iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Batterij helemaal leeggetrokken vannacht.. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/12827-batterij-helemaal-leeggetrokken-vannacht.html)

orli 13-05-08 07:46

Batterij helemaal leeggetrokken vannacht..
 
Nou blijkt er toch iets fout te zitten, ik ben net wakker en wilde mijn iphone checken toen bleek dat die uit is ik kreef hem niet meer aan de praat batterij was helemaal leeggetrokken. Dus nu hangt die weer aan de lader maar ik vind dit toch vreemd, heb het echt gecheckt bij services proggie en ssh stond toch uit? Hoe kan het zo zijn dat dit gebeurd is dan? Misschien door openSSH die gewoon geinstalleerd is en in de achtergrond continu runt of die nou bij services uit of aanstaat... vind dit toch wel vreemd had verder geen muziek ofzo aan gelaten helemaal niks stond zelf op trilmodus en batterij was minstens halfvol....

truckdiver 13-05-08 07:52

heb je misschien een andere batterijafbeelding erop gezet?kan zijn dat die niet goed werkt
als je met bossprefs ssh uit hebt staan staat hij ook uit,draaid niet verder op de achtergrond
zou gewoon terug volledig opladen en zien wat er volgende keer gebeurd

orli 13-05-08 07:54

nee, heb geen andere afbeelding erop gezet.. helemaal niks met themes of iets dergelijks gedaan.

gewoon stuk of 7 apps geinstalleerd maar daar moet het niet aan liggen lijkt me..

ik laad hem nu wel helemaal vol en kijk idd wat er nu gebeurt..

PauluS87 13-05-08 08:53

Tja check eens even met bossprefs of alles uitstaat dan alleen PHONE aan :) Misschien dat je een andere service heb laten runnen die veel batterij vreet? En zo erg is het niet, ikzelf heb het ook een keer gehad alleen had ik bluetooth aan laten staan :p

ControlSje 13-05-08 09:51

Heb je mischien iets anders geinstalleerd dat op de achtergrond draait? Als je bijvoorbeeld Fring geinstalleerd hebt kan het zijn dat als je deze niet met exit hebt afgesloten de service blijft draaien (MSN, Skype e.a.). Dit verbruikt behoorlijk wat stroom.

orli 13-05-08 10:21

via bossprefs staat alles uit , eigenlijk had ik edge altijd aanstaan en toen was het batterijverbruik wel normaal naar mijn mening dus denk niet dat het opeens aan edge ligt want weken was het verbruik normaal met edge voortdurend aan.

volgende apps heb ik gister geinstalleerd..

collage
tunewiki
showtime
services
camerapro
pysl
sketches
vnotes
categories
wedict
sysinfo



KAN het aan een van deze programmas liggen? dat ze toch nog in de background runnen?

PauluS87 13-05-08 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door orli (Bericht 111706)
via bossprefs staat alles uit , eigenlijk had ik edge altijd aanstaan en toen was het batterijverbruik wel normaal naar mijn mening dus denk niet dat het opeens aan edge ligt want weken was het verbruik normaal met edge voortdurend aan.

volgende apps heb ik gister geinstalleerd..

collage
tunewiki
showtime
services
camerapro
pysl
sketches
vnotes
categories
wedict
sysinfo



KAN het aan een van deze programmas liggen? dat ze toch nog in de background runnen?

pysl is niet slim geweest. Ik heb hier erg veel klachten over gehoord wanneer je deze moet deinstalleren en alles vastloopt op je iPhone. Ik hoop voor jou dat dit meevalt.

Ik zie niks ergs er tussen staan al zou ik services wel even vervangen met bossprefs. Werkt erg vriendelijk en GOED.

ControlSje 13-05-08 10:48

Zoals PauluS87 ook al zei, zie ik ook geen applicaties waarvan ik weet dat deze een service op de achtergrond draaien. Als je dit probleem blijft houden zou je met behulp van de applicatie "Sysinfo" de aktieve processen kunnen bekijken.
Even offtopic - CameraPro heeft een gratis equivalent namelijk Snapture.

orli 13-05-08 10:52

ik heb pysl succesvol uninstalled (begreep de app toch al niet) en services ook uninstalled... hij is nog aan het opladen als die vol is ga ik oordelen hoe snel die leeg raakt! ik hou jullie op de hoogte, bedankt voor jullie inbreng.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:31.