//

Electro+ bvba: iPhone 5 vanaf 610 Euro, betrouwbaar?

Electro+ bvba: iPhone 5 vanaf 610 Euro, betrouwbaar? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vorige week vrijdag (19/10/2012) mijn iPhone 5 32GB besteld bij Electro+ bvba in Asse (België) voor 710 Euro (16GB = 610 Euro). Ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-10-12, 21:47
dromedaris dromedaris is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zoersel, Belgium
Berichten: 50
Lightbulb Electro+ bvba: iPhone 5 vanaf 610 Euro, betrouwbaar?

Ik heb vorige week vrijdag (19/10/2012) mijn iPhone 5 32GB besteld bij Electro+ bvba in Asse (België) voor 710 Euro (16GB = 610 Euro). Ze vroegen eerst een voorschot van 150 euro. Dit heb ik vriendelijk geweigerd, omdat ze weinig professioneel over komen. Uiteindelijk hebben ze me toch een bestelbon gegeven. Ze zullen me bellen binnen 2-3 weken want dan zou hij binnen moeten zijn.

Ik heb ook gevraagd waarom hun prijzen een pak goedkoper zijn tov de officiele verdelers. Ze zei me dat ze zelf verdeler zijn aan winkels en dat ze samenwerkt met iemand uit Amerika. Ik vind dit maar een raar verhaal, maar aangezien ik toch geen voorschot heb betaald laat ik hun maar doen. Zolang de iPhone maar geen afgekeurd model is (krasjes ontstaan bij fabricatie, doe wat research) en het het model GSM A1429 is (om hier in belgie 4G/LTE te kunnen gebruiken), ben ik tevreden. Zoniet betaal ik liever bijna 100 euro meer aan een officiele verdeler en wacht ik nog wat langer.

Je kan ook online bestellen via hun webshop, maar ik zou persoonlijk zelf langs gaan (het was voor mij een uurtje rijden), want ineens het hele bedrag betalen aan een op het zicht lijkende louche winkelier vind ik toch niet echt betrouwbaar.

Mijn vraag is eigenlijk, heeft iemand hier met deze winkel al ervaring mee? Hierbij richt ik me logischerwijze op de Belgische gebruikers van dit forum. Op 9lives is hier al een topic over, maar niemand die uit persoonlijke ervaring weet te zeggen dat ze oplichters zijn, ze leveren wel maar, maar de gebruikers op dat forum klagen wel over miserabele (after)service.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Betrouwbaar? Ipad 2 32 gb +3g 399 / iphone 4 16 gb 379 euro yasso Koopinformatie Nederland 5 29-10-11 20:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:18.