijk m'n nieuwe iPod touch kunnen halen. Ben ik uiteraard superblij mee, want hij is echt fantastisch; stukken sneller dan de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-10-12, 01:11
iTompie iTompie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 91
Standaard Notificaties komen niet goed binnen

Ik heb gisteren (20/10/12) eindelijk m'n nieuwe iPod touch kunnen halen. Ben ik uiteraard superblij mee, want hij is echt fantastisch; stukken sneller dan de 4e generatie (merk je bij alles wat je doet), goede camera, en merkbaar langere batterijduur.

Maar ik zit met een probleempje. Het is me opgevallen dat notificaties niet goed binnenkomen. Toen ik erover las, zag ik dat herstarten moest helpen. Heb ik gedaan, maar het enige dat goed notificaties blijft sturen, is de Mail-app. Maar de Twitter-app, de Facebook-app en IPB-app doen dat niet (dit zijn de enige apps waar ik vandaag notificaties van had moeten ontvangen, voor de rest weet ik dus niet of die wel of niet werken). Ik probeerde ze eerst uit te schakelen in de notificatie-instellingen, maar dat hielp niet.

Op m'n iPod touch van de vierde generatie werken ze wel gewoon normaal. Maar als het goed is zou je gewoon exact dezelfde moeten krijgen op een andere iPod, toch? Tenminste, ik heb de backup van de iPod touch 4G op de nieuwe gezet. Dus de instellingen zijn precies overgenomen.

Iemand een idee hoe ik dit oplos?

Dit weerhoudt me er trouwens niet van hoe top de nieuwe iTouch is.
__________________
13-inch rMBP (begin 2015)| iPhone 6s 64 GB Rose Gold | iPad mini 4 16 GB Space Gray | Apple Watch Sport | Apple TV 4​
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-12, 01:20
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Kijk eens in de instellingen bij berichtgeving? Als ze daar uitstaan lijkt het mij logisch dat je niks hebt kunnen ontvangen!

Succes
  #3  
Oud 20-10-12, 01:25
iTompie iTompie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Daar heb ik gekeken, sowieso. Dat is wat ik al in de beginpost zei.

Zin: "Ik probeerde ze eerst uit te schakelen in de notificatie-instellingen, maar dat hielp niet."

  #4  
Oud 20-10-12, 01:28
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTompie Bekijk bericht
Daar heb ik gekeken, sowieso. Dat is wat ik al in de beginpost zei.

Zin: "Ik probeerde ze eerst uit te schakelen in de notificatie-instellingen, maar dat hielp niet."

Oh, dat heb ik dan niet gezien! Haha, ook de instellingen in de app zelf bekeken? Het is laat

Misschien klinkt het weer wat werkt, maar even een restore zonder dat je een backup terug zet?
  #5  
Oud 20-10-12, 01:36
iTompie iTompie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Oh, dat heb ik dan niet gezien! Haha, ook de instellingen in de app zelf bekeken? Het is laat

Misschien klinkt het weer wat werkt, maar even een restore zonder dat je een backup terug zet?
Meh, restoren enzo is zo'n gedoe. Dat laat ik maar zitten. Het probleem is immers ook ooit voorgekomen bij m'n vorige iPod touch en na een dagje ofzo alweer opgelost.

Heb nog trouwens wel bij settings per app gekeken. Bij IPB-app heb ik even de link verwijderd van het forum waaraan ik gekoppeld was zegmaar, waarna ik hem er weer opnieuw aan heb toegevoegd. Of het werkt, moet ik nog zien.

Ook bij de Twitter-app heb ik de notificaties even uitgeschakeld en dan weer ingeschakeld.

Mocht het niet werken, dan herdownload ik de apps morgen wel even. Da's geen moeite.
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Badges en Notificaties werken niet allemaal goed Cbastiaan iPhone Apps 0 09-01-12 15:46
Pushberichten komen niet binnen via 3G. martijnbiemans iPhone algemeen 0 08-11-11 18:19
Notificaties komen niet tegelijkertijd aan Robbie004 iPhone algemeen 0 21-10-11 19:15
Appstore updates komen niet meer binnen op mijn iPhone Rodajo iPhone algemeen 3 29-09-11 16:14
oproepen komen niet binnen jaykay iPhone algemeen 2 20-12-09 09:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:52.