Ik iPhone, manlief een Windows 7 telefoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus een iphone 4s en manlief heeft een windows 7 telefoon. Een HTC radar? Ons probleem: apple agenda is een hele fijne agenda, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik iPhone, manlief een Windows 7 telefoon
Ik heb dus een iphone 4s en manlief heeft een windows 7 telefoon. Een HTC radar?
Ons probleem: apple agenda is een hele fijne agenda, maar manlief wil op zijn HTC Radar een agenda die we met elkaar willen syncen. Welke agende kan ik daar het beste? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou denken google agenda?
|
|
|||
|
|||
Google agenda
|
|
|||
|
|||
Ja, dat had ik al ergens gelezen, maar ik krijg het niet voor elkaar!
Nu ben ik ook een digibeet hoor....dus ligt vast aan mij, daat twijfel ik niet aan. Kan geen geschikte app vinden voor die google agenda( |
|
|||
|
|||
Je hoeft geen app te downloaden. Gewoon een email adres gmail toevoegen als mail account en daar enkel de agenda (niet notites of email ) van gebruiken. Je zal dit wel merken tijdens de aanmaak.
Op de iPhone: Ga nu naar agenda en klik op agenda's Als het goed is zul je daar Google afspraken ......zien Zorg wel als je een afspraak aanmaakt dat je ze in de juiste (Google) agenda aanmaakt Manief moet zijn plannetje maar zelf trekken voor zijn smartphone Laatst gewijzigd door Werner1963; 25-10-12 om 22:57. |
|
|||
|
|||
Oke!
Dankjewel.... Ik ga het morgen proberen! Groet, Liliane |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Tip: gebruik Google Sync voor die Google agenda!
https://support.google.com/a/users/b...&answer=138740
|
|||
|
|||
je kunt beter www.outlook.com nemen, want dat werkt ook prima op de tegeltelefoon van je man. En dan zou je de agenda moeten kunnen delen.
|
|
|||
|
|||
Tis gelukt met die tegeltelefoon )))))))
Bedankt! |
|
|||
|
|||
Ik zie dat het gelukt is, gefeliciteerd. Volgende keer gewoon je man beter opvoeden, en anders de deur wijzen
|
|
|||
|
|||
Hahaha, die tegeltelefoon was gelukkig maar een krijgertje vd baas!
|
|
|||
|
|||
Onbegrijpelijk, die werkgevers
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CDMA telefoon of een GSM telefoon | volkarnhem | iPhone algemeen | 12 | 21-06-13 10:50 |
Weet iemand of er een app is voor voicerecording van een telefoon gesprek? | mau73 | iPhone Apps | 2 | 02-10-12 16:23 |
Iphone gestolen: Verzekering ziet het als een telefoon, ik als een computer | chapp | Archief | 33 | 11-09-09 00:29 |
|
|